Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Eindelijk een uitnodiging voor het interview

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
laska
Amerikafan

Bericht door laska »

Olavski,

OOk gefeliciteerd met je Groene kaart. Ik kan er naast zitten maarbij jou is je hele procedure toch ook best vlot afghandeld. Klaar voor de winter in Michigan?

Ik weet niet of het immigratie interview nou het moment is om grappig te gaan doen. Je weet nooit hoe het bij iemand anders overkomt. Mijn baas zegt altijd don't volunteer any information en probeer dus zo kort en bondig van stof te zijn als strikt noodzakelijk is.

Wiepster ook gefeliciteerd met je huwelijk. Heb je al een begin gemaakt met de formulieren en de benodigde documenten al bij elkaar gezocht?
Was that for us?
wiepster
Amerika-expert

Bericht door wiepster »

laska schreef:Olavski,

Wiepster ook gefeliciteerd met je huwelijk. Heb je al een begin gemaakt met de formulieren en de benodigde documenten al bij elkaar gezocht?
Dank je voor de felicitatie, wij gaan voor de dcf procedure en hij komt over ca 2 maanden hier om de procedure op te starten.
Rond juni 2006 willen we vertrekken, dan heeft onze dochter haar basisschool afgerond en kan ze tijdens de zomervakantie haar engels ophalen.
Ook de middle school bezocht alvast en ze is heel enthousiast, ik ook als ik zie wat er allemaal voor de kinderen wordt gedaan, ze krijgt een tutor voor haar engels.
Volgens de school counselor moet het aanpassen geen problemen opleveren.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Heel hartelijk gefeliciteerd, Annewiep!! Ik vind het wel heel bijzonder, jouw verhaal. Heel veel geluk met zijn drietjes!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
olavski
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door olavski »

laska schreef:Olavski,

OOk gefeliciteerd met je Groene kaart. Ik kan er naast zitten maarbij jou is je hele procedure toch ook best vlot afghandeld. Klaar voor de winter in Michigan?
Vergeleken met de verhalen van wat je hebt vernomen? Ja, heel snel.

Maar 'all credits to the wife' ;) zij heeft alles zo goed voorbereidt en we hadden zoveel informatie, bewijs van relatie en noem maar op.

Ik weet heel zeker als je de voorbereiding en uitvoering van alle regeltjes en informatie gewoon goed doorneemt je dat heel veel tijd kan schelen, en geld. :)

Dikke pluim voor haar.

In een notendop:

Procedure (K1) gestart in september 2004.
Gesprek consulaat Amsterdam februari 2005.
Geemigreerd in april 2005, getrouwd 30 april.
Greencard oktober 2005.

En laat die winter maar komen, die vind ik geweldig.

En voor wiebster: Rock on!

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
Hanss
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Eindelijk!

Bericht door Hanss »

12 april afspraak op consulaat
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer