Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
huurwagens Alamo
huurwagens Alamo
Hallo,
Wij hebben bij Alamo een huurauto gereserveerd, type Premium - Buick Le Sabre.
Volgens de gegevens kunnen er in de kofferruimte 3 grote valiezen.
Heeft er iemand ervaring of dit inderdaad zo is ?
Groetjes
Anita2
Volgens de gegevens kunnen er in de kofferruimte 3 grote valiezen.
Heeft er iemand ervaring of dit inderdaad zo is ?
Groetjes
Anita2
Re: huurwagens Alamo
Bij een premium zou dat moeten lukken.
-
Texas Cowboy
- Amerikafan
http://www.buick.com/lesabre/features/capacities/
Even omrekenen naar liters en je kunt een beetje kijken met wat voor auto je het kunt vergelijken.
Volgens mij is het vergelijkbaar met een BMW 5 serie/Mercedes E-klasse. Als je niet de allergrootste Samsonites hebt moet 3 koffers wel kunnen.
De kofferbak lijkt wel lang op de foto's, maar meestal kunnen de koffers niet op elkaar liggenb als ze te dik zijn en dan heb je een probleem, want drie koffers naast elkaar wil sowieso niet.
Met wat pas en meetwerk past er erg veel in de kofferbak van een auto. Ik heb met mijn taxiwerk veel op schiphol gereden en ben vaak met koffers aan het prutsen geweest, maar 3 koffers lukt meestal wel, tenzij het van die onbenullige Samsonite joekels zijn.....
Succes,
Gr. Haye
Even omrekenen naar liters en je kunt een beetje kijken met wat voor auto je het kunt vergelijken.
Volgens mij is het vergelijkbaar met een BMW 5 serie/Mercedes E-klasse. Als je niet de allergrootste Samsonites hebt moet 3 koffers wel kunnen.
De kofferbak lijkt wel lang op de foto's, maar meestal kunnen de koffers niet op elkaar liggenb als ze te dik zijn en dan heb je een probleem, want drie koffers naast elkaar wil sowieso niet.
Met wat pas en meetwerk past er erg veel in de kofferbak van een auto. Ik heb met mijn taxiwerk veel op schiphol gereden en ben vaak met koffers aan het prutsen geweest, maar 3 koffers lukt meestal wel, tenzij het van die onbenullige Samsonite joekels zijn.....
Succes,
Gr. Haye
Een Le Sabre is een grote auto. Groter dan de gemiddelde auto in NL.
Op zich moet het lukken, maar het hangt natuurlijk af van de auto zelf.
We hadden ooit een 2 deurs Monte Carlo. Zelfs goed te doen om 2 koffers achter (!) elkaar te leggen.
Maar in de volgende 4 deurs auto weer niet. Allemaal afhankelijk van merk en type.
Verstandig is om 1 koffer en een grote sporttas mee te nemen. Kan je zelf wat duwen en trekken met de spullen in de kofferbak
Op zich moet het lukken, maar het hangt natuurlijk af van de auto zelf.
We hadden ooit een 2 deurs Monte Carlo. Zelfs goed te doen om 2 koffers achter (!) elkaar te leggen.
Maar in de volgende 4 deurs auto weer niet. Allemaal afhankelijk van merk en type.
Verstandig is om 1 koffer en een grote sporttas mee te nemen. Kan je zelf wat duwen en trekken met de spullen in de kofferbak
Re: huurwagens Alamo
Het is verstandig om Alamo even een mailtje te sturen.Anita2 schreef:Hallo,
Ik had bij Hertz 4WD type Ford Explorer gehuurd maar die hadden ze helemaal niet.
Je kan bij het verhuurbedrijf opvragen welke auto ze hebben staan in b.v. de categorie Premium.
Dan zoek je op internet welke van die auto het grootste is of die je het meest aanspreekt en stuur je weer een mailtje of je je voorkeur kan opgeven heb ik ook gedaan kijk maar. Dit was hun antwoordt.
I have noted a preference for the Mitsubishi Endeavor on your reservation for Las Vegas McCarran Airport and the Toyota 4 Runner at Los Angeles International Airport. The locations will do whatever they can to get you the requested cars, but it cannot be guaranteed.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 20 Reacties
- 8477 Weergaves
-
Laatste bericht door robinthart
-
- 2 Reacties