Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis thirsa & co: okt 2010, HELP!!
- MichelH
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Re: Reis thirsa & co: okt 2010, HELP!!
Hallo Thirsa,
In reactie op je vraag over een hotel in San Francisco heb ik even gekeken op Hotwire maar daar kan ik zo niets vinden centraal onder de 129 USD per nacht.
Ik zie wel een Union Square West area Hotel voor 94.97 USD per nacht via Hotels.com, Hotel Mark Twain. Centraal gelegen al weet ik niet hoe het daar 's avonds is, maar volgens mij is het daar wel veilig om normaal over straat te gaan. Als dit binnen je budget is zou ik het meteen boeken of via Priceline Name your own price proberen.
De leukste wijk met kinderen en met veel restaurants in de buurt lijkt mij toch Fisherman's Wharf, wel echt midden in toeristisch centrum maar des te leuker voor de kids en ook 's avonds veilig. Jammer dat al je overnachtingen in het weekend liggen, dat maakt het een stuk duurder.
Wellicht nog mogelijk om via Priceline een bod te doen van 69 USD, vorig jaar wonnen wij toen het Hyatt@Fisherman's Wharf wat echt een heel mooi hotel is, zeker voor dat geld. Misschien wel een poging waard.Ik neem aan dat de kinderen bij jullie op de kamer slapen en dat je dus 2 queens nodig hebt.
Hopelijk heb je hier iets aan.
In reactie op je vraag over een hotel in San Francisco heb ik even gekeken op Hotwire maar daar kan ik zo niets vinden centraal onder de 129 USD per nacht.
Ik zie wel een Union Square West area Hotel voor 94.97 USD per nacht via Hotels.com, Hotel Mark Twain. Centraal gelegen al weet ik niet hoe het daar 's avonds is, maar volgens mij is het daar wel veilig om normaal over straat te gaan. Als dit binnen je budget is zou ik het meteen boeken of via Priceline Name your own price proberen.
De leukste wijk met kinderen en met veel restaurants in de buurt lijkt mij toch Fisherman's Wharf, wel echt midden in toeristisch centrum maar des te leuker voor de kids en ook 's avonds veilig. Jammer dat al je overnachtingen in het weekend liggen, dat maakt het een stuk duurder.
Wellicht nog mogelijk om via Priceline een bod te doen van 69 USD, vorig jaar wonnen wij toen het Hyatt@Fisherman's Wharf wat echt een heel mooi hotel is, zeker voor dat geld. Misschien wel een poging waard.Ik neem aan dat de kinderen bij jullie op de kamer slapen en dat je dus 2 queens nodig hebt.
Hopelijk heb je hier iets aan.
ja ik heb ook al zitten kijken op priceline en hotwire, maar ik wist niet hoe dat zat met kinderen, want op priceline kun je niet aangeven dat je met meer dan 2 personen bent, of maakt dat niet uit en mogen de kids altijd op de kamer erbij en ik weet gewoon nog niet helemaal hoe dat allemaal werkt, met priceline en hotwire (heb wel al het topic doorgelezen) Zal me er vanavond nog eens in verdiepen.
De kamers mogen trouwens max zo'n 150 dollar per nacht kosten.
De kamers mogen trouwens max zo'n 150 dollar per nacht kosten.
Nog 1 vraagje over priceline, als je daar bijv 'name your own prive' doet, dan staat er dat de kamers maar voor 2 personen zijn en dat als er meer gasten op 1 kamer moeten je contact op moet nemen met het hotel, heeft iemand hier ervaring mee, kon dat allemaal geregeld worden dat er 2 double beds op de kamer stonden?
Nou ben er helemaal uit, dat pricelinen, haha maar helaas worden een beetje normale biedingen op hotels in fishermans wharf niet meer geaccepteerd, dus toch een ander wijk in SF proberen.
- MichelH
- Amerikakenner
- Contacteer:
Volgens mij kun je op Hotwire toch gewoon 1 kamer kiezen en dan 2 volwassenen en 2 kinderen?
Je krijgt volgens mij altijd een standaardkamer met 2 queen bedden bij Hotwire.
En wat Priceline betreft, gewoon doen wat er staat. Even een belletje plegen naar het hotel na boeking.
Maar Fisherman's Wharf voor bv. 99 USD per nacht zou normaal gesproken toch geaccepteerd moeten worden. Gezien je budget van 150 USD per nacht zal het vast wel goed komen.
Als ik nu kijk op Hotwire voor jullie periode met 2 volwassenen en 2 kinderen, 1 kamer, zie ik het volgende:
2** Hotel: $139 per room per night Marina - Cow Hollow - Pacific Heights area Hotel (Recommended in 80% of customer reviews)
Ik denk dat het hier gaat om de Days Inn op Lombard Street. Betterbidding geeft hier geen uitsluitsel over.
Je krijgt volgens mij altijd een standaardkamer met 2 queen bedden bij Hotwire.
En wat Priceline betreft, gewoon doen wat er staat. Even een belletje plegen naar het hotel na boeking.
Maar Fisherman's Wharf voor bv. 99 USD per nacht zou normaal gesproken toch geaccepteerd moeten worden. Gezien je budget van 150 USD per nacht zal het vast wel goed komen.
Als ik nu kijk op Hotwire voor jullie periode met 2 volwassenen en 2 kinderen, 1 kamer, zie ik het volgende:
2** Hotel: $139 per room per night Marina - Cow Hollow - Pacific Heights area Hotel (Recommended in 80% of customer reviews)
Ik denk dat het hier gaat om de Days Inn op Lombard Street. Betterbidding geeft hier geen uitsluitsel over.
nou niks hoor, heb tot 150 dollar geboden maar nog steeds niks, We zijn natuurlijk ook wel wat aan de late kant en het is weekend dus ik moet ook niet al te veel meer verwachten. Ga oz maar weer eens verder kijken!!
- MichelH
- Amerikakenner
- Contacteer:
Dan zou ik het hotel via Hotwire boeken.
Is er wellicht in die periode iets speciaals te beleven in San Francisco?
Wellicht dat Expedia, Travelocity of Orbitz nog lagere aanbiedingen qua hotels hebben?
Via travelocity:
Renoir Hotel
San Francisco: Civic Center , San Francisco, CA
140 USD
Review your total price and continue
Standard 2 Doubles or King or Queen Non Refundable Rate Non-Smoking (2 Adults, 2 Children), 3 Nights $420.00
Tax Recovery Charge & Service Fees $59.34
--------------------------------------------------------------------------------
Total: $479.34
Is er wellicht in die periode iets speciaals te beleven in San Francisco?
Wellicht dat Expedia, Travelocity of Orbitz nog lagere aanbiedingen qua hotels hebben?
Via travelocity:
Renoir Hotel
San Francisco: Civic Center , San Francisco, CA
140 USD
Review your total price and continue
Standard 2 Doubles or King or Queen Non Refundable Rate Non-Smoking (2 Adults, 2 Children), 3 Nights $420.00
Tax Recovery Charge & Service Fees $59.34
--------------------------------------------------------------------------------
Total: $479.34
Natuurlijk zitten we nog steeds een beetje te schaven op de route en nu wil ik graag jullie mening over het volgende, zou het een idee zijn om 1 stop langs de kust tussen sf en la weg te halen en daarvoor in de plaats een nacht extra in Sedona te verblijven?
Dan wordt ie zo:
8-10 : AMS-SF
9-10: SF
10-10: SF
11-10: SF-MONTEREY
12-10: MONTEREY-PISMO BEACH
13-10: PISMO BEACH- MALIBU
14-10: MALIBU
15-10: MALIBU-SAN DIEGO
16-10: SAN DIEGO
17-10: SAN DIEGO
18-10: SAN DIEGO-BLYTHE
19-10: BLYTHE-SEDONA
20-10: SEDONA
21-10: SEDONA-GCNP
22-10: GCNP-PAGE
23-10: PAGE
24-10: PAGE-ZION
25-10: ZION
26-10:ZION- LAS VEGAS
27-10: LAS VEGAS
28-10: LAS VEGAS
29-10: LAS VEGAS-AMS
Voegt dit iets toe tov wat we al hadden? Het komt mij zo wat rustiger over.
Dan wordt ie zo:
8-10 : AMS-SF
9-10: SF
10-10: SF
11-10: SF-MONTEREY
12-10: MONTEREY-PISMO BEACH
13-10: PISMO BEACH- MALIBU
14-10: MALIBU
15-10: MALIBU-SAN DIEGO
16-10: SAN DIEGO
17-10: SAN DIEGO
18-10: SAN DIEGO-BLYTHE
19-10: BLYTHE-SEDONA
20-10: SEDONA
21-10: SEDONA-GCNP
22-10: GCNP-PAGE
23-10: PAGE
24-10: PAGE-ZION
25-10: ZION
26-10:ZION- LAS VEGAS
27-10: LAS VEGAS
28-10: LAS VEGAS
29-10: LAS VEGAS-AMS
Voegt dit iets toe tov wat we al hadden? Het komt mij zo wat rustiger over.
- MichelH
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ja, dat is prima te doen zo. Monterey - Pismo Beach is het mooiste stuk en daar zul je wel het langste over doen aangezien je vaak zult stoppen om foto's te maken.
Even een vraagje, waarmee rekenen jullie afstanden, routes uit via internet? Ik vind google ,aps toch niet altijd even handig.
Probeer nu even uit te zoeken of Antelope point Marina (voor het huren van een bootje op lake powell) een beetje in de buurt ligt van Wahweap campground, maar ik kom er nog niet echt uit, weet iemand het?
Probeer nu even uit te zoeken of Antelope point Marina (voor het huren van een bootje op lake powell) een beetje in de buurt ligt van Wahweap campground, maar ik kom er nog niet echt uit, weet iemand het?
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Ik gebruik Streets & Trips om de route en de mijlen te berekenen, dat is een Amerikaans programma, je kan een 60 dagen probeer versie downloaden van het web.
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Antelope point marina ligt aan het einde van de weg die vertrekt bij lower antelope canyon, dus bij die fabriek met de drie torens (bootje huren is trouwens behoorlijk prijzig hoor). Wij hebben hier heel erg lekker gelunched!thirsa schreef:Even een vraagje, waarmee rekenen jullie afstanden, routes uit via internet? Ik vind google ,aps toch niet altijd even handig.
Wawheap ligt aan de andere kant van page, zelfs aan de andere kant van de glen canyon dam.
Het ligt dus niet "op wandelafstand", maar met de auto is het zeker niet ver. Een kwartier, zoiets, misschien iets meer?
- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
16,7 mile met 0:34 uur reistijd volgens S&T
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
ja dat zou wel kunnen, de weg van antelope marina tot antelope canyon waar de hoofdweg is, is ook al een paar mijl lang.
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Route ziet er goed uit, lekker relaxed. Goh mag ik meeee
aaahhhhhhhh?
Vanaf Wahweap campground kun je wel bijna naar de marina van Wahweap lopen. Ik denk dat alle Amerikanen met auto gaan
. Maar dat is dichtbij. En inderdaad het huren van een bootje is duur! Wij hebben bij de supermarkt een luchtbedje gekocht voor $3 oid. Vanaf de camping kun je zo naar het strandje lopen 200m schat ik zo in.
Op de sit van Glenn Canyon NRA kun je ook op view map klikken daar kun je zien dat Wahweap aan een andere kant ligt van het meer als je kijkt naar Antelop Point Marina. Ik wilde een plaatje bijsluiten maar dat is veel te groot geworden.
Wat betreft Google maps wat vind je lastig? Ik heb er juist wel veel aangehad en het was best in orde met de tijdsindicaties.
Vanaf Wahweap campground kun je wel bijna naar de marina van Wahweap lopen. Ik denk dat alle Amerikanen met auto gaan
Op de sit van Glenn Canyon NRA kun je ook op view map klikken daar kun je zien dat Wahweap aan een andere kant ligt van het meer als je kijkt naar Antelop Point Marina. Ik wilde een plaatje bijsluiten maar dat is veel te groot geworden.
Wat betreft Google maps wat vind je lastig? Ik heb er juist wel veel aangehad en het was best in orde met de tijdsindicaties.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
@isis, ja ik doe ook superveel met google maps, de hele route heb ik ingevoerd en dan is het erg overzichtelijk, maar voor de wat kleinere afstanden zoals deze ging ie bij mij hele andere dingen zoeken, haha. Misschien ligt het aan mij 
oh ja en ik weet dat een bootje errug duur is, heb al prijzen opgezocht en vergeleken, maar het lijkt ons zóóóóóóó leuk, ook voor de boys, die vinden zoiets helemaal geweldig.
Nog een vraagje, zou de lower antilope canyon te doen zijn met 2 kids?
Nog een vraagje, zou de lower antilope canyon te doen zijn met 2 kids?
- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
Voor Antelope marina moet je een klein stukje dirtroad rijden misschien dat google maps daar problemen mee heeft.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
De Lower Antelope Canyon lijkt me goed te doen; je kunt er net zo lang blijven als je wilt, het is een beetje klauteren (misschien dat de trap met de jongste even lastig is). Of de jongste het leuk zal vinden vraag ik me af, maar het is zeker te doen en het hoeft geen uren te kosten.thirsa schreef: Nog een vraagje, zou de lower antilope canyon te doen zijn met 2 kids?
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 2741 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-