Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

1996 Auto's vanzelf op slot

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Mike
Amerikafan

1996 Auto's vanzelf op slot

Bericht door Mike »

Toen ik in 1996 voor het eerst naar amerika ging werden we in het vliegtuig naar Miami voor van alles en nog wat gewaarschuwd, ook zeiden ze als er iemand tegen je auto rijdt moet je niet stoppen op een verlaten stuk maar doorrijden het liefst tot een politiebureau. :( en ze zeiden dat we beter onze auto niet s'avonds moesten ophalen bij het verhuur bedrijf.

Toen we onze auto hadden gehaald en 5 meter reden ging de deur vanzelf op slot !!! Damn :shock:
Ik neem aan dat dit tegen Carjacking is.
volgens mij jacken ze niet zo snel een auto die vol zit? ze kiezen natuurlijk liever een auto waar alleen de bestuurder in zit.

In 1996 hebben we eigenlijk ook alles gedaan wat ons is afgeraden,(ja dat krijg je als je net 21 bent en met 4 (stoere) jongens op vakantie gaat).
o.a. s'nachts met de kap open door de achterbuurt, Je ziet gasten van in de 30 op crossfietsjes door de buurt rijden en stoere gastjes van rond de 16 die je stoer aankijken. 8)
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Mike,

de auto's gaan nog steeds vanzelf op slot zodra je wegrijdt. Wel zo veilig lijkt mij.

Eén keer ben ik 's avonds in een slechte buurt in Los Angeles uitgestapt om naar de supermarkt te gaan. Nu ben ik echt niet bang uitgevallen maar de personen die daar rondliepen gaven mij niet echt een veilig gevoel... :? Ik was de auto nog niet uit of men stond al bij mij te bedelen.

Ik ben maar gauw weer ingestapt en was op dat moment blij met de automatische vergrendeling.... :wink:

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer