Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tijgerbrood of volkoren brood in noord Ohio?
Tijgerbrood of volkoren brood in noord Ohio?
Beste leden,
Enige tijd woon ik nu al in Ohio en ik vind het brood wat hier verkocht wordt op de farmers market, in de Kroger en Meijers nogal smerig. Zompig, vol met conserveringsmiddelen, veel te wit en veel te zoet. Ik ben op zoek naar het Hollandse brood, zoals tijgerbrood of simpel volkorenbrood.
Kan iemand mij hieraan helpen? Of een goed recept geven?
Alvast hartelijk dank.
Enige tijd woon ik nu al in Ohio en ik vind het brood wat hier verkocht wordt op de farmers market, in de Kroger en Meijers nogal smerig. Zompig, vol met conserveringsmiddelen, veel te wit en veel te zoet. Ik ben op zoek naar het Hollandse brood, zoals tijgerbrood of simpel volkorenbrood.
Kan iemand mij hieraan helpen? Of een goed recept geven?
Alvast hartelijk dank.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Tijgerbrood of volkoren brood in noord Ohio?
Er zijn hier al veel discussies gevoerd over het brood in de VS, zoals bijvoorbeeld in dit topic. Ik denk dat je met de zoekfunctie nog wel meer kunt vinden (zoeken op brood onder reizen algemeen zal het meeste opleveren denk ik).
Marianne
Marianne
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Tijgerbrood of volkoren brood in noord Ohio?
koop een broodbak machine. vrij simpel en elke dag vers brood.
Walmart heeft redelijk (eigengemaakt) brood
Walmart heeft redelijk (eigengemaakt) brood
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 41 Reacties
- 25140 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa