Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
High School Exchange - Early Return
-
C.B. van Delden
- Amerika-newbie
High School Exchange - Early Return
Auteur zoekt contact met deelnemers aan high school exchange die door organisatie voortijdig naar huis zijn gestuurd - onlangs of langer geleden. Doel is publicatie over manier waarop uitwisselingsorganisaties omgaan met aanpassingsproblemen in het gastgezin. Mail je verhaal naar earlyreturn@gmail.com.
Re: High School Exchange - Early Return
mag een oproep als deze zomaar geplaatst worden?
viewtopic.php?f=1&t=1256
viewtopic.php?f=1&t=1256
Sjoerd
Als het doel is om te kijken hoe uitwisselingsorganisaties omgaan met aanpassingsproblemen in het gastgezin, is het niet erg logisch alleen de studenten te spreken die naar huis gestuurd zijn. Beetje eenzijdig lijkt me.
Carla ( moeder van een exchangestudente in Amerika )
Carla ( moeder van een exchangestudente in Amerika )
- houstonwehaveaproblem
- Amerika-expert
Ik ken wel een uitwisselingsstudente die problemen had in haar gastgezin, maar daar heeft de organisatie toen uiteindelijk een ander adres voor gevonden. Dat soort succesverhalen ben je zeker niet benieuwd naar?
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
- Bandido
- Amerika-expert
Ik ken ook een aantal uitwisselingsstudenten die van gezin zijn gewisseld en daarna ging het prima. Het is ook best wat om een jaar ergens bij een vreemd gezin te wonen. Dat kan op papier klikken, maar in de praktijk toch tegenvallen. Ik vond overigens dat de organisaties dit prima oppikten.
"Keep Georgia On Your Mind"
- Georgie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ik heb op de rand van naar huis gestuurd worden gestaan. Uiteindelijk niet gebeurd. Weet niet of dat voldoende is. Bovendien schaam ik me er wel voor, het was stom en naief.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 15 Reacties
- 7203 Weergaves
-
Laatste bericht door Jacq&Jeroen