even een vraag, het is eigenlijk een heel lang verhaal maar ik zal het kort houden.
Ik vroeg me ten eerste af hoe Anouk [zangeres] het voor elkaar gekregen heeft om in december naar Amerika te gaan verhuizen [qua visum dus] en hoe ze het voor elkaar gekregen heeft zich eerder in Californie te vestigen. Ze heeft niet in een bedrijf geinvesteerd, geen amerikaanse man, dus ...?
Ik zelf heb twee jaar geleden een HAVO-diploma gehaald en doe sinds dien allerlei losse dingen in de muziek. Ik volg nu een verkorte zaterdag opleiding [tot januari] music management. Ik vind mijn mogelijkheden hier te beperkt [ de mogelijkheden van de nederlandse muziekindustie], die van de VS kan meer te bieden hebben.
Ik ken niemand daar, niemand in de muziek [behalve van mn opleiding dan], heb alles alleen moeten doen, heel vermoeiend. Ik ken ook niemand in NL die me op weg zou kunnen helpen of iemand die hetzelfde doel heeft als ik. Wat dat betreft is het hele jammer dat Anouk "voorgoed" weg gaat, ik had eventueel nog heel wat van haar kunnen leren in de toekomst.
Zou het bijvoorbeeld mogelijk zijn als ik ooit daar een baan in de muziek [alsopstapje] vind, en mn baas kan pleiten dat hij mij daarvoor wil hebben, dat ik dan een langer verblijf kan krijgen in de VS? Wanneer kan dat voorgoed?
Kijk de muziek is tuurlijk heel onzekere beroepsrichting, dus ik "gis" nog een beetje. Eigenlijk wil ik gewoon een geruststelling dat er eventueel mogelijkheden voor mij in de toekomst zijn.
Heel erg bedankt, ik kom he tnou eindelijk te weten, hoop ik
thanx a lot!