Dat vind ik net zo Moniquenieuwenoord schreef:Ik neem zo'n 'we zijn bijna weg-berichtje' gewoon op in het topic waarin ook de route al staat met alle tips e.d. Ik vind het ook niet nodig (en er is al een keer gevraagd het niet meer te doen, een paar jaar terug) om voor ieder vertrek weer een nieuw topic aan te maken met link naar blog e.d. Dat kan gewoon bij je route en in het topic 'Op een rijtje ... '
Overigens gebruik ook die subsilver dinges en ik vind het enorm handig dat de naam van de TS in de titel staat, dat bespaart zoekwerk zoals Roland ook al aangaf.
Verder vind ik het handig, vooral voor mezelf, dat alles over dezelfde route in het zelfde topic blijft. Nu zie je soms vier vragen van dezelfde TS op dezelfde dag aangemaakt maar duidelijk over dezelfde route
vb.
Hoe rijden van ... naar ...
Wat is er onderweg t zien van ... naar ..
Tips voor wandelingen hier ... of daar ...
enz...
Ik raad zo mensen meestal aan om alles in hetzelfde topic te houden, in de eerste plaats voor jezelf als TS zodat alles van je reis netjes samen blijft, maar ook zeker voor de mensen die raad geven is het duidelijker als alles samen blijft, vind ik.
Daarmee dat mijn topic over mijn aankomende reis al uit 14 pagina's bestaat
Bart