Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Eindelijk een uitnodiging voor het interview
-
Dutch-Kitty
- Amerika-ontdekker
Richard,rperre schreef:Weet iemand trouwens of dat ik nu nog steeds mijn vingerafdrukken moet laten vernieuwen?
Het bureau dat mijn vingerafdrukken wilde doen, belde me gisteren nog op of dat ik niet diezelfde dag nog even kon komenbeetje laat, ze zei ook dat het mijn afhandeling kon vertragen als ik ze niet liet vernieuwen voor het interview, ik vertelde haar dat ik dat risico maar nam, maar dat ik het interview belangrijker vond dan de vinderafdrukken vernieuwen en maakte met haar een nieuwe afspraak voor volgende week.
Maar nu ik mijn stempel en goedkeuring al heb, moet dit nu nog steeds?
Ik ga morgen even bellen, maar wilde even zien of iemand het hier wist
Richard
Congratulations!!! Harstikke fijn dat je dat nu achter de rug hebt!!
Voor wat betreft je vingerprints, ze heeft je al goedgekeurd met stempel en al. Volgens mij, maar ik ben geen lawyer, wil dat zeggen dat ook je vingerafdrukken dus geen probleem waren. Want destijds waren mijn vingerprints nog "pending" en kon ik dus op de dag van het interview geen "approval" krijgen en moest ik dus wachten op de uitkomst daarvan, wat volgens mij bs was, want ik vermoedde dat ze geen tijd en zin had om het ter plekke checken, but oh well....Ik kreeg mijn Greencard precies 3 weken na het interview in de brievenbus.
Nu mag je als PR bijna alles doen, niet stemmen dus je moet nog even wachten tot we Arnie naar huis kunnen sturen
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Gefeliciteerd, Richard! Ik herinner me nog goed die opluchting om eindelijk een tijd niet met de INS te maken te hoeven hebben! Op naar het citizenship
.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
doreennicole
- Amerika-expert
Proficiat hoor!
Ik zie het al voor me met al je bewijsmateriaal dat je bij je had
Annemiek
Ik zie het al voor me met al je bewijsmateriaal dat je bij je had
Annemiek
Info Ithaca & Finger Lakes Regio: http://www.flregio.blogspot.com"
Mooie plekjes noordoosten: http://noordoosten.blogspot.com/"
http://www.annaharalson.com/
Mooie plekjes noordoosten: http://noordoosten.blogspot.com/"
http://www.annaharalson.com/
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Hartelijk gefeliciteerd!
:dance:
:dance:
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
-
olavski
- Amerikafan
- Contacteer:
Ik ben hier.rperre schreef:Thanks Y'all![]()
![]()
Olavski, waar ben je????
Richard
Grats!!
Ik zie dat het soepel is verlopen, mijn interview is volgende maand pas.
Maar bedankt voor je info, ik ga er gewoon in m'n zwembroekje heen, zeker niet overdressed.
p.s.
Had je nog geen werk dan?
Ik heb geluk gehad en kon vanaf de dag dat ik mocht werken ook meteen aan de slag.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Richard: proficiat! :dance:
(en je mag altijd een aantal van die foto's ook hier plaatsen hoor, hebben we totaal geen bezwaar tegen)
Olavski: misschien moet jij ook maar wat 'bewijsfoto's' op het forum plaatsen, dan zullen wij oordelen of deze wel overtuigend genoeg zijn.
(en je mag altijd een aantal van die foto's ook hier plaatsen hoor, hebben we totaal geen bezwaar tegen)
Olavski: misschien moet jij ook maar wat 'bewijsfoto's' op het forum plaatsen, dan zullen wij oordelen of deze wel overtuigend genoeg zijn.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
LOL
En Olavski, nee ik heb geen werk, kan niet echt iets vinden waarvoor behoorlijk betaald word. En sorry dat ik het moet zeggen, maar ik ga niet voor $6.50 per uur hamburgers staan bakken. Het is ook niet echt nodig, want de onroerend goed en dergelijke gaan redelijk, wilde alleen dat het wat sneller ging, maar goed dat is een ander verhaal!
Ondertussen rebuild ik motoren voor mensen, leuke bezigheid en kan in mijn eigen tijd!
Richard
En Olavski, nee ik heb geen werk, kan niet echt iets vinden waarvoor behoorlijk betaald word. En sorry dat ik het moet zeggen, maar ik ga niet voor $6.50 per uur hamburgers staan bakken. Het is ook niet echt nodig, want de onroerend goed en dergelijke gaan redelijk, wilde alleen dat het wat sneller ging, maar goed dat is een ander verhaal!
Ondertussen rebuild ik motoren voor mensen, leuke bezigheid en kan in mijn eigen tijd!
Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Richard, the American way zou zijn als je hamburgers ging bakken met een eigengemaakte button op je shirt die zegt: "Sell your home now, ask me how!" Dan verdien je $6.50 per uur EN komt er vaart in je makelaardij businessrperre schreef:En sorry dat ik het moet zeggen, maar ik ga niet voor $6.50 per uur hamburgers staan bakken. Het is ook niet echt nodig, want de onroerend goed en dergelijke gaan redelijk, wilde alleen dat het wat sneller ging, maar goed dat is een ander verhaal!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 5773 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 1 Reacties