Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Bedankt, allemaal!
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Bedankt, allemaal!
Na een lange, heel erg leuke dag met een forumlid (Priscilla) te hebben doorgebracht, lees ik nu gauw even bij op het forum. Er is teveel geschreven om vanavond door te lezen, maar ik wil even kwijt, dat ik het fantastisch vind, hoeveel tijd iedereen in het forum steekt! De wil om te helpen hier is echt fantastisch en de kennis zo breed! Van emigratievragen tot vragen over de verschillende delen van het land, er zijn altijd wel mensen bereid om hele lappen tekst met hun ervaringen te schrijven. Eens te meer is mij duidelijk, dat de leden het forum maken. Wat een nieuwe informatie is er in een dag geschreven! Dit forum is mij heel dierbaar, dus allemaal heel hartelijk bedankt! :beerchug:
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Re: Bedankt, allemaal!
Je doet er zelf ook erg veel aan en het is gewoon een fijn forum. :doublethumb:
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
In dit geval is het "de pot verwijt de ketel dat ie glimt." :beerchug:
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
Petra, vreemd dat net jij de mensen gaat bedanken ! Zou het niet andersom moeten zijn
Mijn eerste reis was nooit hetzelfde geweest als ik niet op dit forum zou uitgekomen zijn. Ik ben zelf pas 1,5 jaar lid van dit forum maar kom hier wel dagelijk langs. Ondanks enkele kleine strubbelingen af en toe is dit het meeste actieve en fijnste forum waar ik ooit vertoefd heb.
Ik tracht met mijn zeer beperkte kennis ook wel mensen te helpen met mijn ervaringen op mijn eerste reis. Vanaf oktober is mijn kennis weer wat uitgebreider en kunnen we weer wat meer bijdragen
Ik sta er ook steeds versteld van dat de echte kenners steeds zoveel tijd blijven steken in vaak dezelfde vragen.
Ook voor mezelf is dan van onschatbare waarde en krijg enorm veel hulp van de echt kenners op mijn erorm vele vragen, waarvoor nog steeds veel dank. Dat danken doe ik trouwens zowiezo al als men op mijn vragen antwoordt, gewoon een kwestie van beleefdheid en dankbaarheid naar die mensen toe dat ze willen blijven helpen. Als ik soms zie dat nieuwe leden die voor het eerst gaan de adviezen van de kenners zo maar afslaan en dan 'vreemde' dingen plannen zonder er ooit zelf geweest te zijn is soms raar om lezen
. Waarom meld je je dan aan met je vragen ? Als je toch niet van plan bent om niets te doen met die info. :dunno:
De informatie van mensen die al zo vaak op reis geweest zijn, is zoveel meer waardevol dan een reisbureau, omdat het allemaal veel persoonlijker is. Ook de emigratie verhalen zijn waargebeurd en geven een niet te onderschatten informatie aan diegene die er pas net aan begonnen zijn of er nog aan moeten beginnen.
Het is een leuke (Amerika) gemeenschap en ik vertoef hier graag, dus bedankt aan jullie
Bart
Mijn eerste reis was nooit hetzelfde geweest als ik niet op dit forum zou uitgekomen zijn. Ik ben zelf pas 1,5 jaar lid van dit forum maar kom hier wel dagelijk langs. Ondanks enkele kleine strubbelingen af en toe is dit het meeste actieve en fijnste forum waar ik ooit vertoefd heb.
Ik tracht met mijn zeer beperkte kennis ook wel mensen te helpen met mijn ervaringen op mijn eerste reis. Vanaf oktober is mijn kennis weer wat uitgebreider en kunnen we weer wat meer bijdragen
Ik sta er ook steeds versteld van dat de echte kenners steeds zoveel tijd blijven steken in vaak dezelfde vragen.
Ook voor mezelf is dan van onschatbare waarde en krijg enorm veel hulp van de echt kenners op mijn erorm vele vragen, waarvoor nog steeds veel dank. Dat danken doe ik trouwens zowiezo al als men op mijn vragen antwoordt, gewoon een kwestie van beleefdheid en dankbaarheid naar die mensen toe dat ze willen blijven helpen. Als ik soms zie dat nieuwe leden die voor het eerst gaan de adviezen van de kenners zo maar afslaan en dan 'vreemde' dingen plannen zonder er ooit zelf geweest te zijn is soms raar om lezen
De informatie van mensen die al zo vaak op reis geweest zijn, is zoveel meer waardevol dan een reisbureau, omdat het allemaal veel persoonlijker is. Ook de emigratie verhalen zijn waargebeurd en geven een niet te onderschatten informatie aan diegene die er pas net aan begonnen zijn of er nog aan moeten beginnen.
Het is een leuke (Amerika) gemeenschap en ik vertoef hier graag, dus bedankt aan jullie
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er ook echt van kan genieten als ik bijvoorbeeld een nieuwkomer zie die een vraag stelt, en die dan haast onmiddellijk heel wat info krijgt. Niks geen dagen wachten om een antwoord te krijgen. En vooral: mensen zitten hier niet zomaar wat uit hun nek te kletsen, de info is meestal gebaseerd op eerstehands ervaring!
Dus ook van mijn kant uit: dankjewel alle forumleden voor jullie bijdragen! Hoe groot of klein die ook is, ze is waardevol!
Dus: niet twijfelen aan jezelf als je nog niet zo heel erg ervaren bent, iedereen heeft wel iets om te delen, al is het maar een bedenking die je hebt (want ook dat kan weer veel in gang zetten).
Dus ook van mijn kant uit: dankjewel alle forumleden voor jullie bijdragen! Hoe groot of klein die ook is, ze is waardevol!
Dus: niet twijfelen aan jezelf als je nog niet zo heel erg ervaren bent, iedereen heeft wel iets om te delen, al is het maar een bedenking die je hebt (want ook dat kan weer veel in gang zetten).
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Leuk topic
En ik sluit me bij iedere voorganger in dit topic aan, het is inderdaad een heel erg fijne community waar heel erg veel informatie te vinden is, en dat nodigt op z'n beurt ook weer uit om zelf er aan bij te dragen. Dus bij deze ook iedereen van mij uit bedankt 
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Het valt mij ook elke keer weer op dat iedereen heel snel antwoord krijgt.
Ook op vragen die al 100 keer gesteld zijn. Ik heb dat op andere 'Amerikapagina's" wel eens anders gezien.
Zelf vind ik het ook leuk om mensen te helpen met hun route. Maar soms heb ik net een heel bericht getypt en dan is iemand anders me al weer voor geweest.
Ik heb zelf ook al weer veel advies voor onze 4e reis gevonden op het forum.
Het enige nadeel van het forum is dat ik Amerika niet uit mijn gedachten kan krijgen en dus min of meer "gedwongen" ben om na elke Amerika reis al weer te gaan plannen voor een volgende
Marjon
Ook op vragen die al 100 keer gesteld zijn. Ik heb dat op andere 'Amerikapagina's" wel eens anders gezien.
Zelf vind ik het ook leuk om mensen te helpen met hun route. Maar soms heb ik net een heel bericht getypt en dan is iemand anders me al weer voor geweest.
Ik heb zelf ook al weer veel advies voor onze 4e reis gevonden op het forum.
Het enige nadeel van het forum is dat ik Amerika niet uit mijn gedachten kan krijgen en dus min of meer "gedwongen" ben om na elke Amerika reis al weer te gaan plannen voor een volgende
Marjon
En dat zie jij als een nadeel ??vana schreef:
Het enige nadeel van het forum is dat ik Amerika niet uit mijn gedachten kan krijgen en dus min of meer "gedwongen" ben om na elke Amerika reis al weer te gaan plannen voor een volgende![]()
Marjon
Bart :toocool:
Grts, Bart
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ik niet, maar mijn portemonnee wel.Dude schreef: En dat zie jij als een nadeel ??![]()
Bart :toocool:
Marjon
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik kom hier inmiddels ook alweer een tijdje
en ik moet zeggen dat het al lang onderdeel van de dagelijkse routine is geworden om even op het forum langs te komen.
Moet ook wel: een dag gemist - zoals Petra al aangeeft - en dan is het niet langer "even" op het forum langskomen...
Moet ook wel: een dag gemist - zoals Petra al aangeeft - en dan is het niet langer "even" op het forum langskomen...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
Priscilla
- Amerikafan
- Contacteer:
Petra, ik kan het niet vaak genoeg zeggen: maar echt super bedankt voor de leuke dag gister bij jou thuis, in Old Town en in Vienna. Ik heb me zeer welkom gevoeld en me nog geen seconde 'alleen' gevoeld sinds ik in DC ben! 
Ook ik wil iedereen bedanken voor alle tijd, tips, energie en informatie die iedereen hier in/op het forum steekt/zet. Zonder jullie had ik hier nu niet in DC gezeten (wellicht wel een andere stad in Amerika) en dat geeft ook wel aan dat de informatie die verschaft wordt door een ieder op prijs wordt gesteld en de adviezen opgevolgd worden. Ook mijn 'eerste' reis (sinds ik op het forum zit) was een groot succes; ik durf met zekerheid te zeggen dat de reis door het Zuidwesten tot grotere hoogtes getild is door jullie! :dance:
Het is echt bijzonder dat veel mensen zo veel tijd steken in een online community en dat iedereen elkaar een warm hart toedraagt. Ik had nooit gedacht 'zomaar' bij iemand op bezoek te gaan in Amerika; en zie vandaag, voila, zo zat ik daar ineens bij Petra thuis!
Let's never forget why we are here!! And that's our joint passion for the USA!
Ook ik wil iedereen bedanken voor alle tijd, tips, energie en informatie die iedereen hier in/op het forum steekt/zet. Zonder jullie had ik hier nu niet in DC gezeten (wellicht wel een andere stad in Amerika) en dat geeft ook wel aan dat de informatie die verschaft wordt door een ieder op prijs wordt gesteld en de adviezen opgevolgd worden. Ook mijn 'eerste' reis (sinds ik op het forum zit) was een groot succes; ik durf met zekerheid te zeggen dat de reis door het Zuidwesten tot grotere hoogtes getild is door jullie! :dance:
Het is echt bijzonder dat veel mensen zo veel tijd steken in een online community en dat iedereen elkaar een warm hart toedraagt. Ik had nooit gedacht 'zomaar' bij iemand op bezoek te gaan in Amerika; en zie vandaag, voila, zo zat ik daar ineens bij Petra thuis!
Let's never forget why we are here!! And that's our joint passion for the USA!
- Susie one
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Heerlijk forum.
Ben nu ruim een jaar lid van het forum en ben in februari 2009 naar de mini forum meeting geweest. Het was erg leuk om andere leden van het forum te ontmoeten.
Ik haal een schat van informatie van het forum af voor de 2e usa reis (3e voor mijn vriend) in september 2009 en inspiratie voor andere bestemmingen in de USA.
Susie One
Ben nu ruim een jaar lid van het forum en ben in februari 2009 naar de mini forum meeting geweest. Het was erg leuk om andere leden van het forum te ontmoeten.
Ik haal een schat van informatie van het forum af voor de 2e usa reis (3e voor mijn vriend) in september 2009 en inspiratie voor andere bestemmingen in de USA.
Susie One
Reisverslagen
2009 http://www.usaoost2009.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 http://www.usawest2010.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Washington DC/omgeving http://www.oldamerica2011.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012 New York http://bigapple2012.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
2009 http://www.usaoost2009.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 http://www.usawest2010.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Washington DC/omgeving http://www.oldamerica2011.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012 New York http://bigapple2012.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wij hebben veel kennis uit dit Forum gehaald en denk ik ook veel kennis kunnen delen. Ben niet altijd met de beheerders eens, maar komt ook omdat ik soms een eigenwijze .......... ben
Ik vind wel dat Petra en de andere beheerders er een hoop werk instoppen en de bedankjes mogen ook zeker omgekeerd zijn. Keep up the good work.
Ik kan alleen maar beamen wat iedereen hier eerder heeft gezegd. Het forum is voor mij een dagelijkse routine geworden (eigenlijk wel meerdere keren per dag
) en een dagje missen betekent gewoon veel te lezen hebben! Bij de meeste andere fora waar ik 'actief' was, was dat wel anders..
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- Nati
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ook voor mij is dit forum een dagelijkse bezigheid en een klein beetje een verslaving. Alhoewel ik al enige tijd lid ben , ben ik niet zo'n post-ter (of hoe noem je zo iemand?) maar eerder een lezer .
Dankzij dit forum met zijn vele goede adviezen van iedereen ,hebben wij al 3 keer een erg mooie reis gehad.:dance: :dance: De vele tips van de forumleden kan je niet vinden in de diverse brochures en reisgidsen.
Daarom aan iedereen :bedankt en doe zo voort :doublethumb:
Dankzij dit forum met zijn vele goede adviezen van iedereen ,hebben wij al 3 keer een erg mooie reis gehad.:dance: :dance: De vele tips van de forumleden kan je niet vinden in de diverse brochures en reisgidsen.
Daarom aan iedereen :bedankt en doe zo voort :doublethumb:
- Disney-Golf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 999
Graag gedaan Petra, alle andere moderatoren en alle forumleden voor de informatie!
Die geheel belangenloos en volledig gratis is waar je anders veel geld zou voor moeten neertellen en lang niet zo accuraat is.
Denk nu niet dat je het geld gaat uitsparen op je reis.... Dat doe je ginder wel op! :beerchug:
Die geheel belangenloos en volledig gratis is waar je anders veel geld zou voor moeten neertellen en lang niet zo accuraat is.
Denk nu niet dat je het geld gaat uitsparen op je reis.... Dat doe je ginder wel op! :beerchug:
- Bandido
- Amerika-expert
Dat vind ik ook. Het is zo makkelijk om telkens maar te verwijzen naar de zoekfunctie, want een forum is toch een levend iets en geen databank. Op andere fora heb ik dat nog weleens gezien en dan durft men al bijna niks meer te zeggen. Goed dat ook nieuwe forumleden zich serieus genomen voelen.vana schreef:Het valt mij ook elke keer weer op dat iedereen heel snel antwoord krijgt.
Ook op vragen die al 100 keer gesteld zijn.
En verder inderdaad Petra en iedereen bedankt voor de informatie en gezelligheid. Het is inderdaad zo'n beetje dagelijkse routine geworden om even snel te kijken. Ik heb er zelf heel veel aan gehad toen ik ging emigreren en hoop nu wat ik heb geleerd en meegemaakt door te geven hier. En er valt natuurlijk nog altijd veel bij te leren, dus ik lees vaak ook gewoon geinteresseerd mee met andere discussies.
"Keep Georgia On Your Mind"
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik durf bij Emigratie wel makkelijk verwijzen naar de zoekfunctie, maar zal dan nog minstens een aantal zoektermen meegeven die je verder helpen, en vaak krijg je er ook nog een linkje bij naar een ander draadje over dat onderwerp.
Maar op die manier maak je (nieuwe) forumleden wel attent op die zoekfunctie.
Maar op die manier maak je (nieuwe) forumleden wel attent op die zoekfunctie.
Elke
- Bandido
- Amerika-expert
En daar heb je ook helemaal gelijk in. De zoekfunctie werkt ook prima (ook in tegenstelling tot andere fora). Sommige vragen komen natuurlijk ook heel veel voor, maar sommige informatie kan ook veranderen/verouderen en daarom is het goed dat veel forumleden toch vaak de moeite nemen om een vraag te beantwoorden. Al dan niet mbv de zoekfunctie.kastelke schreef:Maar op die manier maak je (nieuwe) forumleden wel attent op die zoekfunctie.
"Keep Georgia On Your Mind"
Vaak is het natuurlijk ook zo dat een bepaald onderwerp wel eens aan bod is gekomen maar dat men net niet het antwoord zag staan wat ze eigenlijk nodig moesten hebben. Ik heb dit op andere forums wel eens als ik informatie zoek en heel vaak zie ik ook dat, wanneer men iets zoekt, er dan gezegd wordt van 'gebruik de zoekmachine', terwijl het vaak gewoon niet te vinden is in hun forum. Ik moet ook eerlijk zeggen, zodra ik zo'n antwoord zie (want dat komt dan vaak omdat ik de zoekfunctie al gebruikt had) dan is het kruisje rechtsboven in de browser snel ingedrukt want ik weet dat ik dan het antwoord toch niet te weten kom bij hun, het is dan zonde van mijn tijd kan je wel zeggen.. zulke forums werven ook niet echt snel nieuwe leden aan denk ik, en dat is zonde want een forum moet veel leden hebben als het echt wilt leven.