Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

kan mijn boardingpas niet uitprinten HELP!

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Sherretje
Amerika-ontdekker

kan mijn boardingpas niet uitprinten HELP!

Bericht door Sherretje »

Hallo mensen,

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,
Ik vlieg morgen voor het eerst naar amerika (van amsterdam naar new york newark en vandaar naar Dallas) en probeerde mij net in te checken maar ik kreeg het volgende bericht van continental airlines:

THIS IS NOT A BOARDING PASS
You will need to complete your check-in at an airport kiosk.

Your documentation will need to be verified by a Continental representative.
All of the above can be handled at an airport kiosk.

Hoe komt dit waarom krijg ik geen boardingpas?
wat moet ik doen?
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Re: kan mijn boardingpas niet uitprinten HELP!

Bericht door MattRob »

Maak je geen zorgen, dat komt heel erg vaak voor. Omdat ze je nog eerst willen ondervragen bijvoorbeeld, of omdat er iets anders in het systeem aan de hand. Kan ook overboeking zijn. Je moet dus gewoon naar het vliegveld gaan, op tijd, en daar inchecken.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Sherretje
Amerika-ontdekker

Bericht door Sherretje »

begint lekker dat heb ik weer hoor!

kan het ook zo zijn, dat het is omdat ik 2 boardingpasses nodig heb?
Ik wordt hier wel onzeker van! het is namelijk pas de tweede keer dat ik ga vliegen en ik ga helemaal alleen!
Susie one
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Susie one »

Jammer genoet kan je niet via internet inchecken. Dit komt soms eens keertje voor.
Helaas zal je morgen via de kios of de incheckbalie je handmatig in moeten checken.

Ik wens je heel veel plezier op vakantie.

Groetjes,
Susie One

edit: mattrob is me net voor :wink:
Reisverslagen
2009 http://www.usaoost2009.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 http://www.usawest2010.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Washington DC/omgeving http://www.oldamerica2011.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012 New York http://bigapple2012.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sherretje
Amerika-ontdekker

Bericht door Sherretje »

waarom is dit niet mogelijk als het wel wordt vermeld op de site waar ik mijn ticket heb geboeked?
snap er niets van
Laatst gewijzigd door Rob op 26 jun 2010, 13:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Susie one
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Susie one »

Sherretje schreef:kan het ook zo zijn, dat het is omdat ik 2 boardingpasses nodig heb?
Ik wordt hier wel onzeker van! het is namelijk pas de tweede keer dat ik ga vliegen en ik ga helemaal alleen!
Dit staat er helemaal los van. Ik kan helaas niet verklaren waarom dit nu gebeurt.
Wij hebben een paar jaar geleden via internet in miami ons in kunnen checken voor de vluchten Miami NY JFK en NY JFK naar Amsterdam en kregen toen onze boardingpassen.

Sherretje, Het gaat morgen allemaal goed komen. :P
Trouwens, ga je nog een reisverslag bijhouden??
Reisverslagen
2009 http://www.usaoost2009.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 http://www.usawest2010.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Washington DC/omgeving http://www.oldamerica2011.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012 New York http://bigapple2012.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sherretje
Amerika-ontdekker

Bericht door Sherretje »

mmmm dus het hoeft helemaal niet aan mij te liggen??

ik ben wel van plan om een reisverslag bij te gaan houden op waarbenjij.nu (sheryltenwolde.waarbenjij.nu)
weet alleen niet of het allemaal gaat lukken aangezien ik deze zomer in een gastgezin enzo zit

hopen dat morgen alles goed gaat komen op shiphol!!
Laatst gewijzigd door Rob op 26 jun 2010, 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Emenem
Amerikakenner

Bericht door Emenem »

Het komt echt helemaal goed morgen, is niks om je druk over te maken.

Alvast een hele fijne vakantie!
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Als je naar Schiphol gaat komt alles goed :wink:.
Laatst gewijzigd door Rob op 26 jun 2010, 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

Echt het komt helemaal goed, morgen op Schiphol, je kunt je boardingpas daar waarschijnllijk zo uitprinten als je je wel al ingechecked hebt.

En zelfs als dat niet lukt, echt dan komt het ook allemaal goed. Je wordt overal gewoon goed geholpen. En wij kunnen het inmiddels weten na dit voorjaar, uiteindelijk zaten we er gewoon steeds in, en kwamen gewoon op tijd aan.
.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Natuurlijk komt het goed, dit gebeurt zo vaak, wij gingen in mei via Londen naar LA en konden niet inchecken omdat we eerst met BA vlogen en verder met AA, terug vlogen we geheel met BA en konden we wel online inchecken.

Mijn man vloog de vorige keer met Continental heen en met United weer terug en kon toen niet online inchecken, nu is hij weg met Delta en kan hij weer wel online inchecken.( en komt gelukig morgen weer thuis :wink: )
headhunterke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door headhunterke »

Ik kreeg die melding zelfs aan een self-check in counter in Zaventem, dus geen probleem. Gewoon aanschuiven, en alles komt wel goed ;-)
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
Bramster
Amerika-expert

Bericht door Bramster »

Dat gebeurt zeer vaak. Niets om je zorgen over te maken. Goede Reis !
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

Toch nog maar even je ESTA checken.
Overigens werden onze ,thuis geprintte, boardingpasses tijdens de "bagage drop" vervangen door orginele van UA, "omdat dat makkelijker was"
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Gebeurt echt vaker, kan om allerlei redenen zijn.
Zorg dat je bijtijds op het vliegveld bent, en check gewoon "ouderwets" in.

Ik gok het op een overboekt vliegtuig, en dus een omboeking op een andere vlucht, is mij wonderlijk genoeg ook twee keer gebeurd vorig jaar, beide keren ook bij Continental.
(pakte trouwens ook beide keren gunstiger uit voor mij, qua vluchtduur en overstaptijden)
Liz
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Liz »

Vanmorgen online ingecheckt bij Continental, maar mij gebeurde dus hetzelfde als hierboven al beschreven. Dezelfde melding.
Je doorloopt de hele procedure, je vult alles in en aan het eind krijg je géén boarding pass.
Opvallend was dat er aan het begin van de incheck procedure al vermeld stond: Attention, you will not be able to print a boarding pass.
Ik vind het vreemd, nooit eerder gehad bij andere maatschappijen.

Wat is het voordeel/nut van online inchecken als je alsnog op Schiphol in de rij moet gaan staan om alles nóg een keer te regelen? :dontknow:
Ik zeg niet dat vroeger alles beter was, maar je wist tenminste wel waar je aan toe was....
16x USA / 30 staten
Bramster
Amerika-expert

Bericht door Bramster »

Is mij bij verschillende maatschappijen overkomen, zowel intercontinentaal als domestic en ik heb me er nooit druk om gemaakt. In de rij staan moet ik toch wel omdat ik bagage moet inchecken. Wat dat betreft in het (on)gemak hetzelfde als 20 jaar geleden en heeft het online inchecken niets verbeterd.

Geen boardingpass mogen/kunnen uitprinten betekende bij mij trouwens niet altijd dat ik niet online ingechecked was.

Als je trouwens echt wilt weten wat er eventueel loos kan zijn kun je beter de airline bellen ipv hier een help bericht plaatsen :wink:

Al met al, zoals reeds gemeld, niets om je druk over te maken.

Fijne reis !
Liz
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Liz »

Ik maak me niet druk, ik reis al 36 jaar rond de wereld, dus ik heb voor hetere vuren gestaan.
Ik hoor morgenochtend op Schiphol wel wat er loos is.

Waar ik me wel aan erger is dat tegenwoordig alles zo veel sneller en beter zou moeten gaan, maar dat gaat het niet.
Zoals je al zegt, het online inchecken heeft ons helemaal niets gebracht.
Vorig jaar stond op Schiphol bij de rij Bagage Drop een langere rij dan bij de 'normale' incheckbalie. Dus waar zit in hemelsnaam de winst.

Enfin, ik ga er in ieder geval een lekker weekje New York van maken, met of zonder online inchecken :wink:
16x USA / 30 staten
Bramster
Amerika-expert

Bericht door Bramster »

Helemaal mee eens. Vroeger was het vliegen een full service tankstation terwijl je tegenwoordig gewoon zelf je tank moet volgooien. En de airlines maar schreeuwen dat het beter is. Al met al was het vroeger een stuk gemakkelijker. 1 telefoontje om een ticket te kopen en 1 keer in de rij staan op Schiphol.
Tegenwoordig moet je geloof ik al 16 keer je naam opgeven/opschrijven tussen aankoop ticket en het verlaten van de US airport). Lang leve de vooruitgang, met dank aan Alkajdaa en de Erlajns. Goedkoper is het in verhouding met mijn uurloon ook niet geworden.
Maar begrijp me niet verkeerd. Ik ben wel een zeurende klager, maar ik vlieg nog steeds met het grootste plezier. Zo groot zelfs dat ik zelden van de Flight Map weg zap.

Kleine uitzondering zijn natuurlijk wel de mensen die alleen carry-on luggage hebben, die hebben echt een groot voordeel ten opzichte van vroeger. Maar als je trans-Atlantisch vliegt zullen dat er weinig tot geen zijn.
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

Liz schreef: Wat is het voordeel/nut van online inchecken als je alsnog op Schiphol in de rij moet gaan staan om alles nóg een keer te regelen? :dontknow:
Ik zeg niet dat vroeger alles beter was, maar je wist tenminste wel waar je aan toe was....
Toen wist je ook niet dat je flight overboekt was.
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer