Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp deel 2 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Tickethulp deel 2 (eerste hulp bij boeken van vliegticke
Ik heb eerder mijn vraag geplaatst maar ga het toch nog maar eens hier proberen.
Ik wil voor juli-augustus volgend jaar de volgende vluchten boeken:
Amsterdam-Londen-San Francisco, New York-Londen, Amsterdam (British Airways)
San Francisco-Los Angeles (Virgin America)
Los Angeles-Washington DC (American Airlines)
Ik zit met een dilemma omdat de BA-vluchten hoogstwaarschijnlijk €1008 gaan kosten als ik volgende week boek, dan kan ik de vluchten t/m 16 augustus boeken. Ik wacht al zo lang met boeken dat ik de neiging heb deze prijs te nemen en blij kan zijn dat ik al de tickets heb!
Ik heb afgelopen week de accomodatie geboekt en ik kan de vluchten boeken wanneer ik wil. Wat raden jullie aan? Is €1008 voor hartje hoogseizoen ver boven een normale prijs, kan de prijs gaan dalen of kan de prijs zelfs gaan stijgen?
Ik wil voor juli-augustus volgend jaar de volgende vluchten boeken:
Amsterdam-Londen-San Francisco, New York-Londen, Amsterdam (British Airways)
San Francisco-Los Angeles (Virgin America)
Los Angeles-Washington DC (American Airlines)
Ik zit met een dilemma omdat de BA-vluchten hoogstwaarschijnlijk €1008 gaan kosten als ik volgende week boek, dan kan ik de vluchten t/m 16 augustus boeken. Ik wacht al zo lang met boeken dat ik de neiging heb deze prijs te nemen en blij kan zijn dat ik al de tickets heb!
Ik heb afgelopen week de accomodatie geboekt en ik kan de vluchten boeken wanneer ik wil. Wat raden jullie aan? Is €1008 voor hartje hoogseizoen ver boven een normale prijs, kan de prijs gaan dalen of kan de prijs zelfs gaan stijgen?
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
---Mark Twain
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Ik zou echt nog even wachten, ze vragen nu echt nog de hoofdprijs ook voor het hoogseizoen.
Of jij moet tevreden zijn met deze prijs, dan boeken.
Of jij moet tevreden zijn met deze prijs, dan boeken.
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Is er meer duidelijkheid over wat het dalingspercentage normaliter is voor de prijs van de tickets? Het is allemaal erg vaag. Voor mij is het nu zo dat het up of down kan gaan, maar zoals ik lees zal het dus voor 99% zeker nog omlaag gaan?
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
---Mark Twain
---Mark Twain
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
je wil nu al boeken voor juli/augustus 2011? Zeker even wachten!! Niet eens alle airlines hebben hun prijzen al bekend voor die periode, bovendien zal je - indien je nu boekt - zoveel vlucht wijzigingen gaan krijgen dat je reisschema compleet anders wordt. Dat had ik al toen ik 10 maanden van te voren boekte, en heb uiteindelijk de tickets zelfs kosteloos kunnen cancelen.
Mijn advies: Wacht zeker even, de kans dat ze goedkoper worden of je een aanbieding krijgt is vrij groot!! Blijf het in de gaten houden...
Mijn advies: Wacht zeker even, de kans dat ze goedkoper worden of je een aanbieding krijgt is vrij groot!! Blijf het in de gaten houden...

- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Ik zou zeker wachten, de kans dat het goedkoper wordt is veel hoger dan dat het duurder wordt, € 1008 lijkt mij de maximumprijs voor die vluchten.
- IngeRene
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik wil ook liefst zsm boeken (5 tickets), maar zeker niet voor > 1000. Ik wacht dus nog even af. Zit alleen beetje met camperhuur, die wij voor 2e helft van de 3,5 weekdurende vakantie willen reserveren. Die zijn nu het voordeligste met de variabele tarieven, dus als ik op de tickets wacht (en dus de data zeker weet) is de camper ineens weer veel duurder.RNA schreef:je wil nu al boeken voor juli/augustus 2011? Zeker even wachten!! Niet eens alle airlines hebben hun prijzen al bekend voor die periode
Wat is de mate van vluchtwijzigingen die je te wachten (kunnen) staan? Moet ik denken aan andere tussenlandingen, uren verschuiving in aankomst of vertrektijden of zelfs aan wijziging van vertrekdata? Dat laatste zou wel erg vervelend zijn als je alles zelf los reserveert.RNA schreef:bovendien zal je - indien je nu boekt - zoveel vlucht wijzigingen gaan krijgen dat je reisschema compleet anders wordt. Dat had ik al toen ik 10 maanden van te voren boekte, en heb uiteindelijk de tickets zelfs kosteloos kunnen cancelen.
Gr,
René
Lees alles over onze fantastische vakantie naar ZW-USA op Belderbos naar Amerika '11 blog. Andere reizen vind je op IngeRene.nl
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Andere vertrek data komt zelden voor, tijden of andere aansluitende vluchten komt wel regelmatig voor dus mogelijk kom je een aantal uur later op de eindbestemming.
Als door veranderingen de tijd voor de overstap erg kort wordt zou ik even bellen om een andere vlucht te regelen.
Vertrektijden vanuit Europa wijzigen hooguit een aantal minuten dat zullen echt geen uren zijn.
Als door veranderingen de tijd voor de overstap erg kort wordt zou ik even bellen om een andere vlucht te regelen.
Vertrektijden vanuit Europa wijzigen hooguit een aantal minuten dat zullen echt geen uren zijn.
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Andere vertrek data zoiezo niet, tijden wel. En die kunnen (in tegenstelling tot wat Rob zegt) wel meer dan een aantal minuten wijzigen!!
Mijn vlucht naar Philadelphia had ik geboekt met vertrektijd iets voor 10 uur, dat werd gewijzigd in half 9. Dat haalde ik niet met het OV en heb dus mn ticket moeten cancelen, gelukkig kosteloos.
Daarvoor heb ik zeker een stuk of 6 mails gekregen met vluchtwijzingen, variërend van een aantal minuten tot een overstap in de VS die van 2 naar 5 uur is gegaan! Ik had de tickets in Juli geboekt voor begin Mei. Dus zo'n 10-11 maanden vooraf.
Mijn vlucht naar Philadelphia had ik geboekt met vertrektijd iets voor 10 uur, dat werd gewijzigd in half 9. Dat haalde ik niet met het OV en heb dus mn ticket moeten cancelen, gelukkig kosteloos.
Daarvoor heb ik zeker een stuk of 6 mails gekregen met vluchtwijzingen, variërend van een aantal minuten tot een overstap in de VS die van 2 naar 5 uur is gegaan! Ik had de tickets in Juli geboekt voor begin Mei. Dus zo'n 10-11 maanden vooraf.

- IngeRene
- Amerikakenner
- Contacteer:
OK, helder, ik kan daar wel mee leven.
Wanneer mogen we de eerste aantrekkelijke(re) prijzen voor komende zomer (augustus) verwachten? Zijn er bepaalde aanbieders traditioneel vroeg?
Gr,
René
Wanneer mogen we de eerste aantrekkelijke(re) prijzen voor komende zomer (augustus) verwachten? Zijn er bepaalde aanbieders traditioneel vroeg?
Gr,
René
Lees alles over onze fantastische vakantie naar ZW-USA op Belderbos naar Amerika '11 blog. Andere reizen vind je op IngeRene.nl
Wij gaan volgend jaar zomer ( aug 2011) vliegen naar San Franisco!
We hebben er zo veel zin in. Ik ben even aan het googlen op dit forum en begrijp dat ik al snel mijn tickets moet gaan reserveren voor die periode. Een rechtstreekse vlucht is duur lees ik.
Ik moet rekening houden met € 1200 p.p. Gelukkig is het nog een jaartje sparen! Mocht iemand nog een tip hebben met het boeken van de vliegtickets hoor ik het graag.
Astrid
( voorpret is al leuk
)
We hebben er zo veel zin in. Ik ben even aan het googlen op dit forum en begrijp dat ik al snel mijn tickets moet gaan reserveren voor die periode. Een rechtstreekse vlucht is duur lees ik.
Ik moet rekening houden met € 1200 p.p. Gelukkig is het nog een jaartje sparen! Mocht iemand nog een tip hebben met het boeken van de vliegtickets hoor ik het graag.
Astrid
( voorpret is al leuk
- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het is juist nog erg vroeg om tickets te boeken, voor augustus.
-
jokaluma
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
hoe kom je aan die info? Lijkt me erg veel geldIk moet rekening houden met € 1200 p.p.
naar SF kunje ook rechtstreeks vliegen met air berlin vanaf dusseldorf
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
elkur
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
hallo,
heeft er iemand ervaring met de zoeksite orbiville.nl of.be?
Ze tonen ticketprijzen van aanbieders die ik niet ken o.m. Kilroy, Carlson Wagonlit travel en Skytours. Iemand al bij een van deze sites geboekt?
groetjes, elke
heeft er iemand ervaring met de zoeksite orbiville.nl of.be?
Ze tonen ticketprijzen van aanbieders die ik niet ken o.m. Kilroy, Carlson Wagonlit travel en Skytours. Iemand al bij een van deze sites geboekt?
groetjes, elke
-
Katja
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Dan zoek je niet naar tickets naar de VS of wel?
Skytours ken ik en die hebben een vreselijk slechte naam. Wij hebben er een aantal keer mee gereisd maar het is echt geen betrouwbaar bedrijf.
Skytours ken ik en die hebben een vreselijk slechte naam. Wij hebben er een aantal keer mee gereisd maar het is echt geen betrouwbaar bedrijf.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
-
elkur
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
jawel hoor, ik zoek tickets naar Detroit of Saginaw voor een bezoek aan vrienden.
Ik kwam Orbiville tegen in een reclamebanner op ikweetnietmeerwelke site.
Maar goed, wel even opletten dus. zodra ik echt tickets ga kopen zal ik dat dan waarschijnlijk toch maar bij een voor mezelf 'bekende' site doen.
Ik kwam Orbiville tegen in een reclamebanner op ikweetnietmeerwelke site.
Maar goed, wel even opletten dus. zodra ik echt tickets ga kopen zal ik dat dan waarschijnlijk toch maar bij een voor mezelf 'bekende' site doen.
-
Katja
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Als je even googled op ervaringen met de betreffende site dan krijg je in regel wel genoeg feedback om te weten of het betrouwbaar is of niet.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Ben zo gewoon om te boeken bij connection dat ik al jaren niet verder kijk .Nu zit ik met een probleem ,bij connection geen goed kope tickets nu.
wie kan me helpen voor volgend jaar 09/04/2011tot en met 23/04/2011 naar orlando /tampa.
Weet gewoon niet waar of wanneer ik het beste kijk.
wie kan me helpen voor volgend jaar 09/04/2011tot en met 23/04/2011 naar orlando /tampa.
Weet gewoon niet waar of wanneer ik het beste kijk.
- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Alle akties bij connections zijn tot 31-03-2011, ook wij hopen vlug op prijsdalingen.
Heb je al de http://www.vliegticketstool.nl
Heb je al de http://www.vliegticketstool.nl
- Knabbeltje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Kijk of informeer ook eens bij exitreizen.nl .Ik boek namelijk ook meestal bij connections maar heb de laatste keer exitreizen genomen .
-
jokaluma
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
naar florida kan de truc met martinair wellicht weer.Kenissen van ons zitten nu in florida.in dusseldorf opgestapt via amsterdam was vele malen goedkoper dan rechtstreeks vanaf amsterdam.
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 5134 Weergaves
-
Laatste bericht door roverdijk
-
- 16 Reacties