Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Waarom zou je niet Emigreren naar de U.S.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Sterkte
Hoi Marjan,
Weet even niet wat ik moet zeggen, maar wil even laten weten dat ik het heel triest voor jullie vindt.
Groet,
Monique
Weet even niet wat ik moet zeggen, maar wil even laten weten dat ik het heel triest voor jullie vindt.
Groet,
Monique
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Marjan en man,
Dit is inderdaad niet niks! Ik wil jullie veel sterkte wensen, maar blijf positief, hoe moeilijk dat ook is.
Mijn vader raakte op "oudere leeftijd" ook werkloos en hij heeft (na jaren) weer een leuke baan gevonden. Had hij nooit durven dromen.
Ze kunnen nu na jaren weer op vakantie.
Veel sterkte!!
Kus van Marloes
Dit is inderdaad niet niks! Ik wil jullie veel sterkte wensen, maar blijf positief, hoe moeilijk dat ook is.
Mijn vader raakte op "oudere leeftijd" ook werkloos en hij heeft (na jaren) weer een leuke baan gevonden. Had hij nooit durven dromen.
Ze kunnen nu na jaren weer op vakantie.
Veel sterkte!!
Kus van Marloes
-
Gast
Goh da's balen zeg, wij hebben begin dit jaar hetzelfde meegemaakt. Het tij is gelukkig gekeerd voor ons. Cor werd ontslagen omdat het bedrijf waar hij werkte ging inkrimpen en hij er het kortste bij was. Hij kon achteraf toch bij zijn baas blijven omdat een ander ontslag nam. De hele ontslagprocedure was toen al in werking gezet. Wat waren we gelukkig toen dat niet doorging, Cor is ook al 54 en wat moet je....uitkering is ook erg laag.
We zouden onze reis ook annuleren gaan afgelopen zomer maar dat hoefde toen gelukkig niet. Ik ben ook de helft minder gaan werken omdat de helft van het bedrijf waar ik werk de fles op ging. Maar we kunnen het toch aardig bolwerken nu. Ik wil er maar mee zeggen dat alles nog anders kan gaan lopen. Sterkte in ieder geval!
We zouden onze reis ook annuleren gaan afgelopen zomer maar dat hoefde toen gelukkig niet. Ik ben ook de helft minder gaan werken omdat de helft van het bedrijf waar ik werk de fles op ging. Maar we kunnen het toch aardig bolwerken nu. Ik wil er maar mee zeggen dat alles nog anders kan gaan lopen. Sterkte in ieder geval!
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Einde droom?hekkie schreef:Zo staat je leven dus binnen 2 dagen helemaal op z'n kop. Reisjes naar Amerika zullen nu moeilijk worden, maar ik heb nu meer tijd voor dit forum zullen we maar denken. Einde droom.......![]()
![]()
Lijkt me misschien een einde van iets, maar ook een begin van iets anders: meedoen met de Lottery!
Ik heb de indruk dat men in Amerika veel soepelder omgaat met die leeftijdsgrenzen. Een vriend van ons is zijn werk ook kwijtgeraakt (werkte bij MCI Worldcom ten tijde van het financiële schandaal), en hij was ook 50+-er. Toch bleek dat absoluut geen probleem te zijn in zijn zoektocht naar ander werk.
Dus bekijk het misschien zo: hier heb je niets te verliezen, maar ginder ook niet?...
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Mee eens!!! :rockon:kastelke schreef:Einde droom?hekkie schreef:Zo staat je leven dus binnen 2 dagen helemaal op z'n kop. Reisjes naar Amerika zullen nu moeilijk worden, maar ik heb nu meer tijd voor dit forum zullen we maar denken. Einde droom.......![]()
![]()
Lijkt me misschien een einde van iets, maar ook een begin van iets anders: meedoen met de Lottery!
Ik heb de indruk dat men in Amerika veel soepelder omgaat met die leeftijdsgrenzen. Een vriend van ons is zijn werk ook kwijtgeraakt (werkte bij MCI Worldcom ten tijde van het financiële schandaal), en hij was ook 50+-er. Toch bleek dat absoluut geen probleem te zijn in zijn zoektocht naar ander werk.
Dus bekijk het misschien zo: hier heb je niets te verliezen, maar ginder ook niet?...
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
Wat ontzettend rot voor jullie, sterkte ermee.
Maar denk ook, waar een deur dicht gaat, gaat er een andere open. Niet opgeven!
Annemiek
Maar denk ook, waar een deur dicht gaat, gaat er een andere open. Niet opgeven!
Annemiek
Info Ithaca & Finger Lakes Regio: http://www.flregio.blogspot.com"
Mooie plekjes noordoosten: http://noordoosten.blogspot.com/"
http://www.annaharalson.com/
Mooie plekjes noordoosten: http://noordoosten.blogspot.com/"
http://www.annaharalson.com/
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nou dan vind ik wel heel vervelend voor je Marjan! Het lijkt wel op het noodlot de laatste tijd wel extra op jullie gemunt heeft. Ik hoop dat je nog iets ander misschien kunt vinden. Success!hekkie schreef: Donderdagmiddag werd ik door mijn baas opgebeld met de mededeling dat ik maandag (morgen dus) niet weer hoef te komen.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Iedereen heel hartelijk bedankt voor het meeleven en voor de hartverwarmende woorden. Ik ben inmiddels over de ergste schrik heen en heb gisteren maar van mijn eerste vrije dag genoten. Het was mooi weer! Je moet toch positief blijven......
Bovendien wordt ik nog volledig doorbetaald tot midden volgend jaar en heel stiekum in mijn achterhoofd zit ik toch al weer te denken: "misschien kan ik toch nog één keertje gaan volgend jaar".
Voordat ik "ruzie" krijg met Dennis, sluit ik hiermee dit gedeelte over mezelf maar af.....
Nogmaals bedankt allemaal.
Marjan
Bovendien wordt ik nog volledig doorbetaald tot midden volgend jaar en heel stiekum in mijn achterhoofd zit ik toch al weer te denken: "misschien kan ik toch nog één keertje gaan volgend jaar".
Voordat ik "ruzie" krijg met Dennis, sluit ik hiermee dit gedeelte over mezelf maar af.....
Nogmaals bedankt allemaal.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties