Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Underage drinking ticket

Over de staten Illinois, Indiana, Iowa, Kansas, Michigan, Minnesota, Missouri, Nebraska, North Dakota, South Dakota, Ohio en Wisconsin.
Plaats reactie
USA2011
Amerika-newbie

Underage drinking ticket

Bericht door USA2011 »

Ik woon voor 6maanden in Amerika. Ga volgende week al weer naar huis. Nu heb ik toen ik hier net kwam een underage drinking ticket gekregen, $300,- en ook gelijk betaald. Een tijd geleden heb ik er weer een gekregen van $390,-. Middels ben ik 21 dus geen kans op tickets meer. De laatste bekeuring heb ik alleen nog niet betaald en volgende week verlaat ik het land al. Wat gebeurd er als ik deze bekeuring niet betaal en gewoon naar nederland ga? Word ik bij de douane dan aan gehouden of weten ze hier niets van?
Graag een antwoord van iemand die het zeker weet en geen gegok want straks sta ik daar en kan ik niet terug;)
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Underage drinking ticket

Bericht door RiverCola »

Ik denk dat de kans vrij klein is dat je hier iemand treft die dit meegemaakt heeft. Er is hier wel al vaak gesproken over niet betaalde parkeerboetes tijdens vakanties.

Toch even gokken dus; Ik denk dat je wel naar huis kan maar dat de kans bestaat dat je de volgende keer dat je naar de VS afreist tegen gehouden wordt. Betalen lijkt me de enige optie om met een prettig gevoel het land te verlaten en de volgende keer weer in te komen.
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Waarom betaal je de boete niet gewoon? Ik snap dat het veel geld is, maar goed je wist wat de gevolgen konden zijn toen je besloot om alcohol te drinken terwijl je nog geen 21 was..
In Nederland wordt je in ieder geval bij terugkomst tegengehouden als je een openstaande boete hebt in NL. Ik ga er van uit dat dat in de VS hetzelfde is, wat dus betekend dat zelfs als er niets wordt gezegd bij je vertrek uit de VS, dat je gezeik krijgt als je ooit nog eens terug gaat.
Laatst gewijzigd door Clint op 08 mei 2010, 11:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Ik snap het probleem ook niet. Als je later nog eens terug wilt naar Amerika zou ik de boete netjes betalen. Heb jij je plicht gedaan en hoef je later ook geen problemen te verwachten.

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer