Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Treinreis door Amerika: California Zephyr / Empire Builder
Treinreis door Amerika: California Zephyr / Empire Builder
Beste mede Amerika-liefhebbers,
Een treinreis door Amerika is zo wie zo nog één van de reizen die ik wil maken. Ik zit daarbij te denken aan de California Zephyr of de Empire Builder als treinroute. Heeft één van jullie ervaring met zo'n treinreis? En zo ja, welke ervaringen heb je daarmee gehad en is het de investering waard?
Groet,
Marc
Een treinreis door Amerika is zo wie zo nog één van de reizen die ik wil maken. Ik zit daarbij te denken aan de California Zephyr of de Empire Builder als treinroute. Heeft één van jullie ervaring met zo'n treinreis? En zo ja, welke ervaringen heb je daarmee gehad en is het de investering waard?
Groet,
Marc
-
Hydrotherion
- Amerikafan
He marc! Ik heb nog geen treinreis gemaakt maar ik dacht even te vermeldden van een interessante en mooie boek over de zephyr die ik een tijd geleden gelezen hebt:
De Zephyr : een treinreis door Amerika

Auteur Henry Kisor
Vertaler: Paul van der Lecq
Impressum Amsterdam : Atlas , 1995
Algemene materiaalaanduiding Boek
Taal publicatie Nederlands
Bibliografische annotatie Oorspr. titel: Zephyr: tracking a dream across America
ISBN 9025412939

Auteur Henry Kisor
Vertaler: Paul van der Lecq
Impressum Amsterdam : Atlas , 1995
Algemene materiaalaanduiding Boek
Taal publicatie Nederlands
Bibliografische annotatie Oorspr. titel: Zephyr: tracking a dream across America
ISBN 9025412939
Bedankt! Ik heb het boek zelfs al in de kast staan. En het is mede door dit boek dat ik geinteresseerd ben geraakt. Een aanrader dusHydrotherion schreef:He marc! Ik heb nog geen treinreis gemaakt maar ik dacht even te vermeldden van een interessante en mooie boek over de zephyr die ik een tijd geleden gelezen hebt:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 33 Reacties
- 5634 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-