Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Supermarkt Jackson Hole - Yellowstone
Supermarkt Jackson Hole - Yellowstone
Beste Amerika reizigers,
Mijn vriend en ik zijn volop bezig met de voorbereidingen voor onze allereerste roadtrip in de Verenigde Staten.
We zijn op zoek naar een supermarkt op de weg van Jackson Hole Airport via Grand Teton naar Yellowstone. Omdat we vier dagen in Yellowstone verblijven en pas op het einde in de buurt richting West Yellowstone komen, zouden we graag voor we het park binnenrijden een supermarkt vinden om voeding te kopen om vier dagen tussendoor al wat snacks en drank te hebben.
Heeft iemand van jullie enige suggesties? Het enige wat ik op internet kan vinden is een Albertsons supermarkt in Jackson. Iemand daar enige ervaring over wat je daar zoal kunt vinden? Is dit een kleine of toch al redelijke supermarkt?
Alvast enorm bedankt voor de hulp!!
Groetjes,
Pipsie & Westie
Mijn vriend en ik zijn volop bezig met de voorbereidingen voor onze allereerste roadtrip in de Verenigde Staten.
We zijn op zoek naar een supermarkt op de weg van Jackson Hole Airport via Grand Teton naar Yellowstone. Omdat we vier dagen in Yellowstone verblijven en pas op het einde in de buurt richting West Yellowstone komen, zouden we graag voor we het park binnenrijden een supermarkt vinden om voeding te kopen om vier dagen tussendoor al wat snacks en drank te hebben.
Heeft iemand van jullie enige suggesties? Het enige wat ik op internet kan vinden is een Albertsons supermarkt in Jackson. Iemand daar enige ervaring over wat je daar zoal kunt vinden? Is dit een kleine of toch al redelijke supermarkt?
Alvast enorm bedankt voor de hulp!!
Groetjes,
Pipsie & Westie
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Supermarkt Jackson Hole - Yellowstone
De Albertsons in Jackson is een grote supermarkt waar je alle boodschappen kan vinden durf alleen niet zeggen of je er ook een koelbox kan kopen, dacht van niet.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
De Albertsons is inderdaad een grote winkel met een prima assortiment, wij hebben daar vorig jaar ook uitgebreid boodschappen gedaan op weg naar Grand Teton/Yellowstone.
Er zijn trouwens in GT en in Yellowstone ook wel winkels met een ruim assortiment. Misschien wel wat duurder, maar daar heb ik niet zo op gelet.
Marianne
Er zijn trouwens in GT en in Yellowstone ook wel winkels met een ruim assortiment. Misschien wel wat duurder, maar daar heb ik niet zo op gelet.
Marianne
- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
Flink duurder zal je bedoelen
Annie had een allergieaanval en kwam dus papieren zakdoeken te kort, wat we toen in de winkel bij Canyon Village betaalde kon je buiten het park bijna een vrachtauto zakdoeken voor kopen.
Annie had een allergieaanval en kwam dus papieren zakdoeken te kort, wat we toen in de winkel bij Canyon Village betaalde kon je buiten het park bijna een vrachtauto zakdoeken voor kopen.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
In Jackson heb je ook nog Smith's Food & Drug Store. Zit aan de zuidkant van Jackson (1425 S Highway 89, Jackson, WY).
De Albertsons in Jackson heeft wel zo'n beetje alles wat je nodig hebt.
Roland
De Albertsons in Jackson heeft wel zo'n beetje alles wat je nodig hebt.
Roland
Bedankt voor jullie antwoorden! Jullie weten echt alles 
Wel als dat zo is, en daar lijkt het wel op
;
waar moeten we dan inkopen doen als we vanuit het noordoosten Yellowstone binnenkomen?
Een supermarkt in Cody?
waar moeten we dan inkopen doen als we vanuit het noordoosten Yellowstone binnenkomen?
Een supermarkt in Cody?
- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
In Cody heb je genoeg keus, er zit oa een Albertsons maar ook een Walmart supercenter, de laatste zit langs de doorgaande weg (US-14) naar Yellowstone
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Yep, in Cody hebben wij flink inkopen gedaan bij de Walmart voordat wij 3 dagen naar Yellowstone gingen.
Roland
Roland
Bedankt heren, weer een dagje afgerond in mijn planning
nu naar bed!
nu naar bed!
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Ik zag er vandaag genoeg staan hierRob schreef:De Albertsons in Jackson is een grote supermarkt waar je alle boodschappen kan vinden durf alleen niet zeggen of je er ook een koelbox kan kopen, dacht van niet.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 20 Reacties
- 3217 Weergaves
-
Laatste bericht door Almere vak V