Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Zes weken westen in 2006
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Zes weken westen in 2006
Hoi allemaal,
Na weken weer puzzelen en web-loggen staat ie nu online, het nieuwe reisplan voor 2006. Zoals de meesten zich misschien herinneren hebben we om diverse redenen afgezien van het oorspronkelijke "dwars door de USA-plan" (ooit doen we het nog!) en gaan we nu een rondreis door het westen maken, inclusief een stukje Canada.
In dagen is het er zo uit komen zien:
zo 9-jul Amsterdam - Los Angeles
ma 10-jul LA- camper halen
di 11-jul LA- Las Vegas
wo 12-jul Las Vegas
do 13-jul Las Vegas
vr 14-jul Williams
za 15-jul Grand Canyon
zo 16-jul Gallup
ma 17-jul Durango
di 18-jul Durango
wo 19-jul Moab
do 20-jul Salt Lake City
vr 21-jul Jackson
za 22-jul West Yellowstone
zo 23-jul West Yellowstone
ma 24-jul Helena
di 25-jul Whitefish (Glacier NP)
wo 26-jul Whitefish
do 27-jul Radium Hot Springs (Kootenay/Banff)
vr 28-jul Radium Hot Springs
za 29-jul Revelstoke
zo 30-jul Cache Creek
ma 31-jul Vancouver
di 1-aug Vancouver (bezoek Vancouver Island)
wo 2-aug Vancouver
do 3-aug Seattle
vr 4-aug Seattle
za 5-aug Sequim
zo 6-aug Westport
ma 7-aug Westport
di 8-aug Lincoln City
wo 9-aug Reedsport
do 10-aug Klamath
vr 11-aug Klamath
za 12-aug Cloverdale
zo 13-aug Chowchilla (vrienden)
ma 14-aug Chowchilla (evt. Yosemite met vrienden)
di 15-aug paso robles
wo 16-aug paso robles
do 17-aug LA
vr 18-aug LA (Universal)
za 19-aug LA-Amsterdam
zo 20-aug Amsterdam
Uitgebreide plan staat op onze weblog.
Groet,
Monique
Na weken weer puzzelen en web-loggen staat ie nu online, het nieuwe reisplan voor 2006. Zoals de meesten zich misschien herinneren hebben we om diverse redenen afgezien van het oorspronkelijke "dwars door de USA-plan" (ooit doen we het nog!) en gaan we nu een rondreis door het westen maken, inclusief een stukje Canada.
In dagen is het er zo uit komen zien:
zo 9-jul Amsterdam - Los Angeles
ma 10-jul LA- camper halen
di 11-jul LA- Las Vegas
wo 12-jul Las Vegas
do 13-jul Las Vegas
vr 14-jul Williams
za 15-jul Grand Canyon
zo 16-jul Gallup
ma 17-jul Durango
di 18-jul Durango
wo 19-jul Moab
do 20-jul Salt Lake City
vr 21-jul Jackson
za 22-jul West Yellowstone
zo 23-jul West Yellowstone
ma 24-jul Helena
di 25-jul Whitefish (Glacier NP)
wo 26-jul Whitefish
do 27-jul Radium Hot Springs (Kootenay/Banff)
vr 28-jul Radium Hot Springs
za 29-jul Revelstoke
zo 30-jul Cache Creek
ma 31-jul Vancouver
di 1-aug Vancouver (bezoek Vancouver Island)
wo 2-aug Vancouver
do 3-aug Seattle
vr 4-aug Seattle
za 5-aug Sequim
zo 6-aug Westport
ma 7-aug Westport
di 8-aug Lincoln City
wo 9-aug Reedsport
do 10-aug Klamath
vr 11-aug Klamath
za 12-aug Cloverdale
zo 13-aug Chowchilla (vrienden)
ma 14-aug Chowchilla (evt. Yosemite met vrienden)
di 15-aug paso robles
wo 16-aug paso robles
do 17-aug LA
vr 18-aug LA (Universal)
za 19-aug LA-Amsterdam
zo 20-aug Amsterdam
Uitgebreide plan staat op onze weblog.
Groet,
Monique
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Wat een geweldige reis Monique! Wij zijn vorig jaar ook 6 weken geweest en dat is geweldig. Wij hebben toen zo'n 13000 km gereden en toch kon je alles heel relaxed doen.
De route ziet er ook goed uit. Dat deel van Canada is ook prachtig.
5 november praten we er wel over!!!!!!
Groet Marjan
De route ziet er ook goed uit. Dat deel van Canada is ook prachtig.
5 november praten we er wel over!!!!!!
Groet Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Yellowstone
Ah, jammer, was een leuke moment geweest om ff te kletsen 
Monique,
Wat een prachtieg reis gaat dat worden!
Ik lees dat jullie met de shuttle naar het centrum willen in Salt Lake City. Wij zijn 's morgens naar het centrum gereden en hebben de camper op de parkeerplaats tegenover het station gezet. Deze parkeerplaats is wel tegen betaling maar ligt tussen het station en de tempel van de mormonen (Temple Square), echt op loopafstand.
Wij hebben in de ZCMI Mall (tegenover Temple Square) heerlijk gegeten, zie dag 31 van ons weblog.
Verder lees ik dat jullie naar Radium Hot springs gaan, als je er langs komt kijk dan ook bij Fairmont Hot Springs (vonden wij leuker dan Radium Hot Springs) en Fort Steel is ook leuk om te bezoeken.
Enkele foto's van Canada op http://www.piepenbroek.nl/fotoalbum_2000.html
Wijziging aangebracht: ik had dag 20 van het weblog geschreven maar dat moet zijn 22 augustus, dag 31
Wat een prachtieg reis gaat dat worden!
Ik lees dat jullie met de shuttle naar het centrum willen in Salt Lake City. Wij zijn 's morgens naar het centrum gereden en hebben de camper op de parkeerplaats tegenover het station gezet. Deze parkeerplaats is wel tegen betaling maar ligt tussen het station en de tempel van de mormonen (Temple Square), echt op loopafstand.
Wij hebben in de ZCMI Mall (tegenover Temple Square) heerlijk gegeten, zie dag 31 van ons weblog.
Verder lees ik dat jullie naar Radium Hot springs gaan, als je er langs komt kijk dan ook bij Fairmont Hot Springs (vonden wij leuker dan Radium Hot Springs) en Fort Steel is ook leuk om te bezoeken.
Enkele foto's van Canada op http://www.piepenbroek.nl/fotoalbum_2000.html
Wijziging aangebracht: ik had dag 20 van het weblog geschreven maar dat moet zijn 22 augustus, dag 31
Laatst gewijzigd door Eugeni op 05 okt 2005, 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Tips
Geweldige foto's, ik kan er al zo naar verlangen!
Bedankt voor de SLC-tip, daar hebben we wat aan! Meer van dit soort tips zijn van harte welkom, bijvoorbeeld ook voor Vancouver en Seattle!
Groetjes,
Monique
Bedankt voor de SLC-tip, daar hebben we wat aan! Meer van dit soort tips zijn van harte welkom, bijvoorbeeld ook voor Vancouver en Seattle!
Groetjes,
Monique
Wat betreft de klok in Vancouver, deze is leuk om te zien maar ook niet meer dan dat. We hadden meer iets van, is dat het nu alles.
Als ik nu de foto's weer zie krijg ik ook weer heimwee! Ondanks de geweldige vakantie en al het moois dat we gezien hebben in Amerika, hebben we toch iets meer heimwee naar Canada.
Als ik nu de foto's weer zie krijg ik ook weer heimwee! Ondanks de geweldige vakantie en al het moois dat we gezien hebben in Amerika, hebben we toch iets meer heimwee naar Canada.
- Bert&Hanny
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Hoi Monique,
Heb net jouw weblog gelezen over je nieuwe reis, dat wordt een hele mooie zeg. En 6 weken is ook zo om hoor...
Ik snapte alleen niet wat je bedoelde met de route langs Olympic NP. Bedoel je nou dat het kortste is langs Mt. Rainier en dat je de andere kant om wil (dus helemaal om het park heen) omdat je denkt dat dat mooier is?
In dat geval weet ik het zo net nog niet. We zijn dit jaar geweest en de route langs het park via de 101 is mooi aan de noordkant en een stuk aan de westkant, maar als je de afslag Hoh Rain Forest voorbij bent is er echt niet veel meer aan.
Je zou wat tijd door kunnen brengen bij Olympic NP als je dat nog kunt inplannen. Dan is de langere route zeer de moeite waard. Het is er erg mooi, ook het gedeelte aan de kust dat bij het park hoor. Je kunt e.e.a. nalezen in ons weblog en de foto's bekijken op webshots.
Ik las dat je Revelstoke BC aandoet. Als je nog een paardrijtochtje wilt doen kan dit heel goed bij Nelles Ranch. Is van een broer van een ex-collega en het schijnt erg mooi te zijn.
Hanny
Heb net jouw weblog gelezen over je nieuwe reis, dat wordt een hele mooie zeg. En 6 weken is ook zo om hoor...
Ik snapte alleen niet wat je bedoelde met de route langs Olympic NP. Bedoel je nou dat het kortste is langs Mt. Rainier en dat je de andere kant om wil (dus helemaal om het park heen) omdat je denkt dat dat mooier is?
In dat geval weet ik het zo net nog niet. We zijn dit jaar geweest en de route langs het park via de 101 is mooi aan de noordkant en een stuk aan de westkant, maar als je de afslag Hoh Rain Forest voorbij bent is er echt niet veel meer aan.
Je zou wat tijd door kunnen brengen bij Olympic NP als je dat nog kunt inplannen. Dan is de langere route zeer de moeite waard. Het is er erg mooi, ook het gedeelte aan de kust dat bij het park hoor. Je kunt e.e.a. nalezen in ons weblog en de foto's bekijken op webshots.
Ik las dat je Revelstoke BC aandoet. Als je nog een paardrijtochtje wilt doen kan dit heel goed bij Nelles Ranch. Is van een broer van een ex-collega en het schijnt erg mooi te zijn.
Hanny
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hoi Monique
Dat ziet eruit als een heel mooie reis! Veel hoogtepunten gepland, en ook een flinke afstand, maar dat kan ook wel in 6 weken. Ben wel een beetje jaloers.....
Eigenlijk kan ik alleen meepraten over de eerste 2 weken, en de laatste dagen, de rest heb ik nog niet gezien. Wat mij opvalt is dat jullie maar 1 dag blijven in Moab, en ik hoop dat dat niet te kort is. Wat willen jullie gaan zien? De omgeving is schitterend, en er liggen maar liefst 2 heel bijzondere nationale parken, die kun je zeker niet op 1 dag bekijken. Canyonlands is voor mij een echte topper, vooral ook vanwege de tocht die wij gemaakt hebben met Tag-a-Long. Eerst met de bus over de Potash Road naar de rivier en dan een halve dag op de boot en de canyon beleven vanuit de "bodem". Na de lunch met de jeep naar de White Rim Road en via de Shafer Trail naar boven, om vervolgens via Dead Horse Point SP het park weer te verlaten. Het was een onvergetelijke ervaring. Vooral veel genieten en mooie foto's maken!
Ook Arches is een schitterend park, dat heel bijzonder is. Het aantal natuurlijke bogen dat je hier tegenkomt vind je nergens anders, een heel mooie ervaring.
Daarnaast zou ik ook tijd uittrekken voor de route langs de Colorade River, de UT-128, een prachtige route!
Als ik jullie was zou ik zeker proberen om een dag langer in Moab te verblijven!
Wij hadden vorig jaar 2 nachten gepland in MOab, en zijn er uiteindelijk 4 nachten gebleven omdat het ons zo goed beviel (we hadden ook een schitterend hotel, maar ook vanwege de omgeving!). Het was voor ons 1 van de favoriete plaatsen tijdens de reis, samen met Yellowstone (en nog vele andere geweldige momenten
)
Groetjes,
Jacqueline
Dat ziet eruit als een heel mooie reis! Veel hoogtepunten gepland, en ook een flinke afstand, maar dat kan ook wel in 6 weken. Ben wel een beetje jaloers.....
Eigenlijk kan ik alleen meepraten over de eerste 2 weken, en de laatste dagen, de rest heb ik nog niet gezien. Wat mij opvalt is dat jullie maar 1 dag blijven in Moab, en ik hoop dat dat niet te kort is. Wat willen jullie gaan zien? De omgeving is schitterend, en er liggen maar liefst 2 heel bijzondere nationale parken, die kun je zeker niet op 1 dag bekijken. Canyonlands is voor mij een echte topper, vooral ook vanwege de tocht die wij gemaakt hebben met Tag-a-Long. Eerst met de bus over de Potash Road naar de rivier en dan een halve dag op de boot en de canyon beleven vanuit de "bodem". Na de lunch met de jeep naar de White Rim Road en via de Shafer Trail naar boven, om vervolgens via Dead Horse Point SP het park weer te verlaten. Het was een onvergetelijke ervaring. Vooral veel genieten en mooie foto's maken!
Ook Arches is een schitterend park, dat heel bijzonder is. Het aantal natuurlijke bogen dat je hier tegenkomt vind je nergens anders, een heel mooie ervaring.
Daarnaast zou ik ook tijd uittrekken voor de route langs de Colorade River, de UT-128, een prachtige route!
Als ik jullie was zou ik zeker proberen om een dag langer in Moab te verblijven!
Wij hadden vorig jaar 2 nachten gepland in MOab, en zijn er uiteindelijk 4 nachten gebleven omdat het ons zo goed beviel (we hadden ook een schitterend hotel, maar ook vanwege de omgeving!). Het was voor ons 1 van de favoriete plaatsen tijdens de reis, samen met Yellowstone (en nog vele andere geweldige momenten
Groetjes,
Jacqueline
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Keuzes
Tja, Moab was eigenlijk niet in de planning opgenomen, maar is een logische tussenstop op weg van Durango naar Salt Lake City. We 'proeven' er deze keer dus aan, we komen er vast nog een keer terug!
Ik denk ook dat we de route nemen die jij, Hanny, in je weblog beschrijft. En inderdaad, Olympic National Park moet lukken, die ruimte zit er zeker in.
Paardrijden ....mmm, we zien wel, moeten grote stevige paarden zijn dan.
Groet,
Monique
Ik denk ook dat we de route nemen die jij, Hanny, in je weblog beschrijft. En inderdaad, Olympic National Park moet lukken, die ruimte zit er zeker in.
Paardrijden ....mmm, we zien wel, moeten grote stevige paarden zijn dan.
Groet,
Monique
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nog langer!!
Vanmorgen werden we gebeld door Jan Doets. De campergidsen zijn binnen (kopietjes dan) en het blijkt dat we bij een camperhuur van minimaal 42 dagen 10 procent extra korting krijgen op de hele reissom! Dat maakt het dus ruim de moeite waard om geen 40 maar 43 (kwam beter uit dan 42) dagen te nemen. Dit geeft wéér meer lucht in het schema, vooral omdat we op die manier het bezoek aan onze vrienden toch in het weekend kunnen plannen en van hen uit direct naar LA kunnen rijden voor de terugvlucht.
Zodoende is er méér tijd voor Durango, voor Moab én voor Canada.
Nieuwe schema:
zo 9-jul Amsterdam- LA
ma 10-jul Camper halen
di 11-jul Las Vegas
wo 12-jul Las Vegas
do 13-jul Las Vegas
vr 14-jul Williams
za 15-jul Grand Canyon (trein)
zo 16-jul Gallup
ma 17-jul Durango
di 18-jul Durango
wo 19-jul Durango
do 20-jul Moab
vr 21-jul Moab
za 22-jul Salt Lake City
zo 23-jul Teton Village
ma 24-jul West Yellowstone
di 25-jul West Yellowstone
wo 26-jul Helena
do 27-jul Whitefish
vr 28-jul Whitefish
za 29-jul Radium Hot Springs
zo 30-jul Radium Hot Springs
ma 31-jul Valemount (Jasper)
di 1-aug Valemount (Jasper)
wo 2-aug Cache Creek
do 3-aug Whistler
vr 4-aug Whistler
za 5-aug Vancouver
zo 6-aug Vancouver
ma 7-aug Vancouver
di 8-aug Seattle
wo 9-aug Seattle
do 10-aug Sequim
vr 11-aug Sequim
za 12-aug Westport
zo 13-aug Westport
ma 14-aug Lincoln City
di 15-aug Reedsport
wo 16-aug Klamath
do 17-aug Klamath
vr 18-aug Cloverdale
za 19-aug Chowchilla
zo 20-aug Chowchilla
ma 21-aug Malibu
di 22-aug LA - Amsterdam
wo 23-aug Amsterdam
Totaal berekend aantal mijlen: 5100 (schone afstanden volgens Mapquest)
Rij-uren: 90 (niet te gek toch, voor bijna 46 weken)
Op zo'n lange reis moet je af en toe een dag niks hoeven, zeker met twee pubers. We zien er enorm naar uit, maar ik ben wel een beetje bang voor heimwee naar mijn oudste dochter én de paarden .... 't Begint er nu op te lijken, volgende week worden in elk geval de camper en de vluchten definitief geboekt.
Weblog is weer aangepast
Groet,
Monique
Zodoende is er méér tijd voor Durango, voor Moab én voor Canada.
Nieuwe schema:
zo 9-jul Amsterdam- LA
ma 10-jul Camper halen
di 11-jul Las Vegas
wo 12-jul Las Vegas
do 13-jul Las Vegas
vr 14-jul Williams
za 15-jul Grand Canyon (trein)
zo 16-jul Gallup
ma 17-jul Durango
di 18-jul Durango
wo 19-jul Durango
do 20-jul Moab
vr 21-jul Moab
za 22-jul Salt Lake City
zo 23-jul Teton Village
ma 24-jul West Yellowstone
di 25-jul West Yellowstone
wo 26-jul Helena
do 27-jul Whitefish
vr 28-jul Whitefish
za 29-jul Radium Hot Springs
zo 30-jul Radium Hot Springs
ma 31-jul Valemount (Jasper)
di 1-aug Valemount (Jasper)
wo 2-aug Cache Creek
do 3-aug Whistler
vr 4-aug Whistler
za 5-aug Vancouver
zo 6-aug Vancouver
ma 7-aug Vancouver
di 8-aug Seattle
wo 9-aug Seattle
do 10-aug Sequim
vr 11-aug Sequim
za 12-aug Westport
zo 13-aug Westport
ma 14-aug Lincoln City
di 15-aug Reedsport
wo 16-aug Klamath
do 17-aug Klamath
vr 18-aug Cloverdale
za 19-aug Chowchilla
zo 20-aug Chowchilla
ma 21-aug Malibu
di 22-aug LA - Amsterdam
wo 23-aug Amsterdam
Op zo'n lange reis moet je af en toe een dag niks hoeven, zeker met twee pubers. We zien er enorm naar uit, maar ik ben wel een beetje bang voor heimwee naar mijn oudste dochter én de paarden .... 't Begint er nu op te lijken, volgende week worden in elk geval de camper en de vluchten definitief geboekt.
Weblog is weer aangepast
Groet,
Monique
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Geboekt!!
Zo, vluchten en camper zijn definitief geboekt. Op dit moment heb ik een leuk mailcontact met een Nederlandse werknemer van Road Bear RV in Los Angeles. Had hem even gevraagd of in de 2006-vloot nog steeds dat hele lekkere King-bed zat.
En ja hoor! En nu mailen we gezellig samen
Monique
En ja hoor! En nu mailen we gezellig samen
Monique
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Campground Jasper
Hoi allemaal,
Even buiten Amerika ... maar ja, het hoort toch bij onze reis:
Wie weet er een mooie campground ergens langs de Icefield Parkway (tussen Banff en Jasper, liefst een beetje "over de helft" richting Jasper).
We hebben besloten hier toch wat meer stops te maken en minder dagen op een plek te blijven:
29-jul Fairmont Hot Springs
30-jul Hier zoeken we dus nog wat ...
31-jul Valemount
We hebben nu al wat campings gereserveerd, puur omdat we gewoon willen weten waar we staan en niet van die avonturiers zijn ...
Plan ziet er nu zo uit:
9-jul AMS-LA
10-jul LA-Camper halen
11-jul LA-LV
12-jul LV
13-jul LV
14-jul LV-Williams
15-jul Grand Canyon (met trein vanuit Williams -dagretour)
16-jul Monument Valley (Gouldings)
17-jul Durango
18-jul Durango
19-jul Durango
20-jul Moab
21-jul Moab
22-jul Salt Lake City
23-jul Teton Village
24-jul West Yellowstone
25-jul West Yellowstone
26-jul Helena
27-jul Whitefish (Glacier)
28-jul Whitefish (Glacier)
29-jul Fairmont Hot Springs (onder Banff)
30-jul Ergens langs de Icefield Parkway
31-jul Valemount (net voorbij Jasper)
1-aug Clearwater (Wells Gray NP)
2-aug Cache Creek
3-aug Whistler
4-aug Whistler
5-aug Vancouver
6-aug Vancouver
7-aug Vancouver
8-aug Seattle
9-aug Seattle
10-aug Sequim
11-aug Sequim
12-aug Westport
13-aug Westport
14-aug Lincoln City
15-aug Reedsport
16-aug Klamath (Redwood NP)
17-aug Klamath (Redwood NP)
18-aug Cloverdale
19-aug Chowchilla (bij vrienden)
20-aug Chowchilla (bij vrienden)
21-aug Malibu
22-aug LA AMS
23-aug AMS
Onze grootste zorg is gisteren ook geregeld. De paarden gaan samen naar Stal Blakheide waar Whisper meteen zijn hele opleiding krijgt die bij een 3-jarige hoort en Janssen gezellig mee mag en af en toe ook mee het bos in kan voor de wagen.
Groet,
Monique
Even buiten Amerika ... maar ja, het hoort toch bij onze reis:
Wie weet er een mooie campground ergens langs de Icefield Parkway (tussen Banff en Jasper, liefst een beetje "over de helft" richting Jasper).
We hebben besloten hier toch wat meer stops te maken en minder dagen op een plek te blijven:
29-jul Fairmont Hot Springs
30-jul Hier zoeken we dus nog wat ...
31-jul Valemount
We hebben nu al wat campings gereserveerd, puur omdat we gewoon willen weten waar we staan en niet van die avonturiers zijn ...
Plan ziet er nu zo uit:
9-jul AMS-LA
10-jul LA-Camper halen
11-jul LA-LV
12-jul LV
13-jul LV
14-jul LV-Williams
15-jul Grand Canyon (met trein vanuit Williams -dagretour)
16-jul Monument Valley (Gouldings)
17-jul Durango
18-jul Durango
19-jul Durango
20-jul Moab
21-jul Moab
22-jul Salt Lake City
23-jul Teton Village
24-jul West Yellowstone
25-jul West Yellowstone
26-jul Helena
27-jul Whitefish (Glacier)
28-jul Whitefish (Glacier)
29-jul Fairmont Hot Springs (onder Banff)
30-jul Ergens langs de Icefield Parkway
31-jul Valemount (net voorbij Jasper)
1-aug Clearwater (Wells Gray NP)
2-aug Cache Creek
3-aug Whistler
4-aug Whistler
5-aug Vancouver
6-aug Vancouver
7-aug Vancouver
8-aug Seattle
9-aug Seattle
10-aug Sequim
11-aug Sequim
12-aug Westport
13-aug Westport
14-aug Lincoln City
15-aug Reedsport
16-aug Klamath (Redwood NP)
17-aug Klamath (Redwood NP)
18-aug Cloverdale
19-aug Chowchilla (bij vrienden)
20-aug Chowchilla (bij vrienden)
21-aug Malibu
22-aug LA AMS
23-aug AMS
Onze grootste zorg is gisteren ook geregeld. De paarden gaan samen naar Stal Blakheide waar Whisper meteen zijn hele opleiding krijgt die bij een 3-jarige hoort en Janssen gezellig mee mag en af en toe ook mee het bos in kan voor de wagen.
Groet,
Monique
-
doreennicole
- Amerika-expert
Re: Nog langer!!
dat is echt wishful thinking, he? ik zou ook wel bijna een jaar door het land willen trekken.nieuwenoord schreef:
SEEING IS BELIEVING
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Foutje ..
Eh, foutje .... Goh, als dat zou kunnen!
Ik kom wél naar Seattle!
Groetjes,
Monique
Ik kom wél naar Seattle!
Groetjes,
Monique
-
CaroLine
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Hoi Monique,
Wat een schitterende reis. En zo lekker lang.
Normaal ben ik blij als we na 2 weken vakantie weer naar huis gaan maar in Amerika kan de vakantie niet lang genoeg duren. Het liefst zou ik een paar maanden blijven.
groetjes van Carola
p.s. Weet je een goede reisgids voor het noordwesten? Ik vind de capitoolgidsen erg fijn maar er is er geen voor het Noordwesten.
Wat een schitterende reis. En zo lekker lang.
Normaal ben ik blij als we na 2 weken vakantie weer naar huis gaan maar in Amerika kan de vakantie niet lang genoeg duren. Het liefst zou ik een paar maanden blijven.
groetjes van Carola
p.s. Weet je een goede reisgids voor het noordwesten? Ik vind de capitoolgidsen erg fijn maar er is er geen voor het Noordwesten.
-
doreennicole
- Amerika-expert
Re: Foutje ..
ja, goede keus!! als jullie tijd hebben kunnen we een kopje koffie drinken.nieuwenoord schreef:Eh, foutje .... Goh, als dat zou kunnen!
Ik kom wél naar Seattle!
Groetjes,
Monique
doreen
SEEING IS BELIEVING
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb van de week weer een Lannoo's reisgids aangeschaft, getiteld: "Noordwest USA". Ik vind dit geweldige reisboeken met allerlei tips voor routes, overnachtingen, restaurants en bezienswaardigheden etc.FCRMteB schreef:p.s. Weet je een goede reisgids voor het noordwesten? Ik vind de capitoolgidsen erg fijn maar er is er geen voor het Noordwesten.
Dit deel gaat over de staten Washington en Oregon.
Daarnaast heb ik o.a. ook nog een Lannoo's reisgids getiteld: "Rocky Mountains". Hierin worden de staten Colorado, Utah (klein gedeelte), Wyoming, Montana, Idaho en South Dakota (Black Hills) behandeld.
Tezamen heb je dan het gehele Noordwesten.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Lannoo's
Mooie kerstcadeautjes ... ik ga er eens naar kijken. Ik heb eigenlijk alles van Internet gehaald, wekenlang gesurfd en nog steeds, voor de invulling van details. Veel gekeken in reisgidsen en zo een route bepaald.
Boeken komen dan bij mij vaak later, inderdaad voor de leuke details en kleine dingetjes. Zeker campgrounds e.d. vind ik toch makkelijker op Internet.
@Doreen, we gaan zeker de stad in, geen idee hoe en wat precies, maar tegen die tijd laat ik je meer weten. Laptop gaat mee, dus we kunnen gewoon mailen
Groetjes,
Monique
Boeken komen dan bij mij vaak later, inderdaad voor de leuke details en kleine dingetjes. Zeker campgrounds e.d. vind ik toch makkelijker op Internet.
@Doreen, we gaan zeker de stad in, geen idee hoe en wat precies, maar tegen die tijd laat ik je meer weten. Laptop gaat mee, dus we kunnen gewoon mailen
Groetjes,
Monique
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Monique,
Waar gaan jullie staan in Yellowstone? Ik heb geen idee of ik dat nu moet bespreken daar voor een camper en of je dan steeds op dezelfde campground moet gaan staan of dat je gewoon de acht rijdt en dan steeds op een andere camping?
Jullie hebben een hele mooie route trouwens...
Marjan
Waar gaan jullie staan in Yellowstone? Ik heb geen idee of ik dat nu moet bespreken daar voor een camper en of je dan steeds op dezelfde campground moet gaan staan of dat je gewoon de acht rijdt en dan steeds op een andere camping?
Jullie hebben een hele mooie route trouwens...
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 6506 Weergaves