Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Op vakantie Los Angeles??

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Goliath
Amerika-ontdekker

Op vakantie Los Angeles??

Bericht door Goliath »

Ik ga nu voor het eerst zonder ouders met een maat van me naar Los Angeles. We willen dan gaan tussen kerst en nieuwjaar en de eerste week van Januari. we zijn dan 20 jaar en we verblijven dan in een hotel. Ik mag dan nog geen auto huren omdat ik nog geen 25 ben. Ik hoor vaker zeggen tot een auto in LA bijna onmisbaar is, maar we willen dan met openbaar vervoer (bussen ect) overal naartoe gaan. Heeft er iemand ervaring met het openbaar vervoer in Los Angeles is dat goed? en heeft er iemand tips voor me?
DDC
Amerika-ontdekker

Bericht door DDC »

LA heeft veel keus.

Wij sliepen eens in:
http://www.backpackersparadise.com/
http://www.laadventurerhotel.com/

Beiden zijn hetzelfde hotel. De ene tekst meer gericht op de backpacker, maar dus dezelfde tent.

Ze hebben gratis pendelbussen naar airport en naar bijv. strand. Dat maakt het voor reizigers zonder auto leuk. De sfeer is ook echt gericht op jongeren. Happy hours, free snacks enzo. 's avonds wel eens een feest aan het zwembad. Een backpackers paradise :D

De kamers zijn matig. Schoon, maar oud en 'versleten'. Maar goed, ze hebben speciale lage prijzen voor jongeren!

In de omgeving is weinig te beleven (mindere buurt), maar ze pendelen met de bus flink op en neer.

Bye,
Isis&Dave
Goliath
Amerika-ontdekker

Bericht door Goliath »

Gaan er ook bussen naar Six Flags Magic Mountain?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer