Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Melding naar aanleiding van spammer.
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Melding naar aanleiding van spammer.
Vanmiddag was er een spammer op het forum, die 10 berichten had achtergelaten.
Een aantal forumleden hebben daarvan melding gemaakt.
Omdat ik alle berichten meteen verwijderd heb, zijn de meldingen ook verdwenen en weet ik dus niet wie er gereageerd hebben.
Bij deze wil ik diegenen, die de moeite genomen hebben om dit te melden, hartelijk danken.
Een aantal forumleden hebben daarvan melding gemaakt.
Omdat ik alle berichten meteen verwijderd heb, zijn de meldingen ook verdwenen en weet ik dus niet wie er gereageerd hebben.
Bij deze wil ik diegenen, die de moeite genomen hebben om dit te melden, hartelijk danken.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Melding naar aanleiding van spammer.
Nou graag gedaan hoor 
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Jerbia was ook een van de melders. Ik had haar al bedankt voor de melding.
't Is altijd fijn wanneer de forumleden bij zulke dingen aan de alarmbel trekken, dan kunnen we de rommel snel opruimen.
't Is altijd fijn wanneer de forumleden bij zulke dingen aan de alarmbel trekken, dan kunnen we de rommel snel opruimen.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ik was toen ook online en heb die tien berichten ook gezien.
Ik wou dat toen ook melden maar wist eigenlijk niet hoe
Stuur je dan gewoon een PB'tje naar een MOD of is er ergens een meldingspunt waar je dit kan doen?
Dacht er nog een topic over open te doen maar dat heb ik maar niet gedaan, kon als SPAM bekeken worden
Bart
Ik wou dat toen ook melden maar wist eigenlijk niet hoe
Stuur je dan gewoon een PB'tje naar een MOD of is er ergens een meldingspunt waar je dit kan doen?
Dacht er nog een topic over open te doen maar dat heb ik maar niet gedaan, kon als SPAM bekeken worden
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
Ohja nu zie ik het
Nooit eerder op gelet
Bedankt
Bart
Nooit eerder op gelet
Bedankt
Bart
Grts, Bart
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Afhankelijk van je forumstijl kan het uitroepteken ook rechts boven in het bericht staan.
Elke
- gondelier
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Herken je meteen dat het om een spammer gaat? Zijn het dan onzin berichten ofzo? (tja een leek op dat gebied)
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Ja, dat herken je vrij vlot.
Vaak worden er meerdere gelijke, of soortgelijke, berichten vlak na elkaar geplaatst, her en der over het forum verspreid.
Vaak in de Engelse taal, vaak betrekking hebbend op het één of andere computerspel. Het is reclame.
Vaak worden er meerdere gelijke, of soortgelijke, berichten vlak na elkaar geplaatst, her en der over het forum verspreid.
Vaak in de Engelse taal, vaak betrekking hebbend op het één of andere computerspel. Het is reclame.