Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Terug van tripje in het NO
Terug van tripje in het NO
Gegroet,
Spijtig genoeg heb ik de site pas ontdekt nu ik al 2 weken terug ben. Ik had voor familie en vrienden een blog aangemaakt over onze reis. Je kan deze terugvinden op http://looisedudes.blogspot.com
De reis zelf was fantastisch gewoon. Ik ga zeker een keertje terug als mijn budget het toelaat natuurlijk.
Groetjes,
Lieven
Spijtig genoeg heb ik de site pas ontdekt nu ik al 2 weken terug ben. Ik had voor familie en vrienden een blog aangemaakt over onze reis. Je kan deze terugvinden op http://looisedudes.blogspot.com
De reis zelf was fantastisch gewoon. Ik ga zeker een keertje terug als mijn budget het toelaat natuurlijk.
Groetjes,
Lieven
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: Terug van tripje in het NO
Hallo Lieven,beuckie schreef:. Ik had voor familie en vrienden een blog aangemaakt over onze reis. Je kan deze terugvinden op http://looisedudes.blogspot.com
Ik heb je verslag gelezen en er van genoten. Leuk gedaan met al die foto's erbij. Wij zaten vorige maand in een hotel in Las Vegas wat volgend jaar ook een hooter-hotel wordt. Als voorproefje liepen de hootergirls hier ook al rond..... Was wel lachen (en goedkoop), maar ik denk niet dat ik daar weer heen ga.
Op de laatste foto had den Marco goesting voor een krijmpke
Deze tekst kwam ik tegen in jouw weblog. Ik hou erg van de Vlaamse taal, maar wat dit betekent............ :dunno:
Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Re: Terug van tripje in het NO
Op de laatste foto had den Marco goesting voor een krijmpke
Deze tekst kwam ik tegen in jouw weblog. Ik hou erg van de Vlaamse taal, maar wat dit betekent............ :dunno:
Groetjes Marjan[/quote]
Een krijmpke is gewoon een ijsje. Dit is plaatselijk dialect.
Dat met die Hooters-cafés is een uit de hand gelopen grap. Iedereen thuis dacht dat het een halve striptent was dus hebben we getracht er zoveel mogelijk te bezoeken onderweg.
Groeten,
Lieven
Groetjes Marjan[/quote]
Een krijmpke is gewoon een ijsje. Dit is plaatselijk dialect.
Dat met die Hooters-cafés is een uit de hand gelopen grap. Iedereen thuis dacht dat het een halve striptent was dus hebben we getracht er zoveel mogelijk te bezoeken onderweg.
Groeten,
Lieven
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht