Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vreselijke hitte in NY!
Vreselijke hitte in NY!
Gaat er iemand binnenkort naar NY, of is er iemand die zojuist is teruggekomen? Het schijnt er nl. behoorlijk warm en klam te zijn!
klikkerdeklik
Ik ben heel blij dat het hier weer even is afgekoeld naar 20 graden!
klikkerdeklik
Ik ben heel blij dat het hier weer even is afgekoeld naar 20 graden!
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Vreselijke hitte in NY!
Welkom to the United States zou ik zeggen. Gewoon lekker warm zomerweer 

Groot gedeelte van Amerika heeft last van Global Warming, maar zou niet graag in een grote stad rondlopen met 100 F 

- john ny
- Amerikakenner
Dit is echt de verkeerde tijd om in NY te zijn.... wacht lekker een maand of 2 en dan heb je een lekker zonnetje en aangename temperaturen. Inderdaad 35-40 graden is veel te warm om in de stad te zijn.
De overwinnaar wordt nooit gevraagd of hij de waarheid vertelde
Hier bij DC is het ook flink warm. Gisteren was de gevoelstemperatuur bijna 45 graden. 

- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hier niet.......(met de airco aan) 

- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Broerlief mailde pas uit Las Vegas war het 48c was! Hij meldde dat hij al uitdroogde als hij zijn mond opendeed.
Hopelijk wordt het komende week iets minder maar dat zal wel ijdele hoop zijn.

Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
-
- Amerika-expert
ja, lekker weer hè?
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Dus dan zit ik in September goed 

- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
In Denver e.o. is het nu ook zo'n 37 graden...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Ligt eraan waar je zit, in LV nog dik in de 90's en wie weet hadden die groene jongens toch gelijk en veranderd de wereld in een hete zandhoopJustme1984 schreef:Dus dan zit ik in September goed

- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Vandaag was het hier in DC heerlijk, zo'n 32 graden. Volgens Accuweather.com "colder"
, maar inderdaad voelde het lekker koel na de 40+ graden.

Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Wij zijn vandaag in Horn Lake (bij Memphis) aangekomen en ook hier is het héél warm.
Maar overal is het warm geloof ik. Dus we proberen maar rustig aan te doen.
Maar overal is het warm geloof ik. Dus we proberen maar rustig aan te doen.
2004 Woodstock, Ontario en Scottsville, Virginia
2006 Crozet, Charlottesville, Virginia
2010 Woodstock, Ontario en Horn Lake, Mississippi
2006 Crozet, Charlottesville, Virginia
2010 Woodstock, Ontario en Horn Lake, Mississippi
+1Justme1984 schreef:Dus dan zit ik in September goed
Ik zet in op mooi weer en weinig neerslag in New England

Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
Ik ben 2 juli tot en met 7 juli in New York geweest,
en ja: het was er zeer heet!
Soms wel 100 F.
"s Ochtends was het nog wel te doen, maar 's middags en vooral 's avonds was het niet fijn.
"s Avonds was het nog warmer dan overdag..
Maar alles wat binnen is (musea, restaurants, winkels), is met airco.
Ik heb dus behoorlijk wat kunnen bezoeken, maar wandelingen maken (Zoals gepland) zat er niet in, helaas!
en ja: het was er zeer heet!
Soms wel 100 F.
"s Ochtends was het nog wel te doen, maar 's middags en vooral 's avonds was het niet fijn.
"s Avonds was het nog warmer dan overdag..
Maar alles wat binnen is (musea, restaurants, winkels), is met airco.
Ik heb dus behoorlijk wat kunnen bezoeken, maar wandelingen maken (Zoals gepland) zat er niet in, helaas!
Reisverslag juli 2010 op http://www.famlieren.reislogger.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik zat die periode ook in NYC (van 30 juni tot 5 juli) en het was inderdaad heel warm, maar om dan geen wandelingen te kunnen maken...
- john ny
- Amerikakenner
Tja dat is erg persoonlijk denk ik, een wandeling langs de rivier richting Battery Park is bij een aardig windje best lekker hoor, ook onder bomen in GW Village is het aardig uit te houden. Maar ik heb eenmaal (noodzakelijk) in de zomer in NY moeten zijn maar dat doe ik niet snel nog eens.
Zoals ik ook niet meer in de zomer naar Death Valley zal gaan, machtigheden wat een hitte. je kon bijkans een ei bakken in de
.
Maar als het regent zeuren we ook weer.

Maar als het regent zeuren we ook weer.

De overwinnaar wordt nooit gevraagd of hij de waarheid vertelde
Vaak vergeten mensen ook dat New York op dezelfde breedtegraa\d ligt als bv Madrid
. Lekker "warm" weer is dus te verwachten.

-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Zijn er in new york ook plaatsen waar je kunt zwemmen? Ik heb gezocht, maar kan niet duidelijk vinden of er een strand is bijvoorbeeld of iets waar je kan zonnen en kan zwemmen. Als ik op dit forum zoek krijg ik allemaal andere plaatsen te voorschijn.
Zijn er plekken aan te raden? Mijn verblijf is in de buurt van riverside drive en ook de hudson rivier.
In verband met de hitte wellicht handig om te weten wat de leuke zwemplaatsen in NY zijn.
( sorry als ik hier een apart topic voor had moeten aanmaken)
Greetzzz
Zijn er plekken aan te raden? Mijn verblijf is in de buurt van riverside drive en ook de hudson rivier.
In verband met de hitte wellicht handig om te weten wat de leuke zwemplaatsen in NY zijn.
( sorry als ik hier een apart topic voor had moeten aanmaken)
Greetzzz
Zonnen kan je gemakkelijk in Central Park. Vooral op zondag is het daar heel (gezellig) druk!
Vooral op Sheep Meadow, het bekende grote grasplein in het zuiden van Central Park, is het aangenaam zitten met een mooi uitzicht op de skyline die boven de boomtoppen uitkomt!
Vorige maand hebben we fietsen gehuurd voor Central Park en zo zijn we op een groot openlucht zwembad gebotst in het noorden van Central Park, ik weet niet juist ter hoogte van welke straat... de Lasker swimming pool (wel enkel in juli en augustus!)
Wel opletten want het sluit al tegen 17u en er is telkens maar een beperkt aantal mensen toegelaten! Voordeel wel is dat het gratis is
http://www.centralpark2000.com/database ... _pool.html
iverson
Vooral op Sheep Meadow, het bekende grote grasplein in het zuiden van Central Park, is het aangenaam zitten met een mooi uitzicht op de skyline die boven de boomtoppen uitkomt!
Vorige maand hebben we fietsen gehuurd voor Central Park en zo zijn we op een groot openlucht zwembad gebotst in het noorden van Central Park, ik weet niet juist ter hoogte van welke straat... de Lasker swimming pool (wel enkel in juli en augustus!)
Wel opletten want het sluit al tegen 17u en er is telkens maar een beperkt aantal mensen toegelaten! Voordeel wel is dat het gratis is

http://www.centralpark2000.com/database ... _pool.html
iverson
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht