Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vlucht geboekt nu een hotel in NY (Manhattan)?

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
tofke
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Vlucht geboekt nu een hotel in NY (Manhattan)?

Bericht door tofke »

Hey Nel,

Ik heb iets interessant gevonden bij expedia,
5n voor 1500€ voor 2 personen dan in het milford plaza hotel maar een paar dagen geleden was het nog 250€ goedkoper en voor 6n dan !!!
Die prijzen schommelen steeds ligt ook wel aan de vlucht rechstreeks of niet...
Maar ga nog effe afwachten denk.
Die holiday inn ken ik ook is ook een goei hotel denk.

Grtz.
Kristof.
Vincent Morit
Amerikafan

Bericht door Vincent Morit »

Ook ik ben aan het kijken voor een hotel in NY.
Vraag mij alleen af wat de beste regio's zijn via priceline(volgens mij alles behalve Bronx en Long Island??).
Zelf zou ik tot een bedrag van 100 dollar willen gaan, en in totaal ga ik 7 nachten op 31/10 tm 7/11!

Hoeft van mij niet persé een 4 sterren hotel zijn, voor mij is 2 1/2 opzich al oke...
Echt veel waarde hecht ik niet aan mijn kamer, behalve dat hij schoon is. En een ontbijt blijft daar bestaan uit kleffe broodjes met slappe koffie(of heb je wel hotels met een "echt" ontbijt?).
2007: Miami/Orlando
2009: San Francisco/Los Angeles/Las Vegas
2009: New York
2010: New York/Philadelphia/Washington
2011: Miami
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

De meeste 'goede deals' (dat vind ik dan persoonlijk de 4 sterren-klasse) vind je in Midtown East / West / Central Park South / Times Square Theater. Alleen onder de $ 100 ben ik ze nog niet tegengekomen, al zijn recent veel biedingen van $ 105 / $ 110 gelukt. Het is aan jou of je zover wilt gaan. Dit zijn overigens met name biedingen voor de komende paar weken.

Recent was er een geaccepteerde bieding van $ 82 op een 3,5* in MTE voor het Doubletree Metropolitan. Dat lijkt mij ook een prima deal ! Dus ik zou niet te laag zakken, stel voor jezelf een maximum en probeer gewoon :wink: !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Vincent Morit
Amerikafan

MattRob schreef: Recent was er een geaccepteerde bieding van $ 82 op een 3,5* in MTE voor het Doubletree Metropolitan. Dat lijkt mij ook een prima deal ! Dus ik zou niet te laag zakken, stel voor jezelf een maximum en probeer gewoon :wink: !

Als ik de foto's een keer bekijk van het Doubletree Metropolitan is dit ook al meer dan voldoende voor ons! Maar ik ga dus het beste wachten tot begin augustus! Eerst mijn vakantie voor over 2 maanden naar California regelen!!
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Een collega van mij heeft voor april/mei een Days Inn geboekt op de 84e straat (geloof ik) voor 86 euro per nacht.
Vond ik ook een koopje voor Manhattan, dus wie weet nog een tip voor zoekende mensen
Lienzz
Amerika-ontdekker

Bericht door Lienzz »

Ik zie hier allemaal prijzen staan van overnachtingen in NY in hotels, zijn dat prijzen per persoon of per hotelkamer?
Afbeelding
laanvdj
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 26

Bericht door laanvdj »

Als je in Nederland boekt betaal je (meestal ) per persoon, als je in de states boekt betaal je per kamer.

gr

Kyra
Monica Bos
Amerika-newbie

Bericht door Monica Bos »

Wij hebben dus ook een hotel geboekt via Priceline. Het leek een mooie deal: 106 dollar voor The Dream in Manhattan. Meteen daarop een mailtje gestuurd, wat niet makkelijk was want een emailadres was moeilijk te vinden. Een mailtje gestuurd dus met het verzoek of onze dochters bij ons op de kamer konden. Dagen niets gehoord. En nu net bericht gekregen dat dat echt niet gaat lukken. De kamers zijn veel te klein. Priceline is onverbiddelijk. Geboekt is geboekt. We zitten nu dus met een hotelkamer die niet groot genoeg is. Enige optie is kamer upgraden tot 266 dollar per nacht en dan kunnen we er met z'n allen in. Volgende keer bedenk ik me voordat ik iets doe met Priceline. :x
José
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door José »

Ik heb via Tripsadvisor naar foto's gekeken (van gasten) van het hotel..
Het ligt een beetje aan de indeling hoeveel ruimte je over hebt..
Maar twee dochters krijg je inderdaad niet bij in de kamer gepropt..

kan je niet via Priceline (of het hotel) een hotelkamer er bij kunnen boeken? Met het verzoek een kamer naast elkaar te krijgen?
Of zijn je dochters erg jong?
Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl

Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
MattRob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Monica Bos schreef: Priceline is onverbiddelijk. Geboekt is geboekt. We zitten nu dus met een hotelkamer die niet groot genoeg is.
Tja, New York icm priceline staat hierom bekend (als je op BFT kijkt, kom je dat vaak tegen in New York). Zeker in New York zijn veel kamers slechts voor 2 personen, dus dat je dit risico liep, had je eigenlijk wel kunnen weten. Vandaar dat ik voor onze laatste New York trip de eerste 2 dagen via hotwire geboekt had; dan weet je dat je iets meer betaalt dan met priceline, maar kan je wel opgeven dat je met 4 personen op een kamer wilt.

Je kan ook 'gokken' op het feit dat er bij aankomst iets voor je 'geregeld' wordt. Wij hadden, dit risico kennende, bij onze laatste nacht in New York het InterContinental The Barclay. Ook hier een kamer voor maar 2 personen. Na wat aandringen en wat mooie verhalen vertellen, kregen we een upgrade naar een suite waar we wel met z'n 4-en in konden. Op voorhand zullen ze vast proberen er bij jullie een hogere prijs eruit te slepen. Wat ze doen als je daar met 4 personen bij de balie staat .... Geen idee ... Ik ken het hotel ook niet ....
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
vinyltje
Amerikafan

Bericht door vinyltje »

Ik vind het ook wel een beetje stom eigenlijk... Bij de voorwaarden, waaronder je duidelijk je initialen plaatst staat niet voor niets het volgende:

• All rooms will accommodate up to 2 adults. Requests for bed types (King, Queen, 2 Doubles, etc.) or other special needs (including preferences for smoking or non-smoking rooms) should be requested through your confirmed hotel and cannot be guaranteed.
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Misschien een optie om dan NOG een kamer te boeken? Is dan denk ik goedkoper dan een upgrade.

Zie net dat dat al is gezegd. Excuses :oops:
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lienzz
Amerika-ontdekker

Bericht door Lienzz »

laanvdj schreef:Als je in Nederland boekt betaal je (meestal ) per persoon, als je in de states boekt betaal je per kamer.
wat is dat dan voor een onzin, dus in nederland betaal ik via internet misschien 2000$ voor een kamer die ik in NY voor
1000$ kan boeken via hun eigen site
Afbeelding
bluemoon
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door bluemoon »

Lienzz schreef: wat is dat dan voor een onzin, dus in nederland betaal ik via internet misschien 2000$ voor een kamer die ik in NY voor
1000$ kan boeken via hun eigen site
Nee, ook in nederland kun je die kamer ( ik hoop toch wel voor meerdere nachten met zo,n kamerprijs ) krijgen voor $1000 als je hem zelf boekt, dat wil zeggen via een boekingssite zoals cheaptickets.com, hotels.com, priceline.com of rechtstreeks via de site van het hotel.

Als je een kamer boekt via een reisbureau of reisorganisatie is dit niet altijd het geval.
Sommige reisbureaus en organisaties in Nederland hebben er nog wel een handje van om een per persoon prijs te rekenen voor een kamer in de VS, en het verschil in prijs houden ze zelf natuurlijk.
Crisis ? What Crisis ?
Monica Bos
Amerika-newbie

Bericht door Monica Bos »

Zeker stom dat ik via Priceline had geboekt. :banghead: Ze waarschuwen inderdaad. Ik ben alleen heel naief afgegaan op andere forumleden die schreven dat ze nog nooit problemen hebben gehad als ze daarna maar een vriendelijk mailtje naar het hotel stuurden.

Overigens heb ik inmiddels met het hotel afgesproken dat we een grotere kamer krijgen, 2 doubles en dat de prijs nu wordt: 175 dollar per nacht. Voor z'n viertjes dus. Nu dat valt best mee, denk ik dan met de huidige dollarprijs. Als ik op expedia kijk, zit je al gauw veel duurder. En we slapen nu wel in een heel sexy boetiek hotel. Hoezo sexy met z'n vieren op een kamer? :oops:

Weten jullie eigenlijk het verschil tussen een double en een queen bed?
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Monica Bos schreef:

Weten jullie eigenlijk het verschil tussen een double en een queen bed?
Een queen bed is breder dan een double. Zie ook: http://en.wikipedia.org/wiki/Bed_%28fur ... #Bed_sizes
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Arie
Amerika-ontdekker

Bericht door Arie »

Ik weet dat PL 2 personen per kamer hanteert.
En dat PL boeken voor New York lastig is/wordt. Wij gaan met z'n vieren.
En we vinden PL wel erg leuk om te doen.
Mijn vraag is: Als ik nou gewoon op een 4sterren hotel bied is de kans dan groot/groter dat ik, wanneer ik prijs heb, een verzoek bij het hotel kan indienen voor een 2 doublebed room.
Of is met z'n vieren en 1 kamer beter af te raden voor NY in augustus.
Groet Arie.
bluemoon
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door bluemoon »

Hoe lang ( of kort ) van te voren heb je kans op de beste deals in NY via Priceline
Ik zoek nog een hotel van 9 tot 15 mei, zou ik nu alvast een gokje kunnen wagen op Priceline ?
Crisis ? What Crisis ?
Vincent Morit
Amerikafan

Ik heb voor 90$ een kamer gewonnen in Long Island City(Holiday Inn Manhattan view) voor eind oktober, dus mei moet helemaal geen probleem zijn!
MattRob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Arie schreef:Ik weet dat PL 2 personen per kamer hanteert.
En dat PL boeken voor New York lastig is/wordt. Wij gaan met z'n vieren.
En we vinden PL wel erg leuk om te doen.
Mijn vraag is: Als ik nou gewoon op een 4sterren hotel bied is de kans dan groot/groter dat ik, wanneer ik prijs heb, een verzoek bij het hotel kan indienen voor een 2 doublebed room.
Of is met z'n vieren en 1 kamer beter af te raden voor NY in augustus.
Arie, wat is je vraag nu precies ? Je geeft aan dat je weet dat het lastig is; en je ziet de ervaring boven van Monica en mij. Dus risico is groot dat het hotel je vraag niet accepteert. Of je de gok wilt nemen, is aan jou. Als het voor 1 nacht is, dan zou ik de gok nemen (heb ik ook gedaan) en dan kijken wat je daar kan regelen. Een verzoek indienen kan altijd, maar veel hotels geven aan dat niet te accepteren. Je zou altijd het verzoek kunnen indienen dat je graag 2 bedden wilt als je aankomt, omdat je niet in hetzelfde bed wilt liggen. Daarbij niet aangevende of je met 2 of meer personen bent. Ook met 2 personen kan je best om 2 bedden vragen; en priceline garandeert een 2-persoons kamer. Maar ook dat kunnen ze weigeren.

Als je meerdere dagen gaat, zou ik voor hotwire gaan. Zijn ook prima prijzen en daar kan je een kamer voor 4 personen aanvragen.
bluemoon schreef:Hoe lang ( of kort ) van te voren heb je kans op de beste deals in NY via Priceline
Ik zoek nog een hotel van 9 tot 15 mei, zou ik nu alvast een gokje kunnen wagen op Priceline ?
Een gokje wagen kan altijd. Het is onduidelijk of je met priceline ver van te voren een hotel kan krijgen. Soms lukt het wel (bij mij is het ook al een aantal keer gelukt), soms lukt het niet. Het ligt eraan wat hotels verwachten in die periode. Als ze normaal gesproken altijd in die periode (veel) kamers over hebben, zullen ze ongetwijfeld nu al kamers via priceline aanbieden. Maar wellicht willen ze de boekingen nog even afwachten voor die periode. Dus gewoon alvast bieden kan geen kwaad. Neem een bedrag in je hoofd waar je niet boven wilt gaan en probeer het dan :wink:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer