Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

BEDANKT FORUM!!!

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Plaats reactie
nikky_vv
Amerikafan

BEDANKT FORUM!!!

Bericht door nikky_vv »

Lieve forummers,
Alweer twee weken zijn wij terug van onze fantastische reis (wat gaat de tijd toch snel...). Mede door alle tips die ik hier op het forum heb verzameld is onze vakantie (en tevens huwelijksreis) helemaal perfect verlopen! Bedankt voor alle tips (Kiva Koffeehouse, Goblin State Park, Antelope Canyon, routesuggesties, campingtips en meer).
Voor ons was deze reis extra bijzonder omdat we in Las Vegas zijn getrouwd (echt een aanrader voor iedereen die het 'anders' wil doen :)). Drie weken die we nooit meer zullen vergeten. Onze getuigen (en fotograaf) hebben we via dit forum gevonden, waar het allemaal niet goed voor is!

Voor onze verhalen en foto's: http://vangeldrop.reismee.nl/

Hanneke van Geldrop
-------------------------------------------------------------------------------------------
New York: 2004-2006-2008-2010
Westen: 2007-2009
Florida: 2008
Oosten: 2004

http://vangeldrop.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Re: BEDANKT FORUM!!!

Bericht door Petra/VS »

Hoi Hanneke,

Gefeliciteerd met jullie huwelijk! En fijn, dat je zoveel aan het forum had. Ik ga jullie reisverslag gauw lezen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Yeehaw
Amerika-expert

Re: BEDANKT FORUM!!!

Bericht door Yeehaw »

Gefeliciteerd. Mijn zusje en zwager zijn ook in Las Vegas getrouwd (en nog steed bij elkaar-lol-) Thanks for the thanks!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer