Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Motel in LA al volgeboekt !!
Motel in LA al volgeboekt !!
Wij hadden op jullie advies gepland van op 11/9 tot 13/9 in de Travelodge Hollywood een kamertje te boeken. Ik ging er vanuit dat 3 maanden op voorhand boeken wel tijdig was: niet dus ! Alles zit al volgeboekt.
Kan iemand ons een motelletje van dezelfde categorie aanbevelen in LA? Wij willen gewoon een nette kamer en free parking. Voor het overige zijn we toch niet vaak 'thuis'...
Kan iemand ons een motelletje van dezelfde categorie aanbevelen in LA? Wij willen gewoon een nette kamer en free parking. Voor het overige zijn we toch niet vaak 'thuis'...
Re: Motel in LA al volgeboekt !!
Wij hebben geboekt via www.ebookers.nl
Het Ramada hotel op El Segundo boulevard. El Segundo boulevard is een lange straat met een foute buurt aan het begin en een goede buurt in het midden en het strand aan het einde. In het midden van deze straat ligt het hotel. Het is niet duur, zwembad, fitness en voor 1 dollar kan je je kleding wassen en drogen, ook heel makkelijk.
Het zit naast de snelweg dus je bent zo waar je moet zijn. In 20 minuten in de binnenstad.
Wij waren ook niet veel "thuis" en hebben het daar prima gehad.
Als jenog meervragen hebt, hoor ik het wel.
Het Ramada hotel op El Segundo boulevard. El Segundo boulevard is een lange straat met een foute buurt aan het begin en een goede buurt in het midden en het strand aan het einde. In het midden van deze straat ligt het hotel. Het is niet duur, zwembad, fitness en voor 1 dollar kan je je kleding wassen en drogen, ook heel makkelijk.
Het zit naast de snelweg dus je bent zo waar je moet zijn. In 20 minuten in de binnenstad.
Wij waren ook niet veel "thuis" en hebben het daar prima gehad.
Als jenog meervragen hebt, hoor ik het wel.
2009: (4 weken) Utah-Arizona-Nevada-Californie
2010: (10 dagen) NYC
2011: (4 weken) Illinois-Indiana-Kentucky-Tennessee-Mississippi-Alabama-Louisiana-Texas
2014: Dochter geboren
2015: (10 dagen) Florida
2019: (4 weken) Florida
2010: (10 dagen) NYC
2011: (4 weken) Illinois-Indiana-Kentucky-Tennessee-Mississippi-Alabama-Louisiana-Texas
2014: Dochter geboren
2015: (10 dagen) Florida
2019: (4 weken) Florida
ok, bedankt. Ik bekijk het graag... nog iemand leuke motel ervaringen in LA?
uh, die travelodge beviel ons prima, maar paar weekenden ervoor zaten we in de banana bungalow, meer hostel, maar goeie kamers en gratis parkeren!
Bedankt voor de tip. Ik was zelf ook al wel eens naar Banana Bungalow gesurft en ziet er inderdaad leuk uit. Maar het krijgt slechte reviews op Tripadvisor: bedbugs blijken daar nogal 'in' te zijn. Maar jullie hebben daar duidelijk geen last van gehad.
Iemand al gelogeerd in de Hollywood City Inn of America's Best Value Inn - Hollywood? Deze krijgen allebei een Top Value bij Tripadvisor.... maar de laatste lijkt me in een ongure wijk te liggen...
Iemand al gelogeerd in de Hollywood City Inn of America's Best Value Inn - Hollywood? Deze krijgen allebei een Top Value bij Tripadvisor.... maar de laatste lijkt me in een ongure wijk te liggen...
- pollyblue
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 30
wij hebben al tweemaal overnacht in de econolodge op vine street in Hollywood. ruime kamers en afgesloten gratis parking. doet een beetje denken aan melrose place als je die serie (nog) kent. in juli verblijven we er weer. goede prijs voor die omgeving. veilige buurt en een supermarkt om de hoek. enkel het ontbijt is povertjes, nl. de klassieke donuts. maar daar malen wij niet om. travelodge hollywood hebben we ook al gedaan, maar dat vonden we iets minder.
Inderdaad ! Econolodge krijgt ook goede reviews en is qua prijsklasse iets duurder dan travelodge, maar het lijkt me in een rustiger en beter gedeelte van hollywood te liggen...bedankt voor je advies !
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 2234 Weergaves
-
Laatste bericht door Fiesta68