Inmiddels is Georgia ruim bedeeld met forumleden. Moeten maar eens een mini-AA-meeting doen hier.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Zuidelijke AA meeting?
- Bandido
- Amerika-expert
Zuidelijke AA meeting?
Dit topic is afgesplitst vandit topic. Petra
Inmiddels is Georgia ruim bedeeld met forumleden. Moeten maar eens een mini-AA-meeting doen hier.
"Keep Georgia On Your Mind"
- DixieChick
- Amerika-expert
Re: Amerikaanse liefde: Lotgenoten en tips gezocht
Ik stem voor 
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
Southern Tales
-
Bennogr
- Amerika-expert
Of ergens tussen Georgia en North Carolina. Voor Amerikaanse begrippen immers maar een korte reis.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
- DixieChick
- Amerika-expert
Oeh, er is aan het einde van de zomer een leuke triathlon in south Carolina - dat ligt ergens in het midden, en ik heb meteen een excuus voor een reisje! 
Southern Tales
Southern Tales
-
Bennogr
- Amerika-expert
Mogen we alleen aan de bijeenkomst meedoen als we ook aan die triathlon meedoen? De trainingstijd daarvoor zal te kort zijn in mijn geval!
Of mogen we aan de zijkant of de finish zitten juichen en klappen (en eten en drinken)?
Of mogen we aan de zijkant of de finish zitten juichen en klappen (en eten en drinken)?
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als jullie dan met z'n allen richting Denver zwemmen, fietsen en rennen, dan kunnen wij ook naar die meeting komen! 
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Als ze dan toch bezig zijn met rennen, fietsen en zwemmen, dan weet ik nog wel een aardig plasje water waar je doorheen kunt zwemmenDento schreef:Als jullie dan met z'n allen richting Denver zwemmen, fietsen en rennen, dan kunnen wij ook naar die meeting komen!
- DixieChick
- Amerika-expert
Bennogr schreef:Mogen we alleen aan de bijeenkomst meedoen als we ook aan die triathlon meedoen? De trainingstijd daarvoor zal te kort zijn in mijn geval!
Benno> Als jij zorgt voor de drank bij de finish, vind ik alles best. Noemen we je gewoon "technical crew"
Southern Tales
Southern Tales
Ik kreeg toch even flashbacks aan die film waterboyDixieChick schreef:(ik wilde je bijna towelboy noemen, maar ja, dat vond ik toch net te erg)
Wel als we dan toch bezig zijn met georgia hahahaha ik kom uit macon georgia en ligt vlak by waar dixie chick woont dus ik stem voor een aa meeting hihihihihi.

- Bandido
- Amerika-expert
Ja Benno, laten wij aanmoedigen. Ik neem een lekkere fles wijn mee.Bennogr schreef:Of mogen we aan de zijkant of de finish zitten juichen en klappen (en eten en drinken)?
Ben niet zo van het rennen.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Erg? Of Eng?DixieChick schreef:dat vond ik toch net te erg)
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Misschien wel alletwee???

http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Hee, als er hier een zuidelijke AA meeting wordt bekokstoofd wil ik ook nog wel van mijn Noord-Virginiaanse troon komen en het ware Zuiden betreden
. Een triathlon is me teveel, maar ik loop wel mee in de 5k om aan te moedigen of zo.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- DixieChick
- Amerika-expert
We -hoeven- niet te sporten hoor! Ik zat gewoon te bedenken dat ik, als ik de familie mee wil krijgen, een triathlon als prima excuus zou kunnen gebruiken
Mar goed, we kunnen natuurlijk prima als relay team mee doen (als ik dan toch aan het brainstormen ben). Met leuke t-shirt enzo 
Maar ik stem voor ene meeting...misschien een apart topic voor aanmaken ergens ofzo?
Maar ik stem voor ene meeting...misschien een apart topic voor aanmaken ergens ofzo?
Southern Tales
Southern Tales
-
Bennogr
- Amerika-expert
Estafette lijkt me een goed idee. Ik geef me op voor de eerste vijf minuten. Lopen, niet rennen.
Maar ik ben zo weinig sportief, dat ik ook best zonder een reden wil komen.
Maar ik ben zo weinig sportief, dat ik ook best zonder een reden wil komen.
- Bandido
- Amerika-expert
Haha, voor mij om de "familie" hier mee te krijgen werkt het vooruitzicht van een hapje en drankje juist beter.DixieChick schreef:Ik zat gewoon te bedenken dat ik, als ik de familie mee wil krijgen, een triathlon als prima excuus zou kunnen gebruiken![]()
Ik ook!DixieChick schreef:Maar ik stem voor ene meeting...
-
Dennis
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Re: Zuidelijke AA meeting?
Met enig geluk is dit zelfs vanuit Kentucky te berijden. 
Als we toch bezig blijven vind ik dat we er dan ook een moeten plannen .... niet dan?Als iedereen wat mee neemt is het goed te doen en een centrale plaats in zuiden moet voor menig wat te doen zijn .ihhihihiihihhi Ik stem voor en neem wel wat snacks mee
.
.
Hé Centraal-tussen Kentucky, Virginia en Georgia? TENNESSEE! Komen jullie hierheen! Kna je gelijk mee beren kijken Petra. Een goed jaar daarvoor. Ze zitten overal en je kan het park niet uit sonder er een aantal te zien.
(Ik kom begin juli een paar daagjes naar Atlanta, verblijf in Embassy Suites Olympic Park)
(Ik kom begin juli een paar daagjes naar Atlanta, verblijf in Embassy Suites Olympic Park)
rijocaer