Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Een jaar studeren in NYC
Een jaar studeren in NYC
Hallo!
Ik ben er over aan het denken om over een jaar of 2, (misschien meer)
een jaar in NYC te gaan wonen, en dan waarschijnlijk iets te gaan studeren. De ervaring alleen al lijkt me echt fantastisch! Nou vroeg ik me af of hier mensen zijn die dat ook gedaan hebben en dan wilde ik graag weten hoe ze dat hebben aangepakt en ervaren. Ik ben nu 18 dus zou over een jaar of 2, 20 zijn.
Ik hoor het graag!
Evelien
Ik ben er over aan het denken om over een jaar of 2, (misschien meer)
een jaar in NYC te gaan wonen, en dan waarschijnlijk iets te gaan studeren. De ervaring alleen al lijkt me echt fantastisch! Nou vroeg ik me af of hier mensen zijn die dat ook gedaan hebben en dan wilde ik graag weten hoe ze dat hebben aangepakt en ervaren. Ik ben nu 18 dus zou over een jaar of 2, 20 zijn.
Ik hoor het graag!
Evelien
-
Marcgmp
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Hi,
Ik ben misschien ook van plan om dat te doen, maar later
er is goede website, ik weet niet of je daar al van af weet, maar die regelt studieburzen, is toch vrij kostbaar studeren in de VS.
De website is:
http://www.nacee.nl
Hier kun je ook veel vragen stellen over het studeren in de VS.
Ik ben misschien ook van plan om dat te doen, maar later
er is goede website, ik weet niet of je daar al van af weet, maar die regelt studieburzen, is toch vrij kostbaar studeren in de VS.
De website is:
http://www.nacee.nl
Hier kun je ook veel vragen stellen over het studeren in de VS.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 7758 Weergaves
-
Laatste bericht door mbrouwer