Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Amerikaanse trouwauto beschikbaar???
-
Raymond
- Amerikakenner
- Contacteer:
Amerikaanse trouwauto beschikbaar???
Dag allemaal,
Wij zijn druk bezig met het organiseren van ons huwelijk. We trouwen de dag voor de Fourth of July en hebben het hele weekend feest met vrienden en familie.
Helaas hebben wij geen budget voor een leuke Amerikaanse trouwauto.
Is er toevallig een Alles Amerika lid met een leuke Amerikaanse auto die een dagje voor chauffeur wil spelen???
Het zou echt fantastisch zijn! We hebben elkaar ontmoet op Alles Amerika en dit zou het compleet maken...
Groetjes,
Anneke en Raymond
Wij zijn druk bezig met het organiseren van ons huwelijk. We trouwen de dag voor de Fourth of July en hebben het hele weekend feest met vrienden en familie.
Helaas hebben wij geen budget voor een leuke Amerikaanse trouwauto.
Is er toevallig een Alles Amerika lid met een leuke Amerikaanse auto die een dagje voor chauffeur wil spelen???
Het zou echt fantastisch zijn! We hebben elkaar ontmoet op Alles Amerika en dit zou het compleet maken...
Groetjes,
Anneke en Raymond
Re: Amerikaanse trouwauto beschikbaar???
1961-er caddilac coupe deville.

2004 Dodge ram 2500 4x4 hemi

Dit is mijn vader niet ik !

2004 Dodge ram 2500 4x4 hemi

Dit is mijn vader niet ik !

Laatst gewijzigd door trapson op 19 mar 2009, 23:10, 4 keer totaal gewijzigd.
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
Wat een leuk idee!
Wonen iets te ver om onze auto's te lenen denk ik, maar wens jullie heel veel plezier met alle voorpret!
Wonen iets te ver om onze auto's te lenen denk ik, maar wens jullie heel veel plezier met alle voorpret!
Dodge ram 1500 V8 (met supervet geluid) maar niet mooi genoeg voor een trouw te rijden. En maar drie zitplaatsen, allen vooraan 
Veel succes
Bart
Veel succes
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
Zo'n ram heeft niet voor niets zo'n laadbakDude schreef:Dodge ram 1500 V8 (met supervet geluid) maar niet mooi genoeg voor een trouw te rijden. En maar drie zitplaatsen, allen vooraan
Veel succes
Bart
(ff fototjes bijgepost)
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Gaaf, die witte Cadillac!!
Hier staat een 300C Touring, maar 4 juli is al bezet
Ik zou gaan voor die Cadillac. Leuke originele oproep trouwens!
Hier staat een 300C Touring, maar 4 juli is al bezet
Ja de Cadi is ideaal voor een trouwerij. Prachtige wagen trouwens Trapson !!
Ga je er ook op shows mee staan ?
Bart
Ga je er ook op shows mee staan ?
Bart
Grts, Bart
Shows doen we niet echt aan. auto's (en motoren ook) zijn om mee te rijden. We hebben nog meer "apart" spul maar alles wordt gewoon mee gereden door weer en wind als het moet want daar zijn ze in 1e instantie voor bedoeld
Daarnaast is de caddy nog niet klaar.
er is vorig jaar een nieuw blok in gekomen en nu willen we de buitenkant gaan aanpakken. We weten alleen nog niet wat en hoe extreem (of juist niet en gewoon simpel houden)
Daarnaast is de caddy nog niet klaar.
er is vorig jaar een nieuw blok in gekomen en nu willen we de buitenkant gaan aanpakken. We weten alleen nog niet wat en hoe extreem (of juist niet en gewoon simpel houden)
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
The only way to go!trapson schreef:juist niet en gewoon simpel houden
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
Raymond
- Amerikakenner
- Contacteer:
Helaas gaat de Cadi niet lukken, hij was al bezet....Jammer...
Dus onze vraag staat nog steeds open....
Wie heeft een mooie Amerikaanse auto en vind het leuk om chauffeurtje te spelen op 3 juli???
Groetjes,
Anneke en Raymond
Dus onze vraag staat nog steeds open....
Wie heeft een mooie Amerikaanse auto en vind het leuk om chauffeurtje te spelen op 3 juli???
Groetjes,
Anneke en Raymond
November 2004 Eaglelgae ontmoet via dit forum, 03-07-2009 getrouwd!!!
Ook onze 2e Amerika-reis was supergaaf!!!
25-6/16-7 2011 rondje Denver - LV - Denver!!!
Nogmaals sorry, had niet goed naar je datum gekeken (dag voor 4th of july is natuurlijk 3 juli
)
- Tink
- Amerikakenner
- Contacteer:
Mijn dochter heeft er een gehuurd met chauffeur, komt geloof ik uit den Haag en zij wonen in Roosendaal.
Ze trouwen op 12 Juni, als je wilt kan ik vragen waar en hoe en hoe duur
Ze trouwen op 12 Juni, als je wilt kan ik vragen waar en hoe en hoe duur
--
Tink
Tink
-
Raymond
- Amerikakenner
- Contacteer:
Hoi Tink,
We hebben gewoon geen budget voor een trouwauto, dus in principe nemen we onze eigen auto, maar als iemand
het superleuk vind om te doen en toevallig in de buurt woont......We willen natuurlijk zoveel mogelijk geld sparen
voor de huwelijksreis naar Amerika.
Het is het proberen waard.
Groetjes,
Anneke & Raymond
We hebben gewoon geen budget voor een trouwauto, dus in principe nemen we onze eigen auto, maar als iemand
het superleuk vind om te doen en toevallig in de buurt woont......We willen natuurlijk zoveel mogelijk geld sparen
voor de huwelijksreis naar Amerika.
Het is het proberen waard.
Groetjes,
Anneke & Raymond
- Animar
- Amerikakenner
Wij hadden destijds een fotograaf die er "gratis" een trouwauto bij deed! Natuurlijk betaal je er wel voor, maar de prijzen waren toen heel schappelijk.
Je kon toen kiezen uit een heleboel auto's, wij hebben de Rolls genomen. Maar daar waren ook Amerikaanse "bakken" bij. De fotograaf die wij toen hadden, heet [url=http://%20http://www.fotovideo.nl/index.html]Foto Video Special[/url]. Het is een hele mooie reportage geworden en we hadden een hele leuke fotografe. Een aanrader!
Je kon toen kiezen uit een heleboel auto's, wij hebben de Rolls genomen. Maar daar waren ook Amerikaanse "bakken" bij. De fotograaf die wij toen hadden, heet [url=http://%20http://www.fotovideo.nl/index.html]Foto Video Special[/url]. Het is een hele mooie reportage geworden en we hadden een hele leuke fotografe. Een aanrader!
Anita
- houstonwehaveaproblem
- Amerika-expert
Het zou natuurlijk een mooi gebaar zijn als iemand zijn auto beschikbaar wil stellen voor die dag. Maar neem wel in aanmerking dat 3 juli op een vrijdag valt (en op mijn verjaardag
) en de chauffeur dus vaak al een dag vrij zal moeten nemen. Een oude Amerikaanse auto is niet zuinig in benzineverbruik en de benzine in Nederland is best prijzig, dus als je het zo bekijkt dan moet diegene er nogal wat op toeleggen om jullie rond te rijden die dag.
Als je zo'n auto niet voor de verhuur hebt, heb je hem voor de hobby en wat doe je dan? Juist! Trouwritjes of andere ritten proberen te scoren om geld bij elkaar te krijgen om die auto verder op te knappen. Begrijp me niet verkeerd, ik gun jullie ècht wel een mooie auto op jullie bruiloft, maar meestal staan mensen niet stil bij wat zo'n auto en rit voor de eigenaar kost.
Enneh...alvast gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. 3 Juli is een mooie dag
.
Als je zo'n auto niet voor de verhuur hebt, heb je hem voor de hobby en wat doe je dan? Juist! Trouwritjes of andere ritten proberen te scoren om geld bij elkaar te krijgen om die auto verder op te knappen. Begrijp me niet verkeerd, ik gun jullie ècht wel een mooie auto op jullie bruiloft, maar meestal staan mensen niet stil bij wat zo'n auto en rit voor de eigenaar kost.
Enneh...alvast gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. 3 Juli is een mooie dag
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ah, ik vergiste me ook in de datum hoor, zag ook 4 juli .... Maar dan nog, ook dan is onze Amerikaan niet vrij
Wij draaien zelf in die periode volop markten.
Ik kan wel een beetje meegaan in wat Trudy zegt, mijn vader heeft een aantal jaren trouw gereden met zijn paarden en koets. Een dag poetsen en paarden wassen, een dag op pad, 2 auto's diesel (kar moest ook mee), 2 personen in touw en de volgende dag alles opruimen. In het begin dus allemaal als vriendendiensten, alleen willen dan vrienden van vrienden ook wel ... en ga je dan 100 gulden vragen (destijds), dan is het veel.
Wij hebben het zelf een aantal jaren geleden gedaan voor vrienden en meteen gezegd dat het absoluut eenmalig was. Het was gaaf om te doen, maar naast paard en kar, stond ook onze Jeep Cherokee klaar voor als het echt slecht weer zou zijn. Ook gepoetst dus. Albert als koetsier, ik als groom (hulp om paard vast te houden), vriend van Saskia als chauffeur van bus en trailer er achteraan omdat er vertrokken werd vanuit het huis van de bruid en er heel ergens anders uitgestapt werd. En daarna het hele spul naar huis gereden (dik uur rijden), alles gelost, paard op stal, snel douchen en terug voor het feest. Diner gemist natuurlijk. Dus, leuk, maar eenmalig.

Ik hoop voor jullie dat het lukt, maar ik snap ook dat het voor mensen best een hele klus is, waar een vrije dag voor nodig is.
Ik kan wel een beetje meegaan in wat Trudy zegt, mijn vader heeft een aantal jaren trouw gereden met zijn paarden en koets. Een dag poetsen en paarden wassen, een dag op pad, 2 auto's diesel (kar moest ook mee), 2 personen in touw en de volgende dag alles opruimen. In het begin dus allemaal als vriendendiensten, alleen willen dan vrienden van vrienden ook wel ... en ga je dan 100 gulden vragen (destijds), dan is het veel.
Wij hebben het zelf een aantal jaren geleden gedaan voor vrienden en meteen gezegd dat het absoluut eenmalig was. Het was gaaf om te doen, maar naast paard en kar, stond ook onze Jeep Cherokee klaar voor als het echt slecht weer zou zijn. Ook gepoetst dus. Albert als koetsier, ik als groom (hulp om paard vast te houden), vriend van Saskia als chauffeur van bus en trailer er achteraan omdat er vertrokken werd vanuit het huis van de bruid en er heel ergens anders uitgestapt werd. En daarna het hele spul naar huis gereden (dik uur rijden), alles gelost, paard op stal, snel douchen en terug voor het feest. Diner gemist natuurlijk. Dus, leuk, maar eenmalig.
Ik hoop voor jullie dat het lukt, maar ik snap ook dat het voor mensen best een hele klus is, waar een vrije dag voor nodig is.
-
Raymond
- Amerikakenner
- Contacteer:
Hoi allemaal,
Heel begrijpelijk hoor. Maar je weet nooit of er een Alles Amerika kenner om de hoek woont in een mooie Amerikaan. Voor mijn part poetsen we de auto zelf en het ritje van gemeentehuis, kerk en ons huis kan niet meer dan 10 minuten in totaal zijn ; )
Anneke & Raymond
Heel begrijpelijk hoor. Maar je weet nooit of er een Alles Amerika kenner om de hoek woont in een mooie Amerikaan. Voor mijn part poetsen we de auto zelf en het ritje van gemeentehuis, kerk en ons huis kan niet meer dan 10 minuten in totaal zijn ; )
Anneke & Raymond
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 3041 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv
-
- 12 Reacties