Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

South Bend, Indiana

Over de staten Illinois, Indiana, Iowa, Kansas, Michigan, Minnesota, Missouri, Nebraska, North Dakota, South Dakota, Ohio en Wisconsin.
Plaats reactie
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

South Bend, Indiana

Bericht door Dento »

Begin mei moet ik voor mijn werk een weekje naar Buchanan, Michigan, een enorme "metropool" met een stadsoppervlak van maar liefst 2,5 vierkante mijl :lol:

Waarschijnlijk zullen we in het grotere South Bend, Indiana overnachten, aangezien South Bend een stukje groter is dan Buchanan, en bovendien een "college town" waardoor er ook 's avonds meer te doen is. (En zo kan ik weer twee nieuwe staten aan het lijstje toevoegen :wink: ).

Is er iemand toevallig bekend met South Bend? Het is misschien een "long shot", maar ja, niet geschoten is altijd mis... :mrgreen: :wink:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
jvinch
Amerikakenner

Re: South Bend, Indiana

Bericht door jvinch »

Niet echt bekend - maar het is waar Notre Dame University gelegen is - er zou dus 's avonds voldoende te doen moeten zijn in restaurants en cafe's in de stad.
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Mijn vrouw heeft er ooit 3 maanden gewoond. geen bal aan om te wonen zei ze.
boeffie
Amerikakenner

Bericht door boeffie »

Ik ben er meerdere malen geweest (er woont familie) en 't is inderdaad behoorlijk stil (en saai :lol: ) daar.
Amish country zit denk ik net te ver rijden, een uur ten oosten van waar jij zit.
Elkhart & Goshen zijn ook college towns maar wel klein; wel gezellig.
Kijk eens op de site van de city of South Bend, http://www.southbendin.gov/visiting/att ... inment.asp.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Dank jullie wel voor de reacties! Ik laat me verrassen...

South Bend zal allicht levendiger zijn dan Buchanan, Michigan met zijn iets meer dan 4500 inwoners... :lol:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Ik zou mijn vriendin voor geen goud zo ver kunnen krijgen om te overnachten in Indiana als ze zo dicht bij MI is :lol: :roll:

Ik wilde je nog aanraden om in MI koffie te halen bij Biggby*, maar volgens mij zit er geen een in de buurt..
* nog steeds vreemd om het Biggby te noemen, het heette vroeger Beaners, maar toen zijn ze aangeklaagd door boze Mexicanen die het racistisch vonden..
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer