Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Alcatraz
Hoi Gerlien,
Ik ga ook begin augustus naar Alcatraz, maar deze kaartjes heb ik in november 2003 al gekocht / besteld via http://www.shop.viator.com/brochure/ed_ ... &L=MOSTPOP
misschien heb je hier iets aan,
vr gr
oscar
Ik ga ook begin augustus naar Alcatraz, maar deze kaartjes heb ik in november 2003 al gekocht / besteld via http://www.shop.viator.com/brochure/ed_ ... &L=MOSTPOP
misschien heb je hier iets aan,
vr gr
oscar
-
anice van den Boer
- Amerikafan
hoi Oscar,
Ook wij zijn op zoek naar kaartjes van Alcatraz, maar omdat wij zo laat gaan op vakantie gaan ( wij zijn op 1,2,en 3 september in San Francisco), kunnen wij pas in juli kaartjes bestellen.
Nu hebben wij bij "jouw" site gekeken maar dan heb je een combinatie-tour, wij hadden eventjes hoop......
Dus wij moeten gewoon nog eventjes wachten, maar toch fijn dat er mensen mee-denken
Groetjes Anice en Frank
Rico,Elena
Nu hebben wij bij "jouw" site gekeken maar dan heb je een combinatie-tour, wij hadden eventjes hoop......
Dus wij moeten gewoon nog eventjes wachten, maar toch fijn dat er mensen mee-denken
Groetjes Anice en Frank
Rico,Elena
-
Ten Speed
Ik ga 8 juni alleen naar San Francisco!
Ik heb er erg veel zin, want het is de eerste keer dat ik alleen ga, want mijn vrouw en ik gaan volgend jaar samen naar Nashville, maar deze keer ga ik alleen.....en ik wil natuurlijk ook naar Alcatraz, want dat boeide me als kind al.
Ik hoop ook kaarten te bestellen via internet, want dan weet ik tenminste dat ik er heen kan.
Leuk om al die verhalen te lezen over Alcatraz.
Voor mij de eerste keer dat ik naar de USA ga!!!
Ik heb er erg veel zin, want het is de eerste keer dat ik alleen ga, want mijn vrouw en ik gaan volgend jaar samen naar Nashville, maar deze keer ga ik alleen.....en ik wil natuurlijk ook naar Alcatraz, want dat boeide me als kind al.
Ik hoop ook kaarten te bestellen via internet, want dan weet ik tenminste dat ik er heen kan.
Leuk om al die verhalen te lezen over Alcatraz.
Voor mij de eerste keer dat ik naar de USA ga!!!
-
anice van den Boer
- Amerikafan
Hoi Roland en andere
via de door jullie aangegeven site van Alcatraz, hebben wij eindelijk onze lang verwachte kaartjes
, yippie.
lang op moeten wachten maar dan toch...
nu alleen het aftellen van de weken totdat we gaan, vanaf maandag kunnen de weken op 2 handen geteld worden, dus nog 10 weken!!!!!!
groetjes Frank,Anice,Rico,Elena
via de door jullie aangegeven site van Alcatraz, hebben wij eindelijk onze lang verwachte kaartjes
lang op moeten wachten maar dan toch...
nu alleen het aftellen van de weken totdat we gaan, vanaf maandag kunnen de weken op 2 handen geteld worden, dus nog 10 weken!!!!!!
groetjes Frank,Anice,Rico,Elena
-
anice van den Boer
- Amerikafan
-
Ten Speed
Ik ga morgen naar San Francisco en heb (gelukkig) ook via internet kaarten besteld voor Alcatraz.
Heb gelijk een tour gedaan, zodat je lekker een hele dag onderweg bent.
Alcatraz blijft volgens mij heel bijzonder en dat mag je zeker niet missen.
Ik vond het als klein kind al boeiend en elke keer als ik wat zie over Alcatraz, dan kriebelt het van binnen....en nu ga ik er as. donderdag heen!! Yes....ben als een kind zo blij...(ach, ik ben ook nog maar 35)
Groetjes Marc
Heb gelijk een tour gedaan, zodat je lekker een hele dag onderweg bent.
Alcatraz blijft volgens mij heel bijzonder en dat mag je zeker niet missen.
Ik vond het als klein kind al boeiend en elke keer als ik wat zie over Alcatraz, dan kriebelt het van binnen....en nu ga ik er as. donderdag heen!! Yes....ben als een kind zo blij...(ach, ik ben ook nog maar 35)
Groetjes Marc
-
Anita
Ik wens je heeeeeeeeeeel veel plezier Marc!
Wij zijn ook aan het aftellen (naar 13 oktober...) maar het duurt nog zo lang! Nou ja, lekkere lange voorpret zullen we maar zeggen. We zijn aan het voorbereiden en inlezen, maar komen er nu wel achter dat we zo onderhand in herhaling aan het vallen zijn. Geeft niks, des te beter is het allemaal voorbereidt!
Veel plezier!!!
Anita
Wij zijn ook aan het aftellen (naar 13 oktober...) maar het duurt nog zo lang! Nou ja, lekkere lange voorpret zullen we maar zeggen. We zijn aan het voorbereiden en inlezen, maar komen er nu wel achter dat we zo onderhand in herhaling aan het vallen zijn. Geeft niks, des te beter is het allemaal voorbereidt!
Veel plezier!!!
Anita
-
Sanny Rocks
- Amerikafan
Hoi Iedereen,
We hebben eindelijk route af. We weten wanneer we in San Fransico zijn. Dus ik dacht: ik ga alvast kaartjes reserveren voor Alcatraz. Zoals velen van jullie hebben gezegd: http://www.blueandgoldfleet.com
KAN IK DE SITE NIET MEER OP!!!!!!!! Ik heb het echt via verschillende links geprobeerd maar ik krijg maar steeds de melding van: Deze pagina is er (tijdelijk) niet meer.
Nu wil ik aan jullie vragen of jullie tips voor me hebben? Denken jullie dat dit tijdelijk is? En zo niet, hoe kan ik nu kaartjes reserveren?
Ik had wel een site gevonden waarmee je ook naar Alcatraz gaat maar daar zit ook een tour bij. En we willen eigenlijk alleen Alcatraz boeken.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!!
Groetjes Sanny
PS: ik hoop eigenlijk dat het aan mijn computer ligt dat ik de site niet op kan!! Dus als jullie het wel kunnen............................. please let me know!!
Sanny Goes New York!!
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Hoi Sandra,
Wij waren vandaag op Alcatraz en het is inderdaad zeer de moeite waard. Als het je niet lukt op de site te komen zit er denk ik niets anders op, dan ter plaatse tickets te kopen. Het is dit weekend 4 juli, grote feestdag en het is overal beredruk, maar er waren om 9 uur vanochtend nog tickets voor de boot van 12:45 te krijgen.
Ik zou je aanraden in het midden van de ochtend te proberen te gaan. Bij ons was de mist net opgetrokken en het was nog niet zo druk, later, toen we weggingen stonden er overal rijen voor.
Er zaten trouwens twee andere Nederlandse families op onze boot en ik wilde ze telkens vragen of ze ook AllesAmerika.com lazen
.
Wij waren vandaag op Alcatraz en het is inderdaad zeer de moeite waard. Als het je niet lukt op de site te komen zit er denk ik niets anders op, dan ter plaatse tickets te kopen. Het is dit weekend 4 juli, grote feestdag en het is overal beredruk, maar er waren om 9 uur vanochtend nog tickets voor de boot van 12:45 te krijgen.
Ik zou je aanraden in het midden van de ochtend te proberen te gaan. Bij ons was de mist net opgetrokken en het was nog niet zo druk, later, toen we weggingen stonden er overal rijen voor.
Er zaten trouwens twee andere Nederlandse families op onze boot en ik wilde ze telkens vragen of ze ook AllesAmerika.com lazen
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
wendyjol
- Amerikakenner
Hoi Petra en Sandra,
Petra, gewoon doen hoor, dat vragen bedoel ik!! Zeker weten dat ze het grappig vinden als dat het geval is.
Sandra,
Ik heb net even geprobeerd via http://www.nps.gov/alca. Dit werkt. Je komt dan gewoon via plan your visit op de site van de blue and gold fleet en kan dan gewoon reserveren.
Groeten
Wendy
Petra, gewoon doen hoor, dat vragen bedoel ik!! Zeker weten dat ze het grappig vinden als dat het geval is.
Sandra,
Ik heb net even geprobeerd via http://www.nps.gov/alca. Dit werkt. Je komt dan gewoon via plan your visit op de site van de blue and gold fleet en kan dan gewoon reserveren.
Groeten
Wendy
-
Ten Speed
hoi Sanny,
Ik ben 8 juni naar Amerika geweest en had ook al kaarten via internet besteld, maar toen ik daar aankwam, was er nog alle ruimte om kaarten ter plekke te bestellen, dus mocht het niet lukken, dan kun je ze daar wel kopen.
Heel veel plezier en ik vond Alcatraz echt de moeite waard!
groetjes Marc
Ik ben 8 juni naar Amerika geweest en had ook al kaarten via internet besteld, maar toen ik daar aankwam, was er nog alle ruimte om kaarten ter plekke te bestellen, dus mocht het niet lukken, dan kun je ze daar wel kopen.
Heel veel plezier en ik vond Alcatraz echt de moeite waard!
groetjes Marc
-
Sanny Rocks
- Amerikafan
:doublethumb: :dance: :doublethumb:
WENDY!!!!!!! JE BENT GEWELDIG!!!!!!!!! I LOVE YOU!!!!!!!!
Ik wil ook zeker naar Alcatraz gaan! Ben echt blij dat het nu toch gaat lukken.
Petra, je zei dat we beter vroeg kunnen gaan. Kan je mij een tijdstip(pen) aanraden? En wat is beter? Tickets via email of ophalen bij de ticketbox?
Alvast bedankt!!
We gaan toch maar reserveren want ik heb altijd de pech dat wanneer ik ergens ben het uitverkocht is, of gesloten of noem maar op, maar in ieder geval nog bedankt voor de tip Ten Speed.
Nogmaals super bedankt!!
Groetjes Sanny
WENDY!!!!!!! JE BENT GEWELDIG!!!!!!!!! I LOVE YOU!!!!!!!!
Ik wil ook zeker naar Alcatraz gaan! Ben echt blij dat het nu toch gaat lukken.
Petra, je zei dat we beter vroeg kunnen gaan. Kan je mij een tijdstip(pen) aanraden? En wat is beter? Tickets via email of ophalen bij de ticketbox?
Alvast bedankt!!
We gaan toch maar reserveren want ik heb altijd de pech dat wanneer ik ergens ben het uitverkocht is, of gesloten of noem maar op, maar in ieder geval nog bedankt voor de tip Ten Speed.
Nogmaals super bedankt!!
Groetjes Sanny
Sanny Goes New York!!
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Hoi Sandra,
Wij hadden de boot van 10:45. Precies goed (gisteren tenminste), want de mist was opgetrokken en kennelijk was het nog te vroeg voor de grootste menigtes.
Wij hadden de boot van 10:45. Precies goed (gisteren tenminste), want de mist was opgetrokken en kennelijk was het nog te vroeg voor de grootste menigtes.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
-
Sanny Rocks
- Amerikafan
-
Made in Holland
- Amerikafan
Blue & Gold Fleet
Sanny,
Heb net geprobeerd om op de site van de blue en gold fleet te komen; geen enkel probleem. Alleen even bij te vermelden dat het ticket reserveringssysteem 's nachts plat ligt (SF tijd).
Wij waren er afgelopen 14 mei afvaart om 10:45 (in mijn ogen ideale tijd) en alle afvaarten waren voor enkele dagen al uitverkocht.
Stond een speciale rij (stand by) van ongeveer 20 personen te wachten.
Mijn idee: reserveren dus, kost niets extra en brengt je schema niet in de war als je een dag later een afvaart moet pakken.
Succes en een heeeel fijne vakantie !!!
Leon
Heb net geprobeerd om op de site van de blue en gold fleet te komen; geen enkel probleem. Alleen even bij te vermelden dat het ticket reserveringssysteem 's nachts plat ligt (SF tijd).
Wij waren er afgelopen 14 mei afvaart om 10:45 (in mijn ogen ideale tijd) en alle afvaarten waren voor enkele dagen al uitverkocht.
Stond een speciale rij (stand by) van ongeveer 20 personen te wachten.
Mijn idee: reserveren dus, kost niets extra en brengt je schema niet in de war als je een dag later een afvaart moet pakken.
Succes en een heeeel fijne vakantie !!!
Leon
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1171 Weergaves
-
Laatste bericht door Fleecedeken