Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Grove opzet winterreis 2010: Van LA naar Miami!
-
Manonneke
Grove opzet winterreis 2010: Van LA naar Miami!
Hoi Hoi
Na 4 keer Zuidwesten willen we volgend jaar eigenlijk een keer een "big crossing" gaan doen en wel van Los Angeles naar Miami.
Ik heb al gekeken naar de vluchten. Eigenlijk willen we alleen rechtstreeks vliegen maar dat is op deze reis dan helaas niet mogelijk. Naar LA rechtstreeks gaat wel, terug zou vanuit Miami dan over Detroit gaan. Hopelijk is het dan niet zo'n winter als afgelopen jaar.....
Maargoed, ik ben helemaal niet bekend in het zuiden dus alle hulp is welkom!
De reden dat we in LA beginnen is dat we daar graag naar de dragraces in Pomona gaan!(die we dit jaar hebben moeten missen door de regen..)
Hier is mijn grove opzet.
1 Amsterdam - LA - Pomona
2 Dragraces Pomona
3 Dragraces Pomona
4 Dragraces Pomona
5 Pomona - Needles - Oatman - Flagstaff
6 Flagstaff - Petrified Forrest - Albuquerque
7 Albuquerque - Roswell - Carlsbad
8 Carlbad Caverns - Azona (TX)(?) iemand een beter idee?
9 Azona - San Antonio
10 San Antonio - Houston - Baytown
11 Baytown - Port Arthur - New Orleans (zoveel mogelijk langs de kust)
12 New Orleans
13 New Orleans - Panama City (is dat wat? of ergens anders?)
14 Panama City - Daytona Beach (? we willen graag daar de racetrack zien!)
15 Daytona Beach - Orlando
16 Orlando Pretpark
17 Orlando - Port Charlotte - Naples (of een andere plaats?)
18 Naples - ? (ergens aan het strand?)
19 ? - Miami Beach
20 Miami - Everglades - Miami
21 Miami - Detroit - Amsterdam
Er zitten een paar pittige rijdagen tussen. Dit vinden wij niet erg, we rijden graag door de states!
Het is voor ons ook een kennismaking met Florida. We gaan daar, als het goed bevalt, zeker dan nog een keer wee heen!
Groetjes,
Manon
Na 4 keer Zuidwesten willen we volgend jaar eigenlijk een keer een "big crossing" gaan doen en wel van Los Angeles naar Miami.
Ik heb al gekeken naar de vluchten. Eigenlijk willen we alleen rechtstreeks vliegen maar dat is op deze reis dan helaas niet mogelijk. Naar LA rechtstreeks gaat wel, terug zou vanuit Miami dan over Detroit gaan. Hopelijk is het dan niet zo'n winter als afgelopen jaar.....
Maargoed, ik ben helemaal niet bekend in het zuiden dus alle hulp is welkom!
De reden dat we in LA beginnen is dat we daar graag naar de dragraces in Pomona gaan!(die we dit jaar hebben moeten missen door de regen..)
Hier is mijn grove opzet.
1 Amsterdam - LA - Pomona
2 Dragraces Pomona
3 Dragraces Pomona
4 Dragraces Pomona
5 Pomona - Needles - Oatman - Flagstaff
6 Flagstaff - Petrified Forrest - Albuquerque
7 Albuquerque - Roswell - Carlsbad
8 Carlbad Caverns - Azona (TX)(?) iemand een beter idee?
9 Azona - San Antonio
10 San Antonio - Houston - Baytown
11 Baytown - Port Arthur - New Orleans (zoveel mogelijk langs de kust)
12 New Orleans
13 New Orleans - Panama City (is dat wat? of ergens anders?)
14 Panama City - Daytona Beach (? we willen graag daar de racetrack zien!)
15 Daytona Beach - Orlando
16 Orlando Pretpark
17 Orlando - Port Charlotte - Naples (of een andere plaats?)
18 Naples - ? (ergens aan het strand?)
19 ? - Miami Beach
20 Miami - Everglades - Miami
21 Miami - Detroit - Amsterdam
Er zitten een paar pittige rijdagen tussen. Dit vinden wij niet erg, we rijden graag door de states!
Het is voor ons ook een kennismaking met Florida. We gaan daar, als het goed bevalt, zeker dan nog een keer wee heen!
Groetjes,
Manon
- José
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: Grove opzet winterreis 2010: Van LA naar Miami!
Ik kan je niks over de route vertellen (geen ervaring mee) maar ik wilde even zeggen!
Wow! Dat wil ik ook!
Wow! Dat wil ik ook!
Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl
Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
http://mark-jose-usa09.reismee.nl
Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
- hdeweert
- Amerikakenner
- Contacteer:
Buiten de lange afstanden is het een leuke route. Panama City is een prima plaats om te verblijven maar dat zijn eigenlijk alle plaatsen aan de golf ook wel. Ik vraag mij af waarom jullie zo’n eind gaan rijden en eigenlijk weinig zien. Je kunt je een hoop tijd besparen door een binnenlandse vlucht te nemen. Je kan dan eerst in het westen een rondje maken en dan naar Florida vliegen en van daaruit oa. een rondje langs Daytona New Orleans Memphis etc. maken
Harm
Harm
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Met rechtstreeks vliegen bedoel je met KLM naar LA? Volgens mij kan je dan vanaf Miami ook via Memphis terug als je bang bent voor heel slecht weer in Detroit. Mijn moeder en haar vriend vlogen onlangs op 14 februari terug uit Miami via Memphis met NWA.
- kangie
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Hoi Manonneke
Wij zijn net terug van een trip Denver,Grand Junction,Arches,Las Vegas,omgeving L.A. (totaal 13 dagen)
Tijdens de rit van Las Vegas naar L.A kregen we opeens het wilde plan om met de kerst weer naar de States te gaan.
In ieder geval willen we in L.A. beginnen (familiebezoek) en dan naar Las Vegas en vandaaruit richting het westen ,Albuquerque,Carlsbad, San Antonio, New Orleans,Memphis ,Atlanta. Of Orlando.
Ik ben nu bezig informatie op te zoeken, maar dat is moeilijker dan over het Zuid Westen.
Ik ben dus heel benieuwd wat jullie gaan doen!
Groetjes Anjo
Wij zijn net terug van een trip Denver,Grand Junction,Arches,Las Vegas,omgeving L.A. (totaal 13 dagen)
Tijdens de rit van Las Vegas naar L.A kregen we opeens het wilde plan om met de kerst weer naar de States te gaan.
In ieder geval willen we in L.A. beginnen (familiebezoek) en dan naar Las Vegas en vandaaruit richting het westen ,Albuquerque,Carlsbad, San Antonio, New Orleans,Memphis ,Atlanta. Of Orlando.
Ik ben nu bezig informatie op te zoeken, maar dat is moeilijker dan over het Zuid Westen.
Ik ben dus heel benieuwd wat jullie gaan doen!
Groetjes Anjo
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1913 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-