Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Nessie: Nitwits plannen rondreis SF-standaard rondje-SF
Re: Reis Nessie: Nitwits plannen rondreis SF-standaard rondj
Oh mvangils, wat erg! Ik had vandaag iets soortgelijks, zag perfecte accommodatie vrijkomen voor die ene dag in Yosemite dat we nog niet iets in het park hebben, en wist m'n creditcardnummer niet. Was op m'n werk en die kaart lag thuis. Nu ik net thuiskom is uiteraard de accommodatie alweer weg.
Ik raad je aan om te blijven proberen, ik zie regelmatig iets wat vol zat ineens weer vrijkomen, volgens mij wordt er veel geannuleerd. Ik kijk zelf elke dag even.
We hebben -misschien, usareisen.de is ermee bezig- een overnachting in DV zelf, dat zou mooi zijn. Wat de overnachtingen buiten de parken betreft, dus Springdale, Tropic e.d., kunnen we die op de bonnefooi doen of is het raadzaam om die ook vooraf te regelen omdat de parken zelf zo snel vol zijn en iedereen dus naar alternatieven gaat zoeken?
Ik zit voor LV ook te denken aan op de bonnefooi: ook bij vooraf boeken is het duur, met al die hotels zal er vast wel ergens plek zijn en als je op de dag zelf aankomt zijn ze misschien eerder genegen wat van de prijs af te doen omdat de kamer anders leeg staat?
Zoals duidelijk zal zijn wil ik liever niet alles tot in de details vastleggen. Maar als het oerstom is om in augustus op de bonnefooi te gaan doen we dat natuurlijk niet. Als iemand hier wat zinnigs over kan zeggen hoor ik het graag!
Ik raad je aan om te blijven proberen, ik zie regelmatig iets wat vol zat ineens weer vrijkomen, volgens mij wordt er veel geannuleerd. Ik kijk zelf elke dag even.
We hebben -misschien, usareisen.de is ermee bezig- een overnachting in DV zelf, dat zou mooi zijn. Wat de overnachtingen buiten de parken betreft, dus Springdale, Tropic e.d., kunnen we die op de bonnefooi doen of is het raadzaam om die ook vooraf te regelen omdat de parken zelf zo snel vol zijn en iedereen dus naar alternatieven gaat zoeken?
Ik zit voor LV ook te denken aan op de bonnefooi: ook bij vooraf boeken is het duur, met al die hotels zal er vast wel ergens plek zijn en als je op de dag zelf aankomt zijn ze misschien eerder genegen wat van de prijs af te doen omdat de kamer anders leeg staat?
Zoals duidelijk zal zijn wil ik liever niet alles tot in de details vastleggen. Maar als het oerstom is om in augustus op de bonnefooi te gaan doen we dat natuurlijk niet. Als iemand hier wat zinnigs over kan zeggen hoor ik het graag!
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Je kunt het proberen, maar ik zou het je nooit aanraden, die laatste kamers gaan in Las Vegas echt weg voor de hoofdprijs en je komt volgens mij op een zaterdag aan, augustus is welliswaar laagseizoen, maar op een zaterdag zou ik het er niet op wagen.Nessie schreef:Ik zit voor LV ook te denken aan op de bonnefooi: ook bij vooraf boeken is het duur, met al die hotels zal er vast wel ergens plek zijn en als je op de dag zelf aankomt zijn ze misschien eerder genegen wat van de prijs af te doen omdat de kamer anders leeg staat?
En vergeet niet de enorme afstanden die je af moet leggen in de hotels om van de parkeergarage bij de lobby te komen, als je een paar hotels gaat vragen om een kamer ben je echt al een paar uur verder, en als je de weg niet weet in de hotels kost het je vele kostbare uren van je vakantie.
Heb je waarschijnlijk helemaal gelijk in. Ook LV vooraf boeken dan maar. Hoe zit het met Springdale en dergelijke? Kunnen die op de bonnefooi?
mvangils27, mocht je wakker zijn: Curry Village momenteel plek op zondag 1 aug en dinsdag 3. En Housekeeping Camp 8 t/m 11 aug momenteel vrij! Waarschijnlijk lees je dit te laat, maar ik heb de indruk dat het echt de moeite loont om elke dag meerdere keren te kijken.
mvangils27, mocht je wakker zijn: Curry Village momenteel plek op zondag 1 aug en dinsdag 3. En Housekeeping Camp 8 t/m 11 aug momenteel vrij! Waarschijnlijk lees je dit te laat, maar ik heb de indruk dat het echt de moeite loont om elke dag meerdere keren te kijken.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je heoft niks vast te leggen in LV, als je beried bent om iets buiten het centrum te overnachten, plek zat.
mvangils, momenteel begin augustus enkele data vrij in zowel Curry Village als Housekeeping Camp!
Over de noodzaak om te reserveren in LV zijn de meningen dus verdeeld.
Ons ietwat aangepaste plan:
Za 31/7 aankomst SF
zo 1/8 SF: SF o.a. Alcatraz
ma 2/8: Yosemite
di 3/8 Yosemite
wo 4/8 Yosemite
do 5/8 Yosemite – Tioga pass – Lee Vining
vr 6/8 Lee Vining – Mono lake – Death Valley
za 7/8 Death Valley – Las Vegas
zo 8/8 Las Vegas
ma 9/8 Las Vegas – Zion (Springdale)
di 10/8 Zion
wo 11/8 Zion – Bryce (Bryce of Tropic)
do 12/8 Bryce – Page
vr 13/8 Page – Grand Canyon (Grand Canyon of Tusyan)
za 14/8 Grand Canyon – Route 66 – Kingman
zo 15/8 Kingman – LA
ma 16/8 LA
di 17/8 LA-Santa Barbara
wo 18/8 Santa Barbara – Monterey
do 19/8 Monterey - SF
vr 20/8 SF
za 21/8 naar huis
De extra dag in Monterey is eruitgehaald om een extra dag Las Vegas te creeren.
We gaan overnachtingen vooraf regelen (of hebben al geregeld) voor:
- eerste twee nachten SF
- Yosemite (Curry Village & Housekeeping Camp)
- Death Valley (Furnace Creek Ranch)
- misschien Las Vegas
En al het andere doen we op de bonnefooi, tenzij jullie ons dat hevig afraden. Dan hoor ik het graag
Begin er veel zin in te krijgen! Voel me de afgelopen week ook al goed voorbereid op de temperaturen in Death Valley
Over de noodzaak om te reserveren in LV zijn de meningen dus verdeeld.
Ons ietwat aangepaste plan:
Za 31/7 aankomst SF
zo 1/8 SF: SF o.a. Alcatraz
ma 2/8: Yosemite
di 3/8 Yosemite
wo 4/8 Yosemite
do 5/8 Yosemite – Tioga pass – Lee Vining
vr 6/8 Lee Vining – Mono lake – Death Valley
za 7/8 Death Valley – Las Vegas
zo 8/8 Las Vegas
ma 9/8 Las Vegas – Zion (Springdale)
di 10/8 Zion
wo 11/8 Zion – Bryce (Bryce of Tropic)
do 12/8 Bryce – Page
vr 13/8 Page – Grand Canyon (Grand Canyon of Tusyan)
za 14/8 Grand Canyon – Route 66 – Kingman
zo 15/8 Kingman – LA
ma 16/8 LA
di 17/8 LA-Santa Barbara
wo 18/8 Santa Barbara – Monterey
do 19/8 Monterey - SF
vr 20/8 SF
za 21/8 naar huis
De extra dag in Monterey is eruitgehaald om een extra dag Las Vegas te creeren.
We gaan overnachtingen vooraf regelen (of hebben al geregeld) voor:
- eerste twee nachten SF
- Yosemite (Curry Village & Housekeeping Camp)
- Death Valley (Furnace Creek Ranch)
- misschien Las Vegas
En al het andere doen we op de bonnefooi, tenzij jullie ons dat hevig afraden. Dan hoor ik het graag
Begin er veel zin in te krijgen! Voel me de afgelopen week ook al goed voorbereid op de temperaturen in Death Valley
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Die hoge temperaturen in DV zullen heel wat aangenamer aanvoelen dan die plakkende hitte hier in NL.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Als je niet op de strip wilt overnachten kun je best zonder reserveren naar Las Vegas gaan, maar kijk dan wel even of er grote conventies zijn, anders zijn ook de hotels ver van de strip af niet goedkoop.Nessie schreef:Over de noodzaak om te reserveren in LV zijn de meningen dus verdeeld.
-
mvangils27
- Amerikafan
- Contacteer:
@ Nessie: lief dat je voor me gkeken hebt...ik slaip waarschijnlijk al....of lag te woelen van de hitte....
. Ik kijk elke dag wel 10! keer voor 2 op 3 augustus. De rest van onze reis ligt al vast dus kan niet meer wisselen en het moet dus die nacht zijn. We hebben nu Wawona geboekt (al een tijdje) maar zou hem graag wisselen voor Curry Village.. We slapen nl maar 1 naht in het park: de nacht ervoor in Bishop en de nacht na Yosemite gelijk naar SF. Ik vind het niet erg om daar later aan te komen maar vauit Wawona is het geloof ik minder ideaal dan vanuit Curry Village. Blijven proberen dan maar. TNX
ps Ik kijk trouwens telkens via yosemitepark.com reservations voor alle accommodaties tegelijk, ik zie de laatste dagen niets, doe ik soms iets verkeerd? Heb vandaag zeker al 7 keer gekeken..
ps Ik kijk trouwens telkens via yosemitepark.com reservations voor alle accommodaties tegelijk, ik zie de laatste dagen niets, doe ik soms iets verkeerd? Heb vandaag zeker al 7 keer gekeken..
1999 Zuidwest USA rondreis
2008 Florida rondreis
2010 Zuidwest USA rondreis Http://www.lingetjes-at-westusa.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2012 West Canada en USA Http://www.lingetjesatcanadaandusa.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2008 Florida rondreis
2010 Zuidwest USA rondreis Http://www.lingetjes-at-westusa.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2012 West Canada en USA Http://www.lingetjesatcanadaandusa.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik kijk ook nog regelmtig maar zie geen optie 'alle accommodaties tegelijk' en probeer dus steeds 'los' Curry Village en Housekeeping Camp. In Curry Village zie ik regelmatig wel een dag vrijkomen, maar vooralsnog geen 2 op 3 aug (wel 1 op 2 nu, maar daar heb je zeker niks aan?).
Wij zijn er wel zo ongeveer klaar voor. Accommodaties in Yosemite en DV zijn voor zover mogelijk geboekt, hotel voor de eerste en laatste nachten in SF ook, de rest willen we op de bonnefooi doen. De route die hierboven staat nemen we als grove richtlijn (veel dank voor alle tips!), in de eerste week zullen we hem vrij braaf volgen omdat er dan ook accommodaties geboekt zijn, daarna kunnen we wat meer freewheelen. We hebben er heel veel zin in!
Wij zijn er wel zo ongeveer klaar voor. Accommodaties in Yosemite en DV zijn voor zover mogelijk geboekt, hotel voor de eerste en laatste nachten in SF ook, de rest willen we op de bonnefooi doen. De route die hierboven staat nemen we als grove richtlijn (veel dank voor alle tips!), in de eerste week zullen we hem vrij braaf volgen omdat er dan ook accommodaties geboekt zijn, daarna kunnen we wat meer freewheelen. We hebben er heel veel zin in!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 7252 Weergaves
-
Laatste bericht door BahamaOne
-
- 60 Reacties