Ik zie je vast morgen wel!
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Onze reis naar Washington DC
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Dat draadje heb ik dus blijkbaar gemist, in de periode dat ik geen toegang had tot internet. Ga ik gauw eens opzoeken, want daarin ben ik ook zeer geïnteresseerd. Heb je misschien de link voor me?Aïda schreef:Heb je het draadje waarin Monique vroeg naar kledingzaken voor grote maten niet meegekregen? Ik heb haar goed geadviseerd (al zeg ik het zelf) dus dat moet je dan genoeg zeggen
Groetjes
Jacqueline
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
-
rene.jager
- Amerika-expert
- Contacteer:
En omdat het officieel niet mag... Bij deze dan ook niet veel plezier toegewenst in DC de komende dagen.Sandy schreef:Officieel mag het niet, maar aangezien ik toch al een draad had gestart over onze reis...
Aida tot morgen (al weet ik niet hoe je eruit ziet, maar jij herkent me waarschijnlijk wel) .... En Petra tot dinsdag : ))
Hier staat-ie http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=2807.Jasmino schreef:Dat draadje heb ik dus blijkbaar gemist, in de periode dat ik geen toegang had tot internet. Ga ik gauw eens opzoeken, want daarin ben ik ook zeer geïnteresseerd. Heb je misschien de link voor me?Aïda schreef:Heb je het draadje waarin Monique vroeg naar kledingzaken voor grote maten niet meegekregen? Ik heb haar goed geadviseerd (al zeg ik het zelf) dus dat moet je dan genoeg zeggen
Groetjes
Jacqueline
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Bedankt! Ik heb zelf ook ooit wat adressen via google gezocht, ik zal die ook eens posten in dat draadje!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
We hebben een fantastische tijd gehad in Washington. Ik ben een beetje aan het bijkomen van de reis en de jetlag. Petra, ik wil je bij deze nog bedanken voor je tips en adviezen (op het forum en via PB), we hebben er veel aan gehad en voor ons gevoel hebben we onze tijd goed benut dit jaar. We vonden het allebei ook heel leuk om jou en Rick in jullie huis te bezoeken. Wij vonden het ook erg gezellig - Excuses nog dat ik het niet langer volhield en dat we die heerlijke Amerikaanse pie moesten afslaan 
Ook leuk om Aida te ontmoeten op Schiphol - Heel toevallig zaten we niet alleen op dezelfde vlucht, maar ook nog eens achter hen in het vliegtuig.
Ik heb een kort verslag van onze reis op mijn weblog gezet. De foto’s van de reis heb ik op Webshots staan. Ik vind wel de kwaliteit op webshots minder. Misschien dat ik ze t.z.t wel gewoon online zet op mijn eigen webspace.
P.S. Eerlijk gezegd vond ik Walmart niet zo – Daarentegen vond ik Target en American Army wel weer lekker shoppen. Ik heb ook veel ingeslagen bij de supermarkt. Waaronder Cheese Danish Twist, Cinnamon Swirl Bread (aten we als ontbijt), Honey Mustard Dressing, Seasonings, Garlic Salt & Pepper, Salad Toppins, Pink Lemonade, Crystal Light, Starbucks coffee, Chocolate Peanut Butter Chip & Fudge Brownie..
Ook leuk om Aida te ontmoeten op Schiphol - Heel toevallig zaten we niet alleen op dezelfde vlucht, maar ook nog eens achter hen in het vliegtuig.
Ik heb een kort verslag van onze reis op mijn weblog gezet. De foto’s van de reis heb ik op Webshots staan. Ik vind wel de kwaliteit op webshots minder. Misschien dat ik ze t.z.t wel gewoon online zet op mijn eigen webspace.
P.S. Eerlijk gezegd vond ik Walmart niet zo – Daarentegen vond ik Target en American Army wel weer lekker shoppen. Ik heb ook veel ingeslagen bij de supermarkt. Waaronder Cheese Danish Twist, Cinnamon Swirl Bread (aten we als ontbijt), Honey Mustard Dressing, Seasonings, Garlic Salt & Pepper, Salad Toppins, Pink Lemonade, Crystal Light, Starbucks coffee, Chocolate Peanut Butter Chip & Fudge Brownie..
Sandy
Hoi Sandy,
Goed te horen dat jullie zo'n leuke vakantie hebben gehad. Bij het lezen van het genoemde eten in je verslag liep het water me in de mond- ik kan niet wachten totdat wijzelf gaan in maart!
Geen problemen gehad bij de douane op Schiphol w.b. de hoeveelheid spullen die je mee terug nam?
En, hoe was het zonder kids op vakantie?
groetjes Monique
Goed te horen dat jullie zo'n leuke vakantie hebben gehad. Bij het lezen van het genoemde eten in je verslag liep het water me in de mond- ik kan niet wachten totdat wijzelf gaan in maart!
Geen problemen gehad bij de douane op Schiphol w.b. de hoeveelheid spullen die je mee terug nam?
En, hoe was het zonder kids op vakantie?
groetjes Monique
- Ton-L
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Leuk om je verslag te lezen en je foto's te bekijken , gek gevoel
9 weken geleden liepen wij er ook , En nu al weer bezig voor volgend
jaar te plannen,Wij zijn een keer voor 5 dagen naar New York City
gevlogen , Maar ik vond het te kort om dat wij 5 weken nodig hadden om
de draad thuis weer op te pakken

9 weken geleden liepen wij er ook , En nu al weer bezig voor volgend
jaar te plannen,Wij zijn een keer voor 5 dagen naar New York City
gevlogen , Maar ik vond het te kort om dat wij 5 weken nodig hadden om
de draad thuis weer op te pakken
Onze Reisverhalen en foto's zijn te zien en te lezen op onze Website:
http://www.loke.nl/
Groetjes Ton,Ria,Debby & Bram
http://www.loke.nl/
Groetjes Ton,Ria,Debby & Bram
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Welkom terug! Ik heb net je foto's en verslag gelezen, zoveel herkenbaars! Zie je wel, dat ons huis maar een optrekje is, vergeleken bij de huizen in Great Falls?Sandy schreef:We hebben een fantastische tijd gehad in Washington. Ik ben een beetje aan het bijkomen van de reis en de jetlag. Petra, ik wil je bij deze nog bedanken voor je tips en adviezen (op het forum en via PB), we hebben er veel aan gehad en voor ons gevoel hebben we onze tijd goed benut dit jaar. We vonden het allebei ook heel leuk om jou en Rick in jullie huis te bezoeken. Wij vonden het ook erg gezellig - Excuses nog dat ik het niet langer volhield en dat we die heerlijke Amerikaanse pie moesten afslaan
Rick en ik vonden het ook erg leuk jullie te ontmoeten en we hebben gesmuld van de lekkernijen, die jullie meebrachten en ik ben weer helemaal op de hoogte van de Nederlandse roddels dankzij Story en Weekend
Die pie was trouwens al heel snel in de magen van de kinderen verdwenen
Mijn volgende Alles Amerika ontmoeting is Roland, zo zie ik langzaamaan toch heel wat forummers, erg leuk!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Ik hoop dat jullie het gelezen hebt nadat ik het herschreven heb.
Ik heb het verslag namelijk net aangepast, ik had het in de gauwigheid getypt vanochtend. Er zit nu wat meer humor in verwerkt. En grammaticaal loopt het wat beter nu hoop ik.
Monique, het is altijd wel lekker met z'n tweeen zonder de kinderen op vakantie. We hadden dit alles ook nooit kunnen doen met de kinderen. Een week is overigens wel voldoende. Ik begon toch wel echt naar mijn kinderen te verlangen op het einde.
Ik heb het verslag namelijk net aangepast, ik had het in de gauwigheid getypt vanochtend. Er zit nu wat meer humor in verwerkt. En grammaticaal loopt het wat beter nu hoop ik.
Monique, het is altijd wel lekker met z'n tweeen zonder de kinderen op vakantie. We hadden dit alles ook nooit kunnen doen met de kinderen. Een week is overigens wel voldoende. Ik begon toch wel echt naar mijn kinderen te verlangen op het einde.
Sandy
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ik heb het net nog een keer gelezen. Dat van Da Vinci's Cradle stond er eerst niet uitgebreid. Dat is ook zo'n ding, waarbij je maag in je keel blijft hangen. Persoonlijk vind ik al die achtbanen en rides prachtig, maar Rick heeft ook moeite met de ronddraaiende en zo snel op en neer gaande attracties.
Ja klopt, dat gevoel in je buik is bij zo'n attractie constant, terwijl bij een achtbaan heb je dat alleen even bij de loopings en de freefall. Maar na deze ervaring, durfde ik het niet meer aan.Petra/VS schreef:Ik heb het net nog een keer gelezen. Dat van Da Vinci's Cradle stond er eerst niet uitgebreid. Dat is ook zo'n ding, waarbij je maag in je keel blijft hangen. Persoonlijk vind ik al die achtbanen en rides prachtig, maar Rick heeft ook moeite met de ronddraaiende en zo snel op en neer gaande attracties.
Sandy
Inmiddels ben jij ook weer terug van je reis naar Florida Aida : ))Aïda schreef:Heb je het draadje waarin Monique vroeg naar kledingzaken voor grote maten niet meegekregen? Ik heb haar goed geadviseerd (al zeg ik het zelf) dus dat moet je dan genoeg zeggen
Heb je een leuke vakantie gehad? Volgens mij heb je de eerste dagen aardig regen gehad.
Althans wat wij zo zagen op de Weather Channel in ons hotel..
Sandy
Inderdaad, gisteren weer terug gekomen. Was echt een supervakantie, we hebben alweer een optie genomen voor vólgend jaar.Sandy schreef:Inmiddels ben jij ook weer terug van je reis naar Florida Aida : ))
Heb je een leuke vakantie gehad? Volgens mij heb je de eerste dagen aardig regen gehad.
Althans wat wij zo zagen op de Weather Channel in ons hotel..
De eerste dagen viel het eigenlijk wel mee met het weer, af en toe een buitje maar die zijn meestal na een half uurtje wel weer over. Later kregen we tropische storm Tammy, dat was héél véél regen en veel wind maar ons deerde dat niet, gaf ons tijd om lekker te relaxen in onze super-bungalow.
Afijn, gezien het tijdstip ga ik nu naar bed, anders kom ik nooit over de jetlag heen. Vond het leuk je te ontmoeten, jammer dat we amper gepraat hebben.
Zag al ergens voorbij komen dat je het leuk hebt gehad, ga morgen uitgebreid je reisverslag lezen.
Klopt, we raakten alleen even aan de praat toen we het vliegtuig in stapten en toen we er weer uitliepen. En aangezien Dulles onze eindbestemming was en jullie nog verder vlogen, scheidde onze wegen al snel - En tussendoor natuurlijk in het vliegtuig met die visa waiver, die wij niet hadden gekregen - En die leuke stewardes die zo graag ééntje voor me haalde (niet dus).
Fijn dat jullie zo genoten hebben van de vakantie, voor mijn gevoel is het alweer een hele poos geleden dat we samen in het vliegtuig zaten, lijkt wel of jullie heel lang weg zijn geweest ook - Ik vond het ook leuk jullie te ontmoeten, al waren het korte gesprekjes tussendoor : ))
Fijn dat jullie zo genoten hebben van de vakantie, voor mijn gevoel is het alweer een hele poos geleden dat we samen in het vliegtuig zaten, lijkt wel of jullie heel lang weg zijn geweest ook - Ik vond het ook leuk jullie te ontmoeten, al waren het korte gesprekjes tussendoor : ))
Sandy
Ja, ik was een beetje verbaasd dat we alweer zo snel afscheid moesten nemen. Ik had gedacht in de rij bij de immigratie nog heel lang met jullie te kunnen beppen, niet dusSandy schreef:Klopt, we raakten alleen even aan de praat toen we het vliegtuig in stapten en toen we er weer uitliepen. En aangezien Dulles onze eindbestemming was en jullie nog verder vlogen, scheidde onze wegen al snel - En tussendoor natuurlijk in het vliegtuig met die visa waiver, die wij niet hadden gekregen - En die leuke stewardes die zo graag ééntje voor me haalde (niet dus).
Die stewardess was inderdaad héél aardig
Daarna een heel verhaal wat ze in Amsterdam en omgeving leuk vond "Queens's day!! That's a blast!!!" en dat ze eigenlijk alleen maar naar Amsterdam wil. "I need my cheap flowers!!!" Vorig jaar 50 keer geweest.... Afijn, daarna moest ze opschieten om de rest van het vliegtuig te bedanken... En bij de uitgang werden we nog eens bedankt "thanks for remembering me".
Trouwens, op de terugweg konden we niet in de Economy Plus terecht
Wij zaten ook te denken aan een trip naar Washington, eerst voor een paar dagen. Maar hebben toch besloten langer te gaan naar aanleiding van de grote Washington lobby op dit forum
Leuk dat er zoveel tips te vinden zijn, dat helpt echt. Nu gaan we een week
En wel al van 13-20 dec dus dat is al kortdag. We konden goedkoop vliegtickets krijgen voor Reagan Airport, schijnt ook makkelijker te zijn als je geen auto hebt. Gisteren bij barnes&noble de Lonely Planet van Washington gekocht, onze favoriete reisgids. En dan maar eens kijken wat we precies willen, jullie hulp zullen we nog wel kunnen gebruiken
Eerst maar s naar de niagara falls en dan hiervoor plannen, alles op zn tijd :p
We zijn vandaag aangekomen in Washington. We hadden na 't inchecken in t hotel niks te doen en wilden wat gaan shoppen. We zijn wat rond gaan lopen in downtown (rond 11th tot 6th st.), maar niet echt winkels tegen gekomen. Valt er uberhaupt wel te winkelen in downtown? Of moet je echt naar een mall? Ik zag dat er iig wel wat te winkelen valt in Georgetown, maar vind t toch wat raar dat we er geen zagen downtown.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Downtown Washington is voornamelijk kantoorgebouwen, maar rond L en M Streets en op K Street zijn toch wel winkels te vinden. Union Station heeft een leuke mall. Ook rond 13th en 14th street, bij het National Theater zijn winkels en bij Chinatown. Maar het is allemaal nogal wijd uitgespreid. Georgetown is gezelliger en Old Town Alexandria helemaal, als je iets Europees achtigs zoekt kwa winkelen.
Ik zie net, dat je over 11th en 6th Street schrijft, maar dat is niet echt downtown. In welk gedeelte van de stad zit je, Northwest? Washington heeft een enorm uitgebreid centrum, het loopt van ongeveer 21st Street tot 1st Street en de letterstraten C t/m N. Je loopt je rot
.
Ik zie net, dat je over 11th en 6th Street schrijft, maar dat is niet echt downtown. In welk gedeelte van de stad zit je, Northwest? Washington heeft een enorm uitgebreid centrum, het loopt van ongeveer 21st Street tot 1st Street en de letterstraten C t/m N. Je loopt je rot
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 3175 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-
- 6 Reacties