Onwijs gaaf natuurlijk en we gaan het nu inplannen bij de vakantie (dus eerst bruiloft, dan doorvliegen naar noordwestkust voor onze reis).
De bruiloft brengt echtere wel het kledingprobleem met zich mee. Ik weet dat amerikanen allemaal heel mooi gekleed gaan bij formele aangelegenheden en dat het niet is zoals in nederland "kom maar waar je je lekker in voelt"(ik heb daar overigens een vreselijke hekel aan ook als mensen niet eens een avondje de moeite kunnen nemen zich behoorlijk aan te kleden).
Ik wil dus niet uit de toon vallen, maar wat is nou een geschikte jurk? Moet hij echt tot op de grond komen? Mag het ook korter?
Is zwart geoorloofd? (ik heb wel eens gehoord dat een zwarte jurk op een bruiloft not done is).
Mijn vriend heeft gewoon een net zwart pak (dat hopelijk ook nog netjes is als het uit de koffer komt
Wat betreft het cadeau: ik heb gehoord dat je dat van tevoren opstuurt? Althans: in Father of the Bride, staat de hele keukentafel op een gegeven moment vol met theeserviezen e.d..
Wie heeft er wel eens een Amerikaanse bruiloft bijgewoond en kan mij een beetje vertellen wat we kunnen verwachten en wat gepast is en wat niet?