Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Eindelijk een uitnodiging voor het interview

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

De USCIS wil echt van het papierwerk af, ik denk dat ze goed aan het automatiseren zijn daar, want ik kreeg gisteren al het papierwerk in een keer binnen, Inclusief mijn Greencard in 3 verschillende enveloppen.
1 met de goedkeuring voor de I-130, 1 voor de I-485 en 1 met mijn greencard, dezelfde dag kwamen ook alle update e-mailtjes binnen van de USCIS websit. Binnen 3 werkdagen moet een nieuw record zijn :D :wink:

Overigens staat er een vingerafdruk op mijn greencard en heb ik besloten om maar niet naar Birmingham te gaan om mijn vingerafdrukken te "vernieuwen" Ik kan ze niet bereiken om het af te bellen, so be it!

one happy customer hiero 8)

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
olavski
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door olavski »

Yooohooooo, ik hem m'n greencard ook.

Afspraak om 01.45, we kwamen binnen om 01.15 en waren meteen aan de beurt. :o

En om 01.30 stonden we weer buiten :mrgreen:

Het stelde echt niks, maar dan ook helemaal niks voor, een paar vragen:

Are you a terrorist?
Are you a communist?

En nog wat van dat soort inkoppertjes.

Hopla. :) Heb nu zo'n mooie stempel in m'n paspoort en over een paar weken arriveerd het 'kaartje' per post.

Fijn met kerst en oud en nieuw naar Nederland.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

olavski schreef:Yooohooooo, ik hem m'n greencard ook.

Gefeliciteerd.... :doublethumb:
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Hey proficiat Olavski :D

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

olavski schreef:Are you a communist?
:hilarious: die vraag had ik ook... en ik legde die knakker toen uit dat ik geen commy was maar wel ooit een Russische Ferrari (Lada) had gereden, maar volgens mij kon ie die opmerking niet echt waarderen, of hij wist gewoon niet wat een Lada was... 8)

In ieder geval proficiat Olav. Good Job man, en ook jij welkom tot het selecte groepje van de Groenen.

/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

Afbeelding
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Gefeliciteerd Olavski! Ik weet nog hoe opgelucht ik me voelde toen ik de greencard kreeg, dus ik kan me helemaal in je situatie inleven. Geniet ervan! :D
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

PeeJay schreef: :hilarious: die vraag had ik ook... en ik legde die knakker toen uit dat ik geen commy was maar wel ooit een Russische Ferrari (Lada) had gereden, maar volgens mij kon ie die opmerking niet echt waarderen, of hij wist gewoon niet wat een Lada was... 8)
LOL

Het is inderdaad niet aan te bevelen om grapjes te maken daaro 8) , want ook al was het een "eitje", ze waren toch wel redelijk serieus en ik kon er geen lachje vanaf krijgen! Volgens mij snappen ze hier in de VS onze Nederlandse humor ook niet (ik heb daar meer last van in ieder geval, en houdt mijn grapjes tegenwoordig maar voor me :wink: )

Richard
olavski
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door olavski »

Bedankt allen.

Ik had me voorgenomen alles met alleen ja/nee te beantwoorden, toen begon die aardige dame een paar grapjes te maken en deed ik vrolijk mee.

Iets over of ik polygamie zou willen en ik zei dat ik aan 1 vrouw al genoeg had. Heel flauw, niet eens leuk eigenlijk maar dat was wel meteen de laatste vraag :mrgreen:

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Van harte proficiat!!!!!!!!!!!!
:dance:
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
dolphin
Amerikakenner

Bericht door dolphin »

Gefeliciteerd! Leuk hoor, moet wel een fijn gevoel geven, denk ik zo.
ronald87
Amerikafan

Bericht door ronald87 »

Wow! Gefeliciteerd!!!
Echt super dat je je Greencard hebt :D
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Van harte gefeliciteerd Olavski

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Marjon
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

OK, wanneer gaat dat feestje voor ons, je trouwe supporters, door?
:lol:

Proficiat!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

Gefeliciteerd - dit voor nieuwe groene kaarters.

Rperre, het hangt er mede vanaf waar je woont ? Ik heb meestal wel succes met mijn grappen maar dat is dat met collega's (van mijn man) bij het eten, of aan de kassa van de supermart.
Wel merk ik dat men vooral in winkels ed. nogal verbaasd reageert als er opeens bij de betaling ook humor uit de klant komt, en dat men wat meer moeite heeft de clue te vatten.
Maar inderdaad bij immigratie-ambtenaren is het gevoel voor humor denk ik operatief verwijderd.
Marby
Amerikafan

Bericht door Marby »

Toen ik mijn interview had was de dame ook erg serious. Mijn Engelse test bestond eruit dat ik de zin "My house is very clean" moest voorlezen, en ze moest wel glimlachen toen ik eraan toevoegde "and I wish that were true". Na het 'officiele' gedeelte (dat gevideo taped werd), ontdooide ze wat en liet ze ook haar eigen gevoel voor humor door schemeren.

Ik denk dat ze dat ook niet kunnen maken om daar grappen met je te zitten maken (dus wel persoonlijker te worden) en dan je verzoek to een Visum, Green Card of Staatsburgerschap af te wijzen op bv. een technische fout.

Margaret
freekb2
Amerikakenner

Bericht door freekb2 »

Olavski,

Van harte, kan je mij niet ff een kopie van alles opsturen. Ga ik even via photoshop mijn eigen kaartje maken :wink:

En Richard, aan de late kant :oops: maar ook nog van harte
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

Margaret, daar heb je natuurlijk gelijk in ! Eigenlijk heb ik daar niet bij stilgestaan - maar inderdaad, met een grap over en weer plus nog wat tekst, kunnen er misverstanden ontstaan. En dat is wel het laatste dat men wil.
jvinch
Amerikakenner

Bericht door jvinch »

yay Olavski, gefeliciteerd.
wiepster
Amerika-expert

Bericht door wiepster »

Beiden gefeliciteerd !!

Ik ben nu getrouwd en binnekort komt mij partner hier om de procedure op te starten, hoop dan ook medio 2006 tot de greencardbezitters te behoren 8) .
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Allemaal gefeliciteerd !!!
Wiepster ik had net jouw felicitaties al in een ander topic gepost ;)
Sandy
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer