Shopping in Florida.

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
wiepster
Amerika-expert
Berichten: 2794
Lid geworden op: 06 apr 2005, 08:00
Locatie: Florida, USA

Shopping in Florida.

Bericht door wiepster »

Ik wil even wat winkel-tips geven voor mensen die naar Florida gaan. Veel komen vaak alleen terecht bij de outlet malls, maar die zijn af en toe nog weleens duurder dan de minder bekende stores.

Voor kleding voor het hele gezin en wat home decoratie:

Bealls met veel sportkleding van het merk Columbia.

TJ Maxx

Ross

Marshalls

Burlington

Department stores:

Neiman Marcus Duur, maar wel heel leuk om eens rond te kijken.

Macy's vnl. bekende "brands" van Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, etc.

Dillards vnl. bekende "brands"

Kohls eigen "brands", w.o. "Vera Wang".

Belk's een "kleinere" store, met af en toe leuke koopjes

JC Penney's

Voor home-decoratie:

Kirklands

Home Goods
Laatst gewijzigd door wiepster op 14 mar 2009, 14:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
helena
Amerikafan
Berichten: 327
Lid geworden op: 25 jul 2005, 20:50
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Den Haag

Re: Shopping in Florida.

Bericht door helena »

Goede tips, er is meer dan de outlets.

Mijn ervaring is dat je b.v. bij Dillards of Macy mooie kleding van o.a. Hilfiger en Lauren ziet die vaak niet duurder is dan in de outlets. Daarnaast hangt altijd de nieuwste mode in de dept. stores, die kleding zie je meestal niet in de outlets.

Belk, wat minder bekende keten van department stores, heeft ook fors afgeprijsde merkkleding. In het winkelcentrum de Loop bij Kissimmee is een Belk. http://www.belk.com/
http://soninetravel-usa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
wiepster
Amerika-expert
Berichten: 2794
Lid geworden op: 06 apr 2005, 08:00
Locatie: Florida, USA

Re: Shopping in Florida.

Bericht door wiepster »

Koop op zondag een plaatselijke krant, zoals Florida Today, of in de Orlando area Orlando Sentinel, vaak zitten daar leuke coupons in met flinke kortingen. Ook krijg je dan een idee wat er allemaal te koop is.

Als je plannen hebt om te shoppen, kan je je online aanmelden , dan krijg je vaak kortings-coupons gemaild.

Als je van decoratie houd, is het ook leuk om nieuwe modelwoningen te bezoeken, vaak zijn ze extra aangedikt ingericht, leuk om de "Amerikaanse" smaak te bekijken. Dit staat ook allemaal geadverteerd in de zondagkrant.
Gebruikersavatar
1250
Amerika-expert
Berichten: 2625
Lid geworden op: 15 jan 2009, 17:13
Locatie: Fort Collins, CO

Re: Shopping in Florida.

Bericht door 1250 »

Ik ben in Florida meerdere keren naar de Premium Outlets geweest, naar mijn idee een erg prettige shopping mall.
Makkelijk is dat iedereen kan opsplitsen en dan naar z'n eigen merken kan gaan zonder heel ver uit elkaar te hoeven.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Staceybeesie
Amerika-expert
Berichten: 5154
Lid geworden op: 02 dec 2004, 17:23
Locatie: USA

Re: Shopping in Florida.

Bericht door Staceybeesie »

Laat bij Macy's je paspoort zien en je krijgt een kortings percentage.

En bij de outlets geeft je ANWB pas meestal een bonnen boekje met kortingen bij verschillende bedrijven.
nettie
Amerikafan
Berichten: 153
Lid geworden op: 09 sep 2008, 19:01
Locatie: drenthe

Re: Shopping in Florida.

Bericht door nettie »

Hee, super dit bericht!
Ik ben net van plan om binnekort maar eens te gaan shoppen, dus dan maar eerst een krant kopen!
De eerste poging om te shoppen is mislukt omdat we het niet konden vinden :oops: ; we waren bij IKEA geweest en daarna wilden we even bij een Mall kijken maar op het adres dat we in de Garmin invoerde was geen Mall! We hadden ook geen zin meer om verder te zoeken want IKEA was eigelijk wel genoeg voor 1 dag, dus binnenkort een nieuwe poging!
wiepster
Amerika-expert
Berichten: 2794
Lid geworden op: 06 apr 2005, 08:00
Locatie: Florida, USA

Re: Shopping in Florida.

Bericht door wiepster »

Ben je in Ikea/Orlando geweest? Net naast de Ikea is de Millenia Mall, een vrij luxe mall met leuke woonwinkels, waaronder West Elm.
Als je het terrein van Ikea afrijd en naar links gaat, dan rijd je tegen Neiman Marcus aan, en als je verder om de Mall rijd,links aan houden, zie je vanzelf Macy's. Ook is er een Cheese Cake Factory, waar je heerlijk kan eten.
pushirubiano
Amerikakenner
Berichten: 1262
Lid geworden op: 18 okt 2008, 02:03

Re: Shopping in Florida.

Bericht door pushirubiano »

Een niet-outlet maar toch erg leuke mall in Miami: http://www.shopdolphinmall.com/

Dan In Ft. Lauderdale mijn persoonlijke favoriet: http://www.simon.com/mall/default.aspx?ID=1262 (ok dat is wel een outlet maar toch... :wink: )
Er is trouwens ook een Ikea daar in de buurt.

En dan heb je ook nog http://www.target.com/
Groetjes, Ilona

Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
pushirubiano
Amerikakenner
Berichten: 1262
Lid geworden op: 18 okt 2008, 02:03

Re: Shopping in Florida.

Bericht door pushirubiano »

En dan vergeet ik bijna nog http://www.dsw.com/dsw_shoes/catalog/index.jsp voor super-koopjes op schoenen! :shock:
Groetjes, Ilona

Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
wiepster
Amerika-expert
Berichten: 2794
Lid geworden op: 06 apr 2005, 08:00
Locatie: Florida, USA

Re: Shopping in Florida.

Bericht door wiepster »

Yep the Sawgrass Mall, maar dat is dan ook een "super" outlet :wink: , waar je je uren kan vermaken.
nettie
Amerikafan
Berichten: 153
Lid geworden op: 09 sep 2008, 19:01
Locatie: drenthe

Re: Shopping in Florida.

Bericht door nettie »

Ja, we waren bij IKEA in Olando en hebben Millenia Mall wel gezien maar we waren opzoek naar een Outlet Mall. Ik had van het internet 5401 W. Oakridge Road doorgekregen als adres voor de Belz Factory Outlet maar dat adres klopte blijkbaar niet want we kwamen uit bij een appartementen complex!
Edwinm
Amerika-newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 apr 2009, 18:48

Re: Shopping in Florida.

Bericht door Edwinm »

Beltz is niet meer het is nu de Prime Outlet en je kunt het vinden aan het einde van de International Drive in de hoek van Interstate 4 en de Turn Pike.
Kun je niet missen en het is veel groter geworden sinds de opnening 1,5 jaar geleden. Als je verder op de I4 richting seaworld c.a. Disney rijd dan kom je aan de linkerkant de andere grote Outlet tegen n.l. de Primium Outlet.
SawGrass Mills is inderdaad ook een moeie Outlet als je in de buurt van Miami bent. Is overigens niet alleen een Outlet. :blink:
nettie
Amerikafan
Berichten: 153
Lid geworden op: 09 sep 2008, 19:01
Locatie: drenthe

Re: Shopping in Florida.

Bericht door nettie »

Die Primium Outlet heb ik inderdaad gezien toen we naar Disney gingen. En ik denk dat ik die Prime Outlet ook gezien heb toen we van IKEA met een omweg terug gingen [we reden langs Universals Studio's en dan de weg blijven volgen naar links]
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer