Misschien is het nu op een andere plek? Ik kan me herinneren dat het in een klein hoekje met een hekje ervoor was.
Daar kon je maar met een paar mensen tegelijk staan wachten bij de barbecue, dus als dat nu weer zo is krijg je natuurlijk enorme opstoppingen. Maar misschien doen ze het met grote groepen op een ruimere plek (en met een grotere barbecue).
Edit; Ik heb een foto gevonden van het buffet. Onder die metalen kappen waren de twee barbecues
Volgens mij is het een vaste barbeque en kan deze niet verplaatst worden. Staat tenminste nog altijd in dezelfde hoek. We zullen ze binnenkort wel vragen hoe ze dat in gedachten hebben.
Het heeft onze aandacht. Roland, Marjan, Linda en mijzelf waren er ook de vorige keer bij in the American Roadhouse. We weten dus hoe het toen ging. We zullen dit dan ook aankaarten. Heeft verder weinig zin om er nu al allerlei dingen over te gaan roepen
Zoals Martijn en Roland ook al hebben aangegeven gaan we met Roadhouse bespreken hoe de BBQ geregeld wordt met grote groepen mensen. Zij hebben hier veel ervaring mee en zitten wekelijks vol met groepen van 100 tot 150 mensen. Dan is een groep van plm 90, zoals de onze, zeker geen enkel probleem.
Vóór de meeting krijgen jullie hier nog een terugkoppeling over. Tot zolang laten we dit onderwerp even rusten.
Volgens mij vallen de wachttijden wel mee.
Wij hebben al eens vaker in een BBQ-restaurant gegeten waar ook 100 tot 150 personen aanwezig waren.
Normaal gesproken gaan de mensen niet allemaal tegelijk grillen en sta je ongeveer 5 tot 10 minuten aan de grill om je vlees te bakken. Als je met pakweg 15 mensen tegelijk kunt BBQen kunnen we allemaal binnen 1 uur wat te eten hebben.
Dat valt dus reuze mee.
Jullie vragen met betrekking tot de BBQ met zo'n grote groep mensen zijn door het OT voorgelegd aan de zaaleigenaar.
Hier het antwoord van hem (een gedeelte uit de mailwisseling) betreffende het bakken:
Wat betreft de bbq, bij grotere groepen bakken wij altijd een 3-tal soorten vlees
voor in de keuken en blijven er nog 2 soorten over om zelf te bakken.
Waardoor men niet zo lang hoeft te wachten bij de bbq.
Dit scheelt inderdaad heel veel tijd. Zo heb je toch het gezellige van BBQ maar je kan wel gewoon eten als je wilt.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.