Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Niagara Falls
Niagara Falls
Hallo,
Over 3 weken ga ik met 3 vrienden een rondrit maken door het noordoosten van de VS.
Onze planning is om 's morgen vanuit Syracuse richting de Niagara falls te rijden en een boottocht met de the maid of the mist te doen.
Vanuit hier rijden we door naar Toronto. Op de weg terug van Toronto naar Pittsburgh willen we opnieuw even stopen bij de Niagara Falls om de watervallen vanaf het land te bewonderen.
Nu heb ik al gelezen dat volgens de meeste de Canadese kant het mooiste is, maar ik lees eigelijk nergens welke plekken dan echt het mooiste zijn.
Zijn er ook wandelingen mogelijk langs het water ofzo? Ofwel wat zijn DE (mooiste) plekken waar je geweest moet zijn??????
Verder vraag ik me af hoe ik het best bij de canadese kant van de niagara falls kan komen. Volgens Google zijn er 3 oversteekplaatsen
1. Bij de niagara falls (Rainbow Bridge)
2. Ten noorden van deNiagara Falls (de 190 /405)
3. Ten zuiden van de Niagara Falls (Peace Bridge) (tolweg)
Het lijkt mij dat de rainbouw bridge het drukst zal zijn, kan iemand dit bevestigen of is het bij elke overgang net zo druk???
Is het dus aan te raden om een andere overgang te pakken???
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen,
Alvast bedankt!
Gr. Rob
Over 3 weken ga ik met 3 vrienden een rondrit maken door het noordoosten van de VS.
Onze planning is om 's morgen vanuit Syracuse richting de Niagara falls te rijden en een boottocht met de the maid of the mist te doen.
Vanuit hier rijden we door naar Toronto. Op de weg terug van Toronto naar Pittsburgh willen we opnieuw even stopen bij de Niagara Falls om de watervallen vanaf het land te bewonderen.
Nu heb ik al gelezen dat volgens de meeste de Canadese kant het mooiste is, maar ik lees eigelijk nergens welke plekken dan echt het mooiste zijn.
Zijn er ook wandelingen mogelijk langs het water ofzo? Ofwel wat zijn DE (mooiste) plekken waar je geweest moet zijn??????
Verder vraag ik me af hoe ik het best bij de canadese kant van de niagara falls kan komen. Volgens Google zijn er 3 oversteekplaatsen
1. Bij de niagara falls (Rainbow Bridge)
2. Ten noorden van deNiagara Falls (de 190 /405)
3. Ten zuiden van de Niagara Falls (Peace Bridge) (tolweg)
Het lijkt mij dat de rainbouw bridge het drukst zal zijn, kan iemand dit bevestigen of is het bij elke overgang net zo druk???
Is het dus aan te raden om een andere overgang te pakken???
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen,
Alvast bedankt!
Gr. Rob
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Niagara Falls
Via de Rainbouw Bridge kan je ook te voet naar de Canadese kant van de waterval dat is goed te doen en kost niet zoveel tijd, als je met de auto wil kan je wel een paar uur in de file staan.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik ben al tig keer bij de Canadese kant geweest en nog nooit uren in de file gestaan. Langste was een dik half uur. Aan de Canadese kant is het mooi om langs de hele boulevard te lopen en bij de grote fall kan uitkijken en sta je bijna boven het water. Maid of the mist is erg mooi en leuk en je wordt klets nat. Aan de rechter kant van de boot gaan staan zie je het meest.
Verder is Niagra er commercieel. Daar moet je van houden. Eten in de skylon tower is ook aan te raken. Schitterend uitzicht over de falls. En die tower draait rond terwijl je zit te eten. Niet echt goed koop maar zeker de moeite waard.
Je kan ook wandelen achter de fall langs. Dit heb ik nog nooit gedaan en wil ik de volgende keer dat iker kom echt een ik keer gaan doen. Lijkt me ook erg leuk.
Verder is Niagra er commercieel. Daar moet je van houden. Eten in de skylon tower is ook aan te raken. Schitterend uitzicht over de falls. En die tower draait rond terwijl je zit te eten. Niet echt goed koop maar zeker de moeite waard.
Je kan ook wandelen achter de fall langs. Dit heb ik nog nooit gedaan en wil ik de volgende keer dat iker kom echt een ik keer gaan doen. Lijkt me ook erg leuk.
http://www.vandijkjes.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Every day is a gift, not a given right
Toevallig ook een keer via d brug ten noorden of ten zijden van de Rainbow bridge gereden?peet schreef:Ik ben al tig keer bij de Canadese kant geweest en nog nooit uren in de file gestaan. Langste was een dik half uur.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
ik rijdt meestal over de rainbow. 2x over de noord kant en 1 x langs het zuiden. Bij 1 van de 2 ben ik ooit eens verkeerd gereden. Weet niet meer bij welke het was. Ik vind het vanaf de rainbow ook makkelijker Niagara in rijden. .
http://www.vandijkjes.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 24 Reacties
- 4332 Weergaves
-