Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Treinreis door Amerika: California Zephyr / Empire Builder

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
McMarc
Amerika-newbie

Treinreis door Amerika: California Zephyr / Empire Builder

Bericht door McMarc »

Beste mede Amerika-liefhebbers,

Een treinreis door Amerika is zo wie zo nog één van de reizen die ik wil maken. Ik zit daarbij te denken aan de California Zephyr of de Empire Builder als treinroute. Heeft één van jullie ervaring met zo'n treinreis? En zo ja, welke ervaringen heb je daarmee gehad en is het de investering waard?

Groet,
Marc
Hydrotherion
Amerikafan

Bericht door Hydrotherion »

He marc! Ik heb nog geen treinreis gemaakt maar ik dacht even te vermeldden van een interessante en mooie boek over de zephyr die ik een tijd geleden gelezen hebt:

De Zephyr : een treinreis door Amerika

Afbeelding

Auteur Henry Kisor
Vertaler: Paul van der Lecq
Impressum Amsterdam : Atlas , 1995
Algemene materiaalaanduiding Boek
Taal publicatie Nederlands
Bibliografische annotatie Oorspr. titel: Zephyr: tracking a dream across America
ISBN 9025412939
McMarc
Amerika-newbie

Bericht door McMarc »

Hydrotherion schreef:He marc! Ik heb nog geen treinreis gemaakt maar ik dacht even te vermeldden van een interessante en mooie boek over de zephyr die ik een tijd geleden gelezen hebt:

De Zephyr : een treinreis door Amerika
Bedankt! Ik heb het boek zelfs al in de kast staan. En het is mede door dit boek dat ik geinteresseerd ben geraakt. Een aanrader dus 8)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer