Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wat is er dichtbij JFK?

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Jonas
Amerika-ontdekker

Wat is er dichtbij JFK?

Bericht door Jonas »

Dag iedereen,

Deze zomer gaan mijn vriendin en ik voor een goeie 3 weken naar het Zuidwesten.
We hebben een vlucht die over JFK gaat. Daar moeten we dan 4 uur wachten op onze verbinding naar LAX.
Aangezien je moet uit checken in New York en dan gewoon terug in, hebben we de mogelijkheid om de luchthaven even te verlaten.
Is er in de buurt van JFK (dat is Queens, niet?) iets dat de moeite waard is om te bezoeken?

thanks
groetjes, Jonas
enger003
Amerikakenner
Contacteer:

Re: Wat is er dichtbij JFK?

Bericht door enger003 »

Als je maar 4 uur hebt, blijft er hoogstens anderhalf uur over, als je van de luchthaven af wilt.
Je moet nl. eerst door de immigration, dan je koffer ophalen, dan door de douane, dan je koffer weer inchecken, daartussendoor vaak nog in de rij voor een secutity check, dat kost bij elkaar zo'n 1,5 uur.
Als je dan van de luchthaven af wilt, moet je zeker een uur van te voren terug zijn, dan krijg je de hele security check procedure weer van voor af aan.
En ik kan me niet herinneren dat je met een bus even gauw ergens heen kan, zoals wel op Newark. Maar dan nog is de tijd tekort.
Ik ben bang dat je veroordeeld bent tot je eerste bakje Starbucks op de luchthaven.
Eric
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
Jonas
Amerika-ontdekker

Bericht door Jonas »

Daar was ik al bang voor. Nu, 4 uur is ook niet zo heel lang, maar ik dacht om toch even een glimp te kunnen opvangen van NYC.
Het zal dan inderdaad bij een eerste Starbucks ervaring blijven.

txs
groetjes, Jonas
GEoDLeto
Amerikafan

Bericht door GEoDLeto »

JFK ligt eigenlijk best wel in the middle of nowhere sorry ;)
24th of September, 2 year wedding anniversary :D
During the romantic dinner she said:
I love you, but I need to burp now...
doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

Met de immigratie, douane, herinchecken, security e.d. ben je zoveel tijd kwijt dat die overgebleven 2 uur snel genoeg voorbijgaan. Met een bezoekje aan Starbucks, het bekijken van de airportwinkels (al is het alleen maar magazines lezen) en het proeven aan Amerika (zeker alshet de eerste keer is) vermaak je je de rest van de tijd.

Of je moet je vliegtuig "missen", maar dat kan kostbaar zijn :D
SEEING IS BELIEVING
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer