Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Amerikaantje erbij

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
laska
Amerikafan

Bericht door laska »

ANY,

Gefeliciteerd met je staatsburgerschap. Leuk om te lezen hoe de ceremonie is verlopen.

Nog een paar jaar wachten en dan kom ik hopelijk ook in aanmerking voor citizenship.

Het is voor mij denk ik niet alleen een gevoelskwestie maar ook een carreer move. Voor heel veel (overheids)banen kom je alleen in aanmerking als je citizen bent.

Niet dat ik van plan om me op het criminele pad te begeven maar ik heb me laten vertellen dat je niet zo maar het land uitgeknikkerd kan worden als je iets verschrikkelijks stoms doet.
Was that for us?
doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

laska schreef:
Niet dat ik van plan om me op het criminele pad te begeven maar ik heb me laten vertellen dat je niet zo maar het land uitgeknikkerd kan worden als je iets verschrikkelijks stoms doet.
dat is zeker waar, hoewel er volgens mij wel een clausule is dat het citizenship je afgenomen kan worden in extreme gevallen. als je bijv gelogen hebt op je applicatie, en het zou me niet verbazen als er andere legale loopholes zouden zijn.

maar voor deze nieuwe brave burgers is dat allemaal een non-issue, toch?
SEEING IS BELIEVING
doreennicole
Amerika-expert

laska schreef: Het is voor mij denk ik niet alleen een gevoelskwestie maar ook een carreer move. Voor heel veel (overheids)banen kom je alleen in aanmerking als je citizen bent.
helaas(?) kunnen we geen president van amerika meer worden. hoewel, als het aan Ahnie ligt.........

doreen
SEEING IS BELIEVING
marcuscj
Amerikakenner

Bericht door marcuscj »

doreennicole schreef:
laska schreef: Het is voor mij denk ik niet alleen een gevoelskwestie maar ook een carreer move. Voor heel veel (overheids)banen kom je alleen in aanmerking als je citizen bent.
helaas(?) kunnen we geen president van amerika meer worden. hoewel, als het aan Ahnie ligt.........

doreen

Californians hebben al balen van Ahnie.
The honeymoon is over,hij wordt niet herkozen.
Xerxes
Amerikafan

Bericht door Xerxes »

marcuscj schreef:
doreennicole schreef: helaas(?) kunnen we geen president van amerika meer worden. hoewel, als het aan Ahnie ligt.........

doreen

Californians hebben al balen van Ahnie.
The honeymoon is over,hij wordt niet herkozen.
Yep, this Californian is sick of this piece of sh.t.

He's the stench in the nostrills of G.d!!!
Live and let live is what I aspire to
American
Californian
Xerxes
Amerikafan

Bericht door Xerxes »

doreennicole schreef:
laska schreef:
dat is zeker waar, hoewel er volgens mij wel een clausule is dat het citizenship je afgenomen kan worden in extreme gevallen. als je bijv gelogen hebt op je applicatie, en het zou me niet verbazen als er andere legale loopholes zouden zijn.

maar voor deze nieuwe brave burgers is dat allemaal een non-issue, toch?
in de laatste rechtzaak over denaturalization was het besloten dat alleen een rechter dit kon doen via een rechtzaak. Zelfs al zou je een terroristen act doen, wordt je niet gedenaturalizeerd, je wordt veroordeeld als Amerikaan.
Live and let live is what I aspire to
American
Californian
doreennicole
Amerika-expert

gelukkig, maar ik was toch niet van plan iets crimineels te doen, of althans gepakt te worden :D

(even serieus, ik ben heel braaf)

doreen
SEEING IS BELIEVING
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer