Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Amerika zomer 2010
Reis Amerika zomer 2010
Hoi iedereen,
Samen met mijn partner en een bevriend koppel gaan we in de zomer van 2010 (juli) op reis naar Amerika :dance: !!!
Wij zouden graag 3 tot 4 weken gaan, wss eerder 4 weken! We hadden graag New York, Florida (met mss een trip naar de Bahamas) en Californië gedaan...
- Lijkt dit haalbaar volgens jullie?
- Hebben jullie nuttige tips voor het reizen en het plannen van de reis?
- En kunnen jullie enkele bezienswaardigheden opsommen, plaatsen die we zéker niet mogen overslaan?
Alvast bedankt voor jullie hulp!!!
Ann.
Samen met mijn partner en een bevriend koppel gaan we in de zomer van 2010 (juli) op reis naar Amerika :dance: !!!
Wij zouden graag 3 tot 4 weken gaan, wss eerder 4 weken! We hadden graag New York, Florida (met mss een trip naar de Bahamas) en Californië gedaan...
- Lijkt dit haalbaar volgens jullie?
- Hebben jullie nuttige tips voor het reizen en het plannen van de reis?
- En kunnen jullie enkele bezienswaardigheden opsommen, plaatsen die we zéker niet mogen overslaan?
Alvast bedankt voor jullie hulp!!!
Ann.
Re: Reis Amerika zomer 2010
Niemand die me kan helpen 
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Ik zou zeggen probeer je een beetje in te lezen in de diverse routes die hier op het forum staan, ik hoop wel dat je weet dat New York, Florida en Californië niet te combineren zijn in een autorondreis, zelfs niet in 4 weken, je zult steeds binnenlandse vluchten moeten nemen om deze plaasten te combineren.
Je zou bv. eerst een dag of 4 a 5 naar New York kunnen gaan, daarna naar het westen vliegen en daar een rondreis doen met de bekende hoogtepunten van een dag of 16, en dan naar Florida vliegen en daar nog een weekje rondom Orlando in een villa gaan zitten, en vandaaruit Florida gaan verkennen.
Maar probeer zelf iets meer concrete vragen te stellen, en je iets meer te verdiepen in de mogelijkheden, nu is de vraag wel heel erg algemeen gesteld, en dus heel moeilijk te beantwoorden.
Je zou bv. eerst een dag of 4 a 5 naar New York kunnen gaan, daarna naar het westen vliegen en daar een rondreis doen met de bekende hoogtepunten van een dag of 16, en dan naar Florida vliegen en daar nog een weekje rondom Orlando in een villa gaan zitten, en vandaaruit Florida gaan verkennen.
Maar probeer zelf iets meer concrete vragen te stellen, en je iets meer te verdiepen in de mogelijkheden, nu is de vraag wel heel erg algemeen gesteld, en dus heel moeilijk te beantwoorden.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Een beetje geduld hoor, alle vragen worden hier echt beantwoord
Ik vind een combinatie van New York, Florida en Califonië wel erg veel voor 4 weken.
Ik zou het óf bij het oosten óf bij het westen laten. Je bent anders heel veel tijd kwijt met dagen waarop je vliegt.
Om de reis te plannen zou ik eerst wat reisgidsen halen bij het reisbureau. daar staan allerlei standaard routes in.
Dan kun je de verschillende routekaartjes op dit forum bekijken en de reisverslagen op het forum van de betreffende regio lezen.
Als je dan een globale route hebt krijg je vast veel tips van dingen die je niet over moet slaan.
Marjon
Ik vind een combinatie van New York, Florida en Califonië wel erg veel voor 4 weken.
Ik zou het óf bij het oosten óf bij het westen laten. Je bent anders heel veel tijd kwijt met dagen waarop je vliegt.
Om de reis te plannen zou ik eerst wat reisgidsen halen bij het reisbureau. daar staan allerlei standaard routes in.
Dan kun je de verschillende routekaartjes op dit forum bekijken en de reisverslagen op het forum van de betreffende regio lezen.
Als je dan een globale route hebt krijg je vast veel tips van dingen die je niet over moet slaan.
Marjon
Hoi Harry en Vana,
Alvast héél erg bedankt voor jullie leerrijke antwoorden en tips!
Ik ben in ieder geval reeds bezig me in te lezen in de verschillende plaatsen die we wensen te bezoeken.
Hopelijk komt er zo snel meer duidelijkheid in wat we wensen te doen en de route die we wensen te nemen.
Ik hou jullie hier in ieder geval op de hoogte van de vorderingen tijdens het plannen, en zal jullie waarschijnlijk nog vele keren om raad komen vragen
.
Erg bedankt reeds!!!
Ann.
Alvast héél erg bedankt voor jullie leerrijke antwoorden en tips!
Ik ben in ieder geval reeds bezig me in te lezen in de verschillende plaatsen die we wensen te bezoeken.
Hopelijk komt er zo snel meer duidelijkheid in wat we wensen te doen en de route die we wensen te nemen.
Ik hou jullie hier in ieder geval op de hoogte van de vorderingen tijdens het plannen, en zal jullie waarschijnlijk nog vele keren om raad komen vragen
Erg bedankt reeds!!!
Ann.
- druppel
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
tip wat te zien ;
georgia ; kingston plantation bij jacksonville ( oude slavenplantage ) ik was er al vaker geweest, maar mijn dochter van toen 8 was zwaar onder de indruk , ook van de schitterende toegangsweg met eeuwenoude bomen en supergrote vlinders
florida ; sint augustine natuurlijk
north carolina ; smithfield; een mooie oulet !
( de rest weet ik even niet uit mijn hoofd, maar we hebben deze route nu 4 x gereden )
georgia ; kingston plantation bij jacksonville ( oude slavenplantage ) ik was er al vaker geweest, maar mijn dochter van toen 8 was zwaar onder de indruk , ook van de schitterende toegangsweg met eeuwenoude bomen en supergrote vlinders
florida ; sint augustine natuurlijk
north carolina ; smithfield; een mooie oulet !
( de rest weet ik even niet uit mijn hoofd, maar we hebben deze route nu 4 x gereden )
gymnastics; just do it !
Misschien een beter idee om een paar dagen naar NY te gaan en vandaar te vliegen naar California. Om ook nog Florida erbij te doen is wel erg veel.
Omdat je toch besmet
terugkomt met het virus kan je Florida beter bewaren voor een ander jaar, misschien dan Washington erbij doen voor een paar dagen. Of New York in een stedentrip plakken en California uitbreiden met wat omliggende staten en één van de bekende rondreizen doen.
Keus genoeg hier op het forum qua routes.
Omdat je toch besmet
Groetjes, Nel
Onze route van 2007 bijvoorbeeld !?Girl_2004 schreef:
2 juli Amsterdam - New York
3 juli New York
4 juli New York
5 juli New York
6 juli New York via Minneapolis naar Phoenix vliegen
7 juli Phoenix - Grand Canyon
8 juli Grand Canyon
9 juli Grand Canyon - Page - Kayenta
10 juli Kayenta via Monument Valley naar Hanksville
11 juli Hanskville via Capitol Reef naar Bryce Canyon
12 juli Bryce Canyon
13 juli Bryce Canyon via Zion Nat. Park naar Las Vegas