Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Lage prijzen, aanbiedingen voor vliegreizen
-
wendyjol
- Amerikakenner
Lage prijzen, aanbiedingen voor vliegreizen
Met zoveel mensen op het forum die hun reis aan het voorbereiden zijn voor de komende zomer, lijkt het mij een goed idee om elkaar op de hoogte te houden van prijzen die je tegenkomt op het internet, of aangeboden krijgt door een reisbureau voor je vliegticket of de autohuur.
We zijn tenslotte met z'n allen op zoek naar zo voordelig mogelijk vervoer.
Vanaf 1 oktober moet het mogelijk zijn om de prijzen van vluchten met retour in augustus te vinden. Nu lukt het mij in ieder geval nog niet.
Groeten
Wendy
We zijn tenslotte met z'n allen op zoek naar zo voordelig mogelijk vervoer.
Vanaf 1 oktober moet het mogelijk zijn om de prijzen van vluchten met retour in augustus te vinden. Nu lukt het mij in ieder geval nog niet.
Groeten
Wendy
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Dat lijkt me een heel goed idee Wendy.
Wij konden vorig jaar onze vlucht met terugreis 10 augustus, pas boeken op ong. 10 oktober.
We hadden een paar weken daarvoor al wel een schema met vluchten van diverse maatschappijen van het reisbureau gekregen maar toen ze een vlucht voor ons wilden boeken lukte het nog niet ( kon ook nog niet in optie). Wel waren de tarieven voor die data al beschikbaar.
Wij hebben toen een afspraak met het reisbureau gemaakt dat ze regelmatig even voor ons keken of het boeken al mogelijk was.
De eerste vluchten zijn ongeveer 330 dagen voor je terugreis datum beschikbaar.
Dat gaan we dus binnenkort weer op dezelfde manier doen.
Wel willen we ondertussen ook op internet de mogelijkheden bijhouden.
Weet jij welke sites je daarvoor het beste kunt gebruiken?
Groetjes Marjon ( heb jij trouwens ook al de reiskriebels?)
Wij konden vorig jaar onze vlucht met terugreis 10 augustus, pas boeken op ong. 10 oktober.
We hadden een paar weken daarvoor al wel een schema met vluchten van diverse maatschappijen van het reisbureau gekregen maar toen ze een vlucht voor ons wilden boeken lukte het nog niet ( kon ook nog niet in optie). Wel waren de tarieven voor die data al beschikbaar.
Wij hebben toen een afspraak met het reisbureau gemaakt dat ze regelmatig even voor ons keken of het boeken al mogelijk was.
De eerste vluchten zijn ongeveer 330 dagen voor je terugreis datum beschikbaar.
Dat gaan we dus binnenkort weer op dezelfde manier doen.
Wel willen we ondertussen ook op internet de mogelijkheden bijhouden.
Weet jij welke sites je daarvoor het beste kunt gebruiken?
Groetjes Marjon ( heb jij trouwens ook al de reiskriebels?)
Ik heb vandaag nog autohuurprijzen vergeleken. Voor een middenklasse auto was ik via de Avis website (kies het Holiday Special tarief) het goedkoopst uit. Ik vergeleek met o.a. Hertz, Dollar, Alamo, vliegwinkel en reisbureaus.
Wat ik gedaan heb is alvast tegen dit tarief gereserveerd, en ga lekker verder shoppen voor een goedkoper tarief... kan ik het altijd nog veranderen indien nodig.
Wat ik gedaan heb is alvast tegen dit tarief gereserveerd, en ga lekker verder shoppen voor een goedkoper tarief... kan ik het altijd nog veranderen indien nodig.
- hopi-hopi
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Misschien in dit verband een vergelijkings site.....
http://www.waarheenwaarvoor.nl/
Steek je altijd wat van op...
grt eddy
http://www.waarheenwaarvoor.nl/
Steek je altijd wat van op...
grt eddy
-
doreennicole
- Amerika-expert
http://www.vliegwinkel.nl/default.aspx? ... rid=999999
krijg dit vandaag binnen en zie hele leuke aanbiedingen naar seattle. jammer dat ik nog niety klaar ben om een ticket te kopen, maar vind ik wel een positieve ontwikkeling. misschien zit er wel wat bij voor iemand anders.
groetjes, doreen
krijg dit vandaag binnen en zie hele leuke aanbiedingen naar seattle. jammer dat ik nog niety klaar ben om een ticket te kopen, maar vind ik wel een positieve ontwikkeling. misschien zit er wel wat bij voor iemand anders.
groetjes, doreen
SEEING IS BELIEVING
Wij zijn afgelopen weekend naar het reisbureau gestapt om prijzen te vragen voor vliegtickets. Zij zeiden ons dat het nog te vroeg was en er voor de periode juli 2006 nog geen prijzen waren vrijgegeven.
Waarschijnlijk half oktober zouden ze ons verder kunnen helpen wat mij eigenlijk aan de late kant lijkt. Wij gaan dan ook vanaf nu heel regelmatig met het reisbureau contact opnemen, want de boodschap is toch, hoe vroeger je er bij bent hoe goedkoper.
Ik hou jullie ook op de hoogte maar natuurlijk zullen mijn prijzen altijd vanuit Brussel zijn.
groetjes
Anita2
Waarschijnlijk half oktober zouden ze ons verder kunnen helpen wat mij eigenlijk aan de late kant lijkt. Wij gaan dan ook vanaf nu heel regelmatig met het reisbureau contact opnemen, want de boodschap is toch, hoe vroeger je er bij bent hoe goedkoper.
Ik hou jullie ook op de hoogte maar natuurlijk zullen mijn prijzen altijd vanuit Brussel zijn.
groetjes
Anita2
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Boekingen
Hoi Anita,
Wij zijn vorige week bij Jan Doets geweest. Ze konden onze vlucht naar LA voor 9 juli 2006 wel boeken, terug op 19 augustus nog niet. Hou het maar op 330 dagen van te voren, dan zit je aardig in de richting. Wij proberen het dus volgende week nog een keer.
De camperhuur zal wel wat langer duren verwachten we, dan rekenen we inderdaad op half oktober.
Groet,
Monique
Net nog even geprobeerd bij de KLM op de site:
Wij zijn vorige week bij Jan Doets geweest. Ze konden onze vlucht naar LA voor 9 juli 2006 wel boeken, terug op 19 augustus nog niet. Hou het maar op 330 dagen van te voren, dan zit je aardig in de richting. Wij proberen het dus volgende week nog een keer.
De camperhuur zal wel wat langer duren verwachten we, dan rekenen we inderdaad op half oktober.
Groet,
Monique
Net nog even geprobeerd bij de KLM op de site:
De volgende fouten zijn opgetreden:
De laatste toegestane datum voor uw terugvlucht is 11 Aug 06. Selecteer een andere datum voor uw terugreis.
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Graag wil ik advies van jullie.
Ik heb al een week contact met het reisbureua i.vm. onze reis volgend jaar.
Sinds gisteren is het mogelijk voor ons om een ticket naar Denver te boeken met terugreis rond 13 augustus.
Wij willen rond 16 juli 2006 vertrekken en en dan zo'n 30 dagen later weer terug.
Het goedkoopste tarief dat we nu kunnen boeken is:
Denver: 17 juli heen 14 aug terug
ticket - ¤ 729,-
luchthaven belasting ¤ 73,-
security tax ¤ 90,- !!!!!!
adm kosten ¤ 35,-
---------
totaal ¤ 927,- per persoon
Ik vind dit een vrij pittig tarief. (vorig jaar bij British Airways betaalden we maar ¤ 729 + 64 luchth toesl.)
De meeste andere maatschappijen hebben ook security tax alleen British Airways niet, maar die heeft weer ¤ 220,-!!! luchthavenbelasting p.p.
Als ik bij vliegwinkel.nl kijk kan ik alleen boeken bij North West Airlines en daar betaal ik 762, + 70,19 luchthbel = 832,- en geen sec toeslag.
Volgens mij ben ik daarmee dus veel goedkoper uit. (Zie ik hier misschien kosten over het hoofd? )
Ik vind het alleen een beetje griezelig om bij North West Airlines te boeken i.v.m het al eerder besproken chapter 11( uitstel van betaling)
Heeft iemand adviezen of tips voor mij.
Ik kan namelijk de vlucht bij United maar 1 dag in optie houden.
Alvast bedankt , Marjon
Ik heb al een week contact met het reisbureua i.vm. onze reis volgend jaar.
Sinds gisteren is het mogelijk voor ons om een ticket naar Denver te boeken met terugreis rond 13 augustus.
Wij willen rond 16 juli 2006 vertrekken en en dan zo'n 30 dagen later weer terug.
ticket - ¤ 729,-
adm kosten ¤ 35,-
---------
Ik vind dit een vrij pittig tarief. (vorig jaar bij British Airways betaalden we maar ¤ 729 + 64 luchth toesl.)
De meeste andere maatschappijen hebben ook security tax alleen British Airways niet, maar die heeft weer ¤ 220,-!!! luchthavenbelasting p.p.
Als ik bij vliegwinkel.nl kijk kan ik alleen boeken bij North West Airlines en daar betaal ik 762, + 70,19 luchthbel = 832,- en geen sec toeslag.
Volgens mij ben ik daarmee dus veel goedkoper uit. (Zie ik hier misschien kosten over het hoofd? )
Ik vind het alleen een beetje griezelig om bij North West Airlines te boeken i.v.m het al eerder besproken chapter 11( uitstel van betaling)
Heeft iemand adviezen of tips voor mij.
Ik kan namelijk de vlucht bij United maar 1 dag in optie houden.
Alvast bedankt , Marjon
Laatst gewijzigd door vana op 21 sep 2005, 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Rechtstreeks online boeken bij American Airlines komt op:
1 Adult
930.00 USD
92.15 USD
1022.15 USD
Total Price 1022.15 USD
Komt op [/code]+[/u] 838 euro.
Daar komt verder niets meer bij. Ik weet dit, omdat ik al eens bij hun online geboekt heb. Dit tarief is opstappen vanaf Brussel met 1 overstap.
Verder heb ik alleen ervaring met vliegtarieven.nl en bij hun zie je alle kosten voordat je definitief boekt. Vliegtarieven is me altijd heel goed bevallen. Ze zijn snel en correct...
Succes.....
1 Adult
930.00 USD
92.15 USD
1022.15 USD
Total Price 1022.15 USD
Komt op [/code]+[/u] 838 euro.
Daar komt verder niets meer bij. Ik weet dit, omdat ik al eens bij hun online geboekt heb. Dit tarief is opstappen vanaf Brussel met 1 overstap.
Verder heb ik alleen ervaring met vliegtarieven.nl en bij hun zie je alle kosten voordat je definitief boekt. Vliegtarieven is me altijd heel goed bevallen. Ze zijn snel en correct...
Succes.....
Laatst gewijzigd door Roos* op 21 sep 2005, 15:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb goede ervaringen met vliegwinkel.nl: ik heb er nu een aantal keer besteld en geen problemen gehad. Terwijl ik toch een best lastige klant was: 1x vanuit Amerika moeten boeken en 1x de vliegdatum moeten wijzigen. Maar altijd vriendelijk, tijdig antwoord op mailtjes etc. En ik heb nooit meer betaald dan ze opgaven.vana schreef:Als ik bij vliegwinkel.nl kijk kan ik alleen boeken bij Nortwest en daar betaal ik 762, + 70,19 luchthbel = 832,- en geen sec toeslag.
Mack
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb ondertussen ook gezien dat de vlucht met Northwest met een DC 10 is en dat je daar geen aparte schermpjes in de leuningen hebt en dat vinden we toch wel prettig.
Ook is de overstap vrij kort ( 1 uur 15 min in Memphis).
Die valt dus waarschijnlijk af voor ons.
Ook AA is geen optie Roos. We wonen een kwartiertje van Schiphol en hebben geen zin om eerst naar Brussel te rijden.
Iemand anders nog suggesties?
Ik kan natuurlijk wachten op de tarieven van de touroperators in November, maar die boeken volgens het reisbureau vanaf klasse W en daar zitten zij zelf nu ook in, dus of dat voordeliger wordt?
Daar betaal je ook dezelfde toeslagen.
Ook is de overstap vrij kort ( 1 uur 15 min in Memphis).
Die valt dus waarschijnlijk af voor ons.
Ook AA is geen optie Roos. We wonen een kwartiertje van Schiphol en hebben geen zin om eerst naar Brussel te rijden.
Iemand anders nog suggesties?
Ik kan natuurlijk wachten op de tarieven van de touroperators in November, maar die boeken volgens het reisbureau vanaf klasse W en daar zitten zij zelf nu ook in, dus of dat voordeliger wordt?
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Maar de touroperators hebben misschien wel kwantumkortingen, dus wellicht is dat toch voordeliger? Het is moeilijjk om een goed moment te kiezen, hè? Ik vind de prijs namelijk nogal hoog, maar ja, het is natuurlijk een gok om te wachten tot een lager tarief, want je weet niet of dat er ook komt.vana schreef:Ik kan natuurlijk wachten op de tarieven van de touroperators in November, maar die boeken volgens het reisbureau vanaf klasse W en daar zitten zij zelf nu ook in, dus of dat voordeliger wordt?
Ik heb net even gekeken op http://www.opodo.de. Op deze duitse website kun je ook tickets boeken vanaf Amsterdam, en zij hebben vaak gunstige tarieven. Hier vind ik op dit moment het goedkoopste tarief van ¤ 930 p.p. all-in bij Delta, dus dat is niet goedkoper dan het ticket dat jij vind. Je zou ook eens kunnen kijken bij Continental Airlines en Delta op de website, misschien hebben zij betere tarieven?
Ik vermoed overigens dat de prijzen ook aan de pittige kant liggen vanwege de huidige economische ontwikkelingen en olieprijzen. Het zou kunnen dat de prijzen gaan zakken als de naweeën van katrina zijn weggeebt en de olieproductie weer op een normaal niveau is.
Veel succes,
Jacqueline
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik vind die prijzen wel hoog. Ik betaalde vorig jaar van Denver naar Amsterdam $649 (bij United alles inclusief), maar misschien dat de brandstof toeslagen op het moment de prijzen opjagen.
Wat betreft de Chapter 11 status van NorthWest, daar zou ik me nog geen zorgen over maken. Ik vlieg nog regelmatig met United Airlines die al enige jaren in deze status verkeert. Zo langzamerhand zitten veel US maatschappijen in die status...
Wat betreft de Chapter 11 status van NorthWest, daar zou ik me nog geen zorgen over maken. Ik vlieg nog regelmatig met United Airlines die al enige jaren in deze status verkeert. Zo langzamerhand zitten veel US maatschappijen in die status...
Laatst gewijzigd door Loek op 21 sep 2005, 17:59, 1 keer totaal gewijzigd.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Marjon,vana schreef:Wij willen rond 16 juli 2006 vertrekken en en dan zo'n 30 dagen later weer terug.
ticket - ¤ 729,-
adm kosten ¤ 35,-
---------
in hoeverre is het noodzakelijk dat jullie via Denver vliegen? Misschien kun je via een andere stad op jullie route proberen een vlucht te vinden?
Zo zou ik mijn reis van afgelopen zomer eerst vanuit Denver starten, maar nadat ik een leuke aanbieding via Phoenix zag afgelopen november, heb ik voor Phoenix gekozen. Voor mij kon dat prima omdat ik daar toch ook naartoe wilde.
Mij is het ook al opgevallen dat de ene keer wel en de andere keer weer geen security tax wordt berekend. Waarom dat zo is weet ik niet. De EUR 35,- adm kosten die je noemt, geldt dat niet voor de hele boeking i.p.v. per persoon? Lijkt mij nl. wat aan de hoge kant.
Via vliegwinkel.nl kan ik nu nog geen leuke aanbiedingen vinden voor de periode dat jullie gaan. Als ik volgend jaar weer ga, wil ik ook proberen via vliegwinkel.nl weer een ticket te vinden. Voor mijn trip die over 2,5 week begint...
Succes met het zoeken. (Met hoeveel gaan jullie? 2 Volwassenen en 2 kinderen?)
Roland
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
De prijzen van de tickets zijn net zo hoog als die van vorig jaar. Wat het dit jaar zo duur maakt voor ons is de toeslag van ¤90,- p.p. voor security tax. Heel veel maatschappijen hebben deze toeslag.Jasmino schreef: Ik vermoed overigens dat de prijzen ook aan de pittige kant liggen vanwege de huidige economische ontwikkelingen en olieprijzen. Het zou kunnen dat de prijzen gaan zakken als de naweeën van katrina zijn weggeebt en de olieproductie weer op een normaal niveau is.
Veel succes,
Jacqueline
Wij hebben natuurlijk ook de pech dat we in het hoogseizoen wegmoeten, dan betaal je de hoofdprijs voor de tickets.
Dat is niet noodzakelijk alleen weet ik niet goed naar welke plaats we dan moeten vliegen. Salt Lake City kost net zoveel als Denver, dus dat is geen optie en Las Vegas is ook net zo duur.Roland schreef:in hoeverre is het noodzakelijk dat jullie via Denver vliegen? Misschien kun je via een andere stad op jullie route proberen een vlucht te vinden?
Ik heb wel een ticket voor Phoenix gevonden voor ¤ 773,- !!!!
Dat scheelt dus totaal ruim 4 x 155 = ¤ 620,- !!!!
Dat vinden we wel heel aantrekkelijk. Ik ga eens even kijken of het mogelijk is de route iets aan te passen of dat het toch teveel om is .
We zijn nog niet in Mesa Verde en Monument Valley en Arches geweest dus is het niet erg als we daar langs moeten.
Wat me wel een beetje tegen houd is dat het een vlucht van Delta Airlines is. Zou dit problemen kunnen geven?
Ik weet dat er op het forum al discussies over zijn maar het is toch een beetje onzeker omdat we pas over een jaar weg gaan. Wat zij de risico's?
We gaan trouwens met 2 volwassenen en 2 kinderen. Maar de kinderen betalen ook het volle pond want ze zijn dan 15 en 17 jaar.
Marjon
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Hoi Marjon,vana schreef:
Wat me wel een beetje tegen houd is dat het een vlucht van Delta Airlines is. Zou dit problemen kunnen geven?
Ik weet dat er op het forum al discussies over zijn maar het is toch een beetje onzeker omdat we pas over een jaar weg gaan. Wat zij de risico's?
Marjon
Dat probleem zie ik niet zo zitten, wij hebben nu al 3 X met Delta gevlogen, goede maatschappij alleen geen stoelschermen maar monitoren in het gangpad.
Binnenkort ga ik weer prijzen opvragen voor vliegreis en camper en als daar Delta als goedkoopste uitkomt gaan we weer met Delta.
Gr.
Rob
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik vroeg het me af i.v.m. het uitsel van betaling dat is aangevraagd.Dat probleem zie ik niet zo zitten, wij hebben nu al 3 X met Delta gevlogen
Hebben ze bij Delta nooit stoelschermen? Want als ik op hun site kijk hebben ze het toch over "in-seat movies".goede maatschappij alleen geen stoelschermen maar monitoren in het gangpad.
Marjon
-
wendyjol
- Amerikakenner
Ik wacht nog even met boeken hoor Marjon (wat natuurlijk niet wil zeggen dat jullie dat ook moeten doen).
Wij hebben vorig jaar onze BA tickets via Vliegwinkel.nl geboekt in de kerstvakantie. We betaalden totaal met z'n vieren (3 en half ticket, want Fabienne en Yannick kregen nog kinderkorting) toen ¤ 2021,-. In november en begin december kwamen we steeds uit op rond de 2600 euro. Het kan dus nog wel eens lonen om even te wachten.
Wij hebben vorig jaar onze BA tickets via Vliegwinkel.nl geboekt in de kerstvakantie. We betaalden totaal met z'n vieren (3 en half ticket, want Fabienne en Yannick kregen nog kinderkorting) toen ¤ 2021,-. In november en begin december kwamen we steeds uit op rond de 2600 euro. Het kan dus nog wel eens lonen om even te wachten.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
vana schreef:Ik vroeg het me af i.v.m. het uitsel van betaling dat is aangevraagd.Dat probleem zie ik niet zo zitten, wij hebben nu al 3 X met Delta gevlogen
Dan kan je met bijna geen enkele Amerikaanse maatschappij vliegenHebben ze bij Delta nooit stoelschermen? Want als ik op hun site kijk hebben ze het toch over "in-seat movies".goede maatschappij alleen geen stoelschermen maar monitoren in het gangpad.
Wij hebben ze nog niet gehad
Marjon
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 28 Reacties
- 3003 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa