Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

mensen met enige kennis over new york lees dit aub

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Laurens
Amerika-ontdekker

mensen met enige kennis over new york lees dit aub

Bericht door Laurens »

Hallo,

Wij zijn twee jongens van 16 en 17 jaar die in Mei 2006 voor twee weken in New York een stage moeten lopen voor onze school, omdat wij tweetalig onderwijs volgen(alle lessen in het engels.)wij zijn nu al begonnen met het op zoek gaan naar een geschikte stage en verblijfplaats. wij hoopten dat mensen die dit bericht lezen en mensen/bedrijven in new york kennen ons zouden kunne helpen aan een stage plek en/of verblijfplaats. ook zouden wij graag willen weten hoe duur het ongeveer is om te "overleven" in New York. wij hebben onegveer maar 1000-1200 euro(met zn 2-en) om 2 weken in new york te verblijven(vliegreis included.) dus daarom zijn wij erg opzoek naar goedkope verblijfplaats...(het werk dat wij doen op de stageplek hoeft niet betaald te worden, het gaat alleen om het bijschaven van onze engelse taal)

Als iemand een stageplek en/of verblijfplaats weet mail mij dan alsjeblieft op dit adres: laurens_erich@hotmail.com

ook voor informatie mij graag mailen en alvast bedankt voor al uw medewerking en tijd!

Laurens Erich & Roald van Blijenburgh
GEoDLeto
Amerikafan

Bericht door GEoDLeto »

Youthhostels zijn goedkoop en als stageplaats...misschien kun je contact opnemen met NYU en hun vragen of ze wat kunnen regelen
24th of September, 2 year wedding anniversary :D
During the romantic dinner she said:
I love you, but I need to burp now...
enger003
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door enger003 »

Jullie hebben maar 1200 euro met zijn tweeen voor twee weken inc. vliegreis?
Ik zou maar eerst proberen voor dat geld daar te komen, als het dan al lukt, houd je geen dubbeltje over om te eten.
New York is niet echt een goedkope stad, al slaap je in een jeugdhotel of zo.
Eric
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
Hydrotherion
Amerikafan

Bericht door Hydrotherion »

Dus de vliegreis en verblijf gaat nog van de 1200€ af? Dan hou je idd bijna niets over zeker niet voor twee weken en ook nog voor twee personen. Voor enkel te eten en drinken de gehele dag zou ik ongeveer 60-70$ per persoon rekenen. Dit kan voor minder indien je de beschikking hebt over een eigen keukentje(zoals in de beacon hotel)maar anders moet je altijd uiteten of afhalen. Natuurlijk kun je altijd overleven op fastfood maar voor twee weken? :shock: Vergeet ook niet dat je niet met oogkleppen stage loopt en evenementen en attracties ook geld kosten want wat is anders de punt om naar NY te gaan zonder iets te gaan doen?
EvdB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Bericht door EvdB »

begin is dus het zoeken van een weekendbaantje om je budget wat te verhogen.
Fuzzy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fuzzy »

Kwam dit ergens tegen, schijnt dat deze persoon stage heeft gelopen in NY , ik zou zeggen neem contact met 'm op, maar ik had even je info gelezen en zoals er eerder is gezegd, volgens mij hou je inderdaad niet zoveel geld over..

NA VERZOEK IS DIT BERICHT VERWIJDERT

Bye Fuzzy
Laatst gewijzigd door Fuzzy op 20 okt 2009, 23:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Greetings from Mister Fuzzy

http://www.eecoboogiewoogie.com
eaglelgae
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door eaglelgae »

Heb even snel een berekening voor jullie gemaakt. Het zou mogelijk kunnen zijn voor jullie om het te halen met 1200 euro. Dat betekent goedkoop overnachten, geen luxe en goedkoop eten. Goedkoop eten betekent vaak fastfood of pasta's, etc en niet vaak uit eten, maar ik goedkope supermarktjes wat bij elkaar sprokkelen.
Mijn berekening:
27 dollar per nacht, per persoon in een YMCA als je geluk hebt.
= keer 14 > 378 dollar
voor het eten heb ik 20 dollar per dag, per persoon gerekend, dat is weinig, maar moet te doen zijn > 280 dollar voor 14 dagen
Vliegreis kan je in mei nog voor een redelijke prijs krijgen, ik heb 400 dollar gerekend, maar dat kan varieren
Totaal per persoon: 1058 dollar = +/- 870 euro
De rest gaat dan nog op aan andere kosten. Communicatie, vervoer, etc. Uitstapjes, etc.
Veel succes!
Noord-Amerika 2001, 2002, 2003, 2004, 2005/2006, 2009, 2011, 2012, 2013, 2016
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer