Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel Miami Beach
Hotel Miami Beach
Is het aangeraden om een hotel op Miami Beach te nemen als uitvalsbasis om de stad te herkennen maar ook te genieten van het strand en de zon? Of is het de meerprijs simpelweg niet waard en kan je vanuit Miami makkelijk in Miami Beach geraken zonder de wagen te gebruiken? Ik zou wel gebruik willen maken van priceline.com voor het vinden van een hotel, kan ik best voor een 4* hotel gaan of is minder best aanvaardbaar in Miami of Miami Beach (ik heb nl. al wat mindere commentaren over de hotels in Miami gehoord)?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Re: Hotel Miami Beach
Wij hebben/hadden hetzelfde "probleem" en hebben uiteindelijk gekozen om via Priceline het Eden Roc **** op Miami Beach proberen te verkrijgen . En inderdaad gewonnen en wel voor $111 per nachtVale schreef:Is het aangeraden om een hotel op Miami Beach te nemen als uitvalsbasis om de stad te herkennen maar ook te genieten van het strand en de zon? Of is het de meerprijs simpelweg niet waard en kan je vanuit Miami makkelijk in Miami Beach geraken zonder de wagen te gebruiken? Ik zou wel gebruik willen maken van priceline.com voor het vinden van een hotel, kan ik best voor een 4* hotel gaan of is minder best aanvaardbaar in Miami of Miami Beach (ik heb nl. al wat mindere commentaren over de hotels in Miami gehoord)?
Alvast bedankt!

Theo
Wij zaten 1.5 jaar geleden in http://www.sanjuanhotelsouthbeach.com/.
Als je een 4* hotel zoekt is dat niet de plaats. Het is een oud hotel, maar erg schoon en vriendelijk hotel. Maar voor deze prijs is het echt super.
(Wij zaten er in december 2008 tussen kerst en oud&nieuw en dit was nog het enige betaalbare op South Beach. Normaal gesproken niet onze eerste keuze, maar het hotel stond ook in de gids van Holland International, dus we dachten dat het in ieder geval "oke" was
). Uiteindelijk is het prima bevallen. De locatie is super, zeker voor deze prijs 
Als je een 4* hotel zoekt is dat niet de plaats. Het is een oud hotel, maar erg schoon en vriendelijk hotel. Maar voor deze prijs is het echt super.
(Wij zaten er in december 2008 tussen kerst en oud&nieuw en dit was nog het enige betaalbare op South Beach. Normaal gesproken niet onze eerste keuze, maar het hotel stond ook in de gids van Holland International, dus we dachten dat het in ieder geval "oke" was

Dat is inderdaad een goedkoop hotel, 2 nachten komt uit op 135 dollar, daar kan je bijna het 'risico' van een slechte priceline te loten niet voor lopen
.
Is de locatie goed?

Is de locatie goed?
Het hotel zit op Collins Av. op South Beach dus als je de straat oversteekt zit je op het strand. Dat was voor ons super (het waren de laatste 4 dagen van onze vakantie).
De grote stores (kledingzaken) zitten ook op Collins Av. maar op een kwartiertje lopen. Maar schuin tegenover het hotel zit een supermarkt die 24/7 open is. Ook is het Holocaust Memorial een kwartiertje lopen. Ook heb je ergens een straat met heel veel restaurantjes en terrasjes (ik kan even niet op de naam komen), maar ook dat was niet ver lopen.
Kortom, wat ons betreft was de locatie prima. Alles wat we wilden binnen loopafstand, de auto stond in een parkeergarage en dat kost je nog wel een godsvermogen, maar dat houd je bij elk hotel
.
De grote stores (kledingzaken) zitten ook op Collins Av. maar op een kwartiertje lopen. Maar schuin tegenover het hotel zit een supermarkt die 24/7 open is. Ook is het Holocaust Memorial een kwartiertje lopen. Ook heb je ergens een straat met heel veel restaurantjes en terrasjes (ik kan even niet op de naam komen), maar ook dat was niet ver lopen.
Kortom, wat ons betreft was de locatie prima. Alles wat we wilden binnen loopafstand, de auto stond in een parkeergarage en dat kost je nog wel een godsvermogen, maar dat houd je bij elk hotel

Wij zaten in 2008 in het Deauville Beachresort... Mooi, groot hotel waar ze beatles destijds nog gelogeerd hebben.
Wij vonden: als we dan toch in Miami zijn, dan wel On The Beach... Kun je ook lekker wandelen en hoef je niet alles met de auto te doen... En wat is nou mooier dan de zon zien opkomen boven de zee...
Het verdient wel aanbeveling om eens te vragen of ze aanbiedingen hebben. Nadat ik geboekt had (vrij voeg) keek ik later nog een keer op de site en zag ik dat dezelfde kamers voor minder werden aangeboden.
Have fun!
Wij vonden: als we dan toch in Miami zijn, dan wel On The Beach... Kun je ook lekker wandelen en hoef je niet alles met de auto te doen... En wat is nou mooier dan de zon zien opkomen boven de zee...
Het verdient wel aanbeveling om eens te vragen of ze aanbiedingen hebben. Nadat ik geboekt had (vrij voeg) keek ik later nog een keer op de site en zag ik dat dezelfde kamers voor minder werden aangeboden.
Have fun!
Wij zaten voorjaar 2008 in het Essex House Hotel aan Miami Beach. Een Art Deco hotel dat ons prima is bevallen. De kamers zijn wat verouderd, maar die gebruik je toch alleen maar om te slapen. De locatie is perfect. Een eenvoudig, maar heerlijk vers ontbijt en als je via Hotels.com of Booking.com boekt absoluut niet duur.
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review ... orida.html
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review ... orida.html
-
- Amerikakenner
toscabreeschoten schreef:Het hotel zit op Collins Av. op South Beach dus als je de straat oversteekt zit je op het strand. Dat was voor ons super (het waren de laatste 4 dagen van onze vakantie).
Kortom, wat ons betreft was de locatie prima. Alles wat we wilden binnen loopafstand, de auto stond in een parkeergarage en dat kost je nog wel een godsvermogen, maar dat houd je bij elk hotel.
Ik denk dat je het op lincoln road hebt?
Dat is inderdaad gezellig daarzo!
Wij zaten in south seas 5nachten

Fotos huwelijks reis 2010 => phoenix - LA > http://www.facebook.com/sven.perm" onclick="window.open(this.href);return false;
Nee, het hotel zat op Collins en als je die straat doorliep had je allerlei kledingzaken zoals Levi's, Tommy Hilfiger, Nine West etc. 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht