Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
(Eerste) Informatie over de AA Meeting 2010
- Georgie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
(Eerste) Informatie over de AA Meeting 2010
Zoals Dennis reeds heeft meegedeeld is het Organisatieteam voor de komende meeting nu compleet en bestaat uit de volgende vijf personen:
Marianne (Martin&Marianne)
Jessica (Dimple)
Sophie (Georgie)
Carine (Sachasenne)
Nancy (Nati)
Het OT zal op 10 september bij elkaar komen voor een eerste bespreking waaronder het vaststellen van een locatie en een datum voor de meeting. Dus na 10/9 volgt nadere informatie.
Jullie kunnen er alvast rekening mee houden dat de komende AA-meeting hoogstwaarschijnlijk zal worden gehouden in januari of februari 2011 omdat dan de prijs veel gunstiger uitvalt zoals het nu lijkt. Zodra er meer bekend is zal het OT hiervan mededeling doen op het forum. Hopelijk begrijpen jullie dat het dus nog even duurt voordat de eerste echte berichten binnenkomen, maar dit is alvast een klein beetje informatie waar jullie hopelijk wat aan hebben.
Het Organisatieteam
Marianne (Martin&Marianne)
Jessica (Dimple)
Sophie (Georgie)
Carine (Sachasenne)
Nancy (Nati)
Het OT zal op 10 september bij elkaar komen voor een eerste bespreking waaronder het vaststellen van een locatie en een datum voor de meeting. Dus na 10/9 volgt nadere informatie.
Jullie kunnen er alvast rekening mee houden dat de komende AA-meeting hoogstwaarschijnlijk zal worden gehouden in januari of februari 2011 omdat dan de prijs veel gunstiger uitvalt zoals het nu lijkt. Zodra er meer bekend is zal het OT hiervan mededeling doen op het forum. Hopelijk begrijpen jullie dat het dus nog even duurt voordat de eerste echte berichten binnenkomen, maar dit is alvast een klein beetje informatie waar jullie hopelijk wat aan hebben.
Het Organisatieteam
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Re: (Eerste) Informatie over de AA Meeting 2010
Aaach...niet in januari please
Als het dan toch in januari moet doe het dan please, please, please op de 29e dan zijn wij weer terug uit Thailand.
Wij zijn er vanaf de allereerste meeting elk jaar bijgeweest, ik zou het echt rot vinden om het nu te moeten missen.
Marjon
Als het dan toch in januari moet doe het dan please, please, please op de 29e dan zijn wij weer terug uit Thailand.
Wij zijn er vanaf de allereerste meeting elk jaar bijgeweest, ik zou het echt rot vinden om het nu te moeten missen.
Marjon
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Marjon,
Ik moest al aan jou denken dat bleek dat januari en februari het meest gunstig bleken. We doen ons best, maar we zitten natuurlijk met de locatie, en met de krokusvakantie, en waarschijnlijk met nog veel meer wensen!
Marianne
Ik moest al aan jou denken dat bleek dat januari en februari het meest gunstig bleken. We doen ons best, maar we zitten natuurlijk met de locatie, en met de krokusvakantie, en waarschijnlijk met nog veel meer wensen!
Marianne
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Ik neem aan dat de meeting ook weer in een weekend plaats zal vinden?

- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Veel succes met het organiseren van de meeting! Hopelijk kunnen jullie nog een wens voldoen; goede bereikbaarheid met het openbaar vervoer 
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
Jan of feb... Dan zou het fotoboek al wel klaar moeten zijn...
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
- RNA
- Amerika-expert
- Contacteer:
Er is vast wel iemand die je kan meeneemen of van het station kan oppikken hoor!!Grandu schreef:Veel succes met het organiseren van de meeting! Hopelijk kunnen jullie nog een wens voldoen; goede bereikbaarheid met het openbaar vervoer

Oja: als er een mooi parkeerplaatsje voor de Mustang gereserveerd wordt, stijgen de kansen dat ik ook kom

Mack
MW Drawings
MW Drawings
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
En?Georgie schreef:Het OT zal op 10 september bij elkaar komen voor een eerste bespreking waaronder het vaststellen van een locatie en een datum voor de meeting. Dus na 10/9 volgt nadere informatie.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Ik lees dit topic nu pas ... ben benieuwd. Heb er al zin in 
Sandy
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
De juiste gegevens zijn op komst 
We hebben nog juist één bevestiging nodig. Zodra die er is, verschijnen plaats en datum!
We hebben nog juist één bevestiging nodig. Zodra die er is, verschijnen plaats en datum!
Groetjes,
Carine
Carine
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik ben benieuwd!
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ben vooral heel benieuwd naar de datum.
Hopelijk kunnen we erbij zijn.
Marjon
Hopelijk kunnen we erbij zijn.
Marjon
- RNA
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ben ook erg benieuwd! Lijkt me zeer leuk om iedereen is in het echt te gaan ontmoeten!

Ben ook erg benieuwd ,ik hoop er dit jaar opnieuw bij te zijn.
Moeten we nog lang wachten ???

Moeten we nog lang wachten ???
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Het is weekend dus het is aannemelijk dat er nu nog geen bevestiging is. Ik verwacht dat het OT in de loop van de week wel met meer duidelijkheid komt.sachasenne schreef:We hebben nog juist één bevestiging nodig. Zodra die er is, verschijnen plaats en datum!
Al ben ik uiteraard ook razend nieuwsgierig.
Roland
- Georgie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Klopt. Het zou vervelend zijn om op voorhand iets te zeggen en dan het terug te moeten draaien omdat het niet definitief door kan gaan.Coyote schreef:Het is weekend dus het is aannemelijk dat er nu nog geen bevestiging is. Ik verwacht dat het OT in de loop van de week wel met meer duidelijkheid komt.sachasenne schreef:We hebben nog juist één bevestiging nodig. Zodra die er is, verschijnen plaats en datum!![]()
Ik ga er vanuit dat morgen of overmorgen locatie en datum bekend gemaakt kunnen worden. Tot die tijd nog maar even handjes op elkaar...
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
- RiverCola
- Amerika-expert
Hoop ook dat ik er dit jaar bij kan zijn!
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Note mod (Marjan):
Alle vragen en opmerkingen die je hebt met betrekking tot de komende AllesAmerika Meeting 2011 kun je kwijt in dit draadje. Dit topic gaat het slotje op om verwarring te voorkomen en e.e.a. gecentreerd te houden.
Alle vragen en opmerkingen die je hebt met betrekking tot de komende AllesAmerika Meeting 2011 kun je kwijt in dit draadje. Dit topic gaat het slotje op om verwarring te voorkomen en e.e.a. gecentreerd te houden.
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen: