Wat mag ik meenemen in mijn koffer?
Hoe lang heb jij gereden tussen Sedona en Page?
Ik wil graag foto’s van Alcatraz zien.
Wat moet ik doen om bij m’n lief in Amerika te gaan wonen?
Het zou wel tof zijn om X van het forum te spreken. Zij heeft me zoveel tips gegeven.
Ik heb vooral zin in een lekkere barbecue.
Welke zijn goede boeken of wegenkaarten?
Velen geven commentaar op mijn zoveelste reis naar de VS. Hier kan ik me eens laten gaan.
Op de Alles Amerika meeting van 2011 kom je volledig aan je trekken!

Boeken, fotoalbums, lekker eten en drinken, een fotowedstrijd en als klap op de vuurpijl hebben we enkele supertoffe prijzen weg te geven. Maar dat moet nog een verrassing blijven
En mensen die voor de eerste keer komen geven we een warm onthaal zodat ze zeker hun weg vinden tussen de oude rotten.
Waar?
American roadhouse in Zaltbommel, Nederland.
Van Heemstraweg West 15-17
Zaltbommel
Tel : 0418-513190
Routebeschrijving
Wanneer?
Zaterdag 5 februari 2011.
We verwelkomen jullie tussen 16 en 17u met een tasje koffie en wat knabbels.
Om 18u gaat de BBQ van start. Genieten is de boodschap want om 23u moeten we afscheid nemen en zullen jullie weer een jaartje moeten wachten.
Wie?
Als lid van het forum mag je ook andere Amerika-liefhebbers meenemen zoals je partner, kinderen of eventuele vrienden. Maar let op: Zowel de aanbetaling als de inschrijving moet gebeuren door een forumlid. Per forumlid kan er één introducé meegenomen worden.
De minimumleeftijd is 12 jaar.
Kosten?
Een gezellige avond met koffie, knabbels, BBQ met 5 soorten vlees en toebehoren als rauwkost, frieten, stokbrood, boter, sauzen, enkele avondlijke hapjes en vier drankjes en daar bovenop een heel programma voor de prijs van slechts 40 euro per persoon.
Slapen ?
Voor diegenen die van ver komen, geen zin hebben om in het donker te rijden, graag een pintje drinken of gewoonweg er een after party van willen maken: Wij hebben een mooie deal gemaakt met het Regardz Hotel Zaltbommel van 69 euro per kamer per nacht.
Vanaf 10 door AA leden geboekte kamers krijg je een gratis upgrade naar een kamer deluxe t.w.v. 10 euro.
Wij hebben 25 kamers in optie genomen.
Ontbijt is in de kamerprijs inbegrepen.
Het hotel vraagt voor elke boeking de persoonlijke creditcard gegevens. Daarom vragen wij dat jullie zelf de boeking doen. Vermeld steeds uitdrukkelijk dat je een Alles Amerika lid bent! Je ontvangt van Regardz een mail ter bevestiging, hiermee is je reservering een feit. Je hoeft géén formulier of handtekening terug te sturen.
Het is mogelijk kosteloos te annuleren tot 24 uur voor aankomst. Bij annulering binnen 24 uur voor aankomst, worden echter de volledige kosten van de reservering in rekening gebracht.
Wij houden contact met het hotel en geven de stand van aantal verhuurde kamers regelmatig aan jullie door via het forum. Om te inventariseren willen we daarom ook graag weten of jullie gebruik willen maken van deze deal en daarom vragen we ook dit in te vullen in het aanmeldingsformulier.
Gegevens hotel:
Regardz Hotel Zaltbommel
Hogeweg 75
5301 LK Zaltbommel
Tel : 0418-575025
Fax : 0418-575020
Weetjes :
Er zijn minimum 70 betaalde inschrijvingen nodig, anders kan de meeting helaas niet doorgaan. Maar we gaan er van uit dat dit zeker geen probleem zal vormen.
Betalingsgegevens krijg je per mail na inschrijving. Er wordt een Nederlands en Belgisch rekeningnummer voorzien. De stortingen moeten ten laatste op 30/12/2010 bij ons gearriveerd zijn.
Op 1 januari 2011 sluiten we de inschrijvingen. Annulatie na die datum geeft ook geen recht meer op terugbetaling.
Schrijf je NU in en wij regelen de rest!
Klik op het aanmeldingsformulier om je nu direct aan te melden!

* Heb je vragen/opmerkingen of wil je gewoon kletsen over de aankomende meeting, reageer dan graag in het vragen/opmerkingen/info topic en niet hier.
* Hier vind je de Deelnemerslijst.