Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Route Arizona - Los Angeles

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
wendyjol
Amerikakenner

Route Arizona - Los Angeles

Bericht door wendyjol »

Ik twijfel nog over onze route van uit Williams naar LA. Misschien dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb een paar mogelijkheden :

1. Gewoon via de Interstate in één keer naar LA
2. Met overnachting over de route 66 via Seligman, Kingman, Oatman en Topock.

Voor 2 geldt dan weer: waar gaan we overnachten: ergens bij Joshua Tree of in Barstow (bezoek Galico).

Wat is volgens jullie de beste/leukste/interessantse oplossing??

Bedankt
Wendy (die deze week vakantie had en zich weer volledig op de route heeft gestort)
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Re: Route Arizona - Los Angeles

Bericht door Rob »

wendyjol schreef: Voor 2 geldt dan weer: waar gaan we overnachten: ergens bij Joshua Tree of in Barstow (bezoek Galico).

Wendy
Hoi Wendy,
Wil je Joshua Tree NP dan ook bezoeken of alleen maar in de beurt slapen.
Palm Springs is dan natuurlijk heel bekend, maar aan de noordkant van het park liggen ook een paar leuke plaatsen met genoeg overnachtingsmogelijkheden, in Twentynine Palms hebben we al 2 X op een campground gestaan maar daar zijn ook verschillende hotel/motels, ook het plaatsje Joshua Tree heeft verschillende mogelijkheden, beide plaatsen hebben ook een entrance voor het NP.
Als je in Barstow wil overnachten kan je misschien het Mojave National Preserve bezoeken nog net geen NP maar het is er wel naar onderweg, ik dacht dan de aanvraag al naar de senaat is, het ligt grofweg in de driehoek tussen de I-40 en I-15, een prachtig woestijngebied.

Gr.
Rob
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Re: Route Arizona - Los Angeles

Bericht door Rob »

wendyjol schreef: Voor 2 geldt dan weer: waar gaan we overnachten: ergens bij Joshua Tree of in Barstow (bezoek Galico).

Wat is volgens jullie de beste/leukste/interessantse oplossing??

Bedankt
Wendy
Hoi Wendy,

Ik was net een beetje aan het zoeken naar leuke dingen voor onze volgende reis en kwam iets tegen over de Touristtrap Galico. Kijk maar eens op http://www.virtualtuorist.com/vt/4f8/7.
Zie maar wat je er mee doet.
Gr.
Rob
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer