Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Statief defect. Met spoed gezocht: camerawinkel Chicago
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Statief defect. Met spoed gezocht: camerawinkel Chicago
Wij vertoeven sinds zaterdag in Chicago en vandaag ontdekte ik dat mijn statief defect is. Ik wil dus graag een nieuwe aanschaffen, want die skyline foto's wil ik nog wel heel graag maken.
Wie weet waar ik in Chicago goed terecht kan voor een goed statief? Ik fotografeer met een lichtgewicht spiegelreflex camera, ik wil graag een goed statief, maar niet te zwaar enzo compact mogelijk. Ik zoek dus een winkel met een uitgebreid assortiment en liefst ook een goed advies.
Wie kan me helpen?
Wie weet waar ik in Chicago goed terecht kan voor een goed statief? Ik fotografeer met een lichtgewicht spiegelreflex camera, ik wil graag een goed statief, maar niet te zwaar enzo compact mogelijk. Ik zoek dus een winkel met een uitgebreid assortiment en liefst ook een goed advies.
Wie kan me helpen?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Statief defect. Met spoed gezocht: camerawinkel Chicago
walmart, target, best Buy
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mark, dat is niet wat ik zoek. Ik zoek een goed merk, en wil het liefst ook een beetje advies. Ik weet wel wat ik wil, maar dat is eigenlijk niet verkrijgbaar. Ik moet dus een compromis sluiten en vind het prettig om daar met iemand die er verstand van heeft even over te praten. Walmart, Target en Best Buy verkopen niet de merken die ik zoek.
Toch bedankt voor het meedenken!
Toch bedankt voor het meedenken!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bedankt, Dutchess! Ik had inmiddels via de mail van een forumlid in Chicago ook al hetzelfde adres gekregen van Ritz Camera's. Het toeval wil dat ze ook nog dichtbij het hotel liggen, dus daar ga ik morgen even kijken.
Ik heb ook nog een ander adres gekregen van hem, voor het geval dit niets is. Ik hoop dat ik morgen een statief kan vinden. Hier kan van mij wel een slotje op. Bedankt voor de hulp!
Ik heb ook nog een ander adres gekregen van hem, voor het geval dit niets is. Ik hoop dat ik morgen een statief kan vinden. Hier kan van mij wel een slotje op. Bedankt voor de hulp!
Winston Churchill
Winston Churchill
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht