Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Geboorte akte document A?

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Plaats reactie
Lousj
Amerika-ontdekker

Geboorte akte document A?

Bericht door Lousj »

Hoi,
Ik heb afgelopen vrijdag mijn medische keuring gehad.
Ik heb anderhalf uur door Amsterdam gelopen om het te vinden, ik was vroeg en dacht ik loop wel even...
Maar dat viel wel even viest tegen haha.
Maar dat is nu in ieder geval achter de rug...
Hopelijk geen telefoontje deze week :)

Ik heb even gebeld met de ambassade of ik mijn paspoort op kon halen de volgende dag na mijn interview volgende week, maar dit is niet mogelijk... Nu maar hopen dat ie er binnen een week is (ik had al een vakantie gepland naar mijn verloofde op 24 April a.s.)

Anyways ik had nog een vraagje, de man die ik aan de telefoon had zei dat normaal gesproken als ik alles voor elkaar had het er gewoon binnen een week moest zijn. Zoals geboorte akte enzo. Document A.
Die heb ik iets van twee weken geleden opgehaald, althans ik vroeg om een document A maar dat kenden ze niet. Toen kreeg ik gewoon een internationale, zo'n groen papiertje met stempel en mijn naam, mijn ouders naam enzo en waar ik geboren ben. In meerdere talen, waaronder dus engels. Maar ik zie dus geen A bovenaan staan...
Hebben meer mensen geen A op het document zelf staan?
Of heb ik nu toch het verkeerde document?
De man zei aan de telefoon dat het wel leek of alles er op stond maar nu begin ik toch te twijfelen...
Bandido
Amerika-expert

Re: Geboorte akte document A?

Bericht door Bandido »

Ja hoor, je hebt het goede document. Ik weet ook niet wat een "document A" is, maar wat jij beschrijft is wat je nodig hebt.
"Keep Georgia On Your Mind"
Lousj
Amerika-ontdekker

Bericht door Lousj »

Oh thanks :)
Dan moet het helemaal goed komen :)
jiejie
Amerika-expert

Bericht door jiejie »

Om het even nog zekerder te maken en om Bandido gelijk te geven.. ik heb een internationaal geboorteakte van mijn dochter en van mijzelf en daarop is beiden geen 'A' te vinden, wel alle andere dingen die jij vermeld. Ik zou me geen zorgen maken als ik jou was :)
FlipjeBTiel
Amerika-expert

Bericht door FlipjeBTiel »

Mijne wel: helemaal rechtsbovenaan in de hoek op de voorkant staat een vetgedrukte letter 'A'.

Gr., Flipje
jiejie
Amerika-expert

Bericht door jiejie »

Net toch maar eens gekeken en, inderdaad, bij staat ook rechtsbovenaan een dikgedrukte letter A... :S
Lousj
Amerika-ontdekker

Bericht door Lousj »

Hoe ziet die A eruit, zwart of in het groenachtige net als het papier?
kiyu
Amerikafan

Bericht door kiyu »

Wij hebben idd ook een dikke A rechts boven op het uittreksel van het geboorteregister staan, zowel het Turkse uittreksel (van mijn man) als van mij en de kids.......

vraag het anders nog even na bij het gemeentehuis.

kiyu
jiejie
Amerika-expert

Bericht door jiejie »

Lousj schreef:Hoe ziet die A eruit, zwart of in het groenachtige net als het papier?
Mijn papieren zijn wit, zowel die van mij (die is van Dordrecht) als die van mijn dochter (eentje uit Breda). De letter A is in het zwart gedrukt, ik denk ietsjes kleiner dan de A in 'AllesAmerika.Com Forums' in het logo bovenaan.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer