Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
vliegtickets Vegas (augustus)
-
Sumo Vince
- Amerika-ontdekker
vliegtickets Vegas (augustus)
Ik ga eind augustus een weekie Vegas doen. Via vliegwinkel.nl, cheaptickets, klm etc zie ik tot mijn verrassing voor aug 09 alleen maar prijzen rond de 1000 euro, terwijl een retourtje in maart of zo voor 750 kan. Kan het zijn dat bijv. vanaf 1 juli de nieuwe prijzen worden gepubliceerd en dat die 1000 euro van nu dus verlaagd worden.
En als subvraag. Ik zag dat vanaf Londen met Virgin de prijzen erg cheap zijn (vooral met die lage pond). Iemand ervaring met deze verbinding? Ik stel mij dan voor een goedkoop ticket via easyjet te nemen voor het eerste stukkie. Wat ik dan wil weten is of ik dan mijn bagage in Gatwick van de band moet halen en opnieuw inchecken of kan dat al op Schiphol (vlucht Easyjet).
Alvast bedankt voor de tips!
En als subvraag. Ik zag dat vanaf Londen met Virgin de prijzen erg cheap zijn (vooral met die lage pond). Iemand ervaring met deze verbinding? Ik stel mij dan voor een goedkoop ticket via easyjet te nemen voor het eerste stukkie. Wat ik dan wil weten is of ik dan mijn bagage in Gatwick van de band moet halen en opnieuw inchecken of kan dat al op Schiphol (vlucht Easyjet).
Alvast bedankt voor de tips!
-
marpat5957
- Amerikafan
Re: vliegtickets Vegas (augustus)
Die dure prijzen lijken mij eigenaardig.
Wij vliegen op 30 Augustus van Brussel naar Las Vegas met een retour vanuit Phoenix op 25 September voor 615 euro.
Wij hebben geboekt via Ebookers.
Patrick
Wij vliegen op 30 Augustus van Brussel naar Las Vegas met een retour vanuit Phoenix op 25 September voor 615 euro.
Wij hebben geboekt via Ebookers.
Patrick
Kan je niet vanaf Brussel opstijgen?
Ik zie op connections prijzen van 630 euro PP
Brussel - New York, Newark Intl ny 24/08 09:45 12:00
New York, Newark Intl ny - Las Vegas, nv 24/08 15:29 18:03
Las Vegas, nv - New York, Newark Intl ny 31/08 06:40 14:35
New York, Newark Intl ny - Brussel 31/08 18:10 07:45 (01/09)
Prijs (incl. taxen) per volwassene: 628,24 EUR
Laatste week augustus heb ik opgegeven als maandag 24/08 vertrekken en weer terug maandag 31/08
Bart
Ik zie op connections prijzen van 630 euro PP
Brussel - New York, Newark Intl ny 24/08 09:45 12:00
New York, Newark Intl ny - Las Vegas, nv 24/08 15:29 18:03
Las Vegas, nv - New York, Newark Intl ny 31/08 06:40 14:35
New York, Newark Intl ny - Brussel 31/08 18:10 07:45 (01/09)
Prijs (incl. taxen) per volwassene: 628,24 EUR
Laatste week augustus heb ik opgegeven als maandag 24/08 vertrekken en weer terug maandag 31/08
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
-
Sumo Vince
- Amerika-ontdekker
eerlijk gezegd is brussel niet een optie. extra reizen en ongetwijfeld dure parking wegen niet op tegen het voordeel (uitgande van 750 euro vanaf A'dam). Virgin vanuit Gatwick ligt rond de 550 euro en heeft als extra voordeel dat het rechtstreeks naar vegas is.
Maar dank voor de reacties vanuit Belgie
Maar dank voor de reacties vanuit Belgie
Er schijnt nabij Zaventem een hotel te zijn waar je gratis kan parkeren en dus enkel de taxirit van en naar de luchthaven erbij komt qua kosten. Verder is het verschil wel groot als je de periode bekijkt. Eind augustus is het 1000 euro vanaf Schiphol. Toch een besparing van 370 euro PP! Met hoeveel gaan jullie ?
Bart
Bart
Grts, Bart
-
Sumo Vince
- Amerika-ontdekker
Thanks Bart. We zijn met 2. Ik twijfel echter of die 1000 euro blijft staan. Ik vind het erg vreemd dat tot 1 juli alles rond de 750 is en na 1 juli iets meer dan 1000. Maar goed ik ben geen expert. Misschien dat iemand weet of er na 1 juli de maatschappijen nieuwe tarieven vaststellen.
Hoe dan ook ... ik kom er wel!
Hoe dan ook ... ik kom er wel!
Lijkt me niet vreemd als je weet dat dan het hoogseizoen begint, dus ik vrees dat die prijzen wel gaan blijven staan, maar ik ben ook geen expertSumo Vince schreef:Ik vind het erg vreemd dat tot 1 juli alles rond de 750 is en na 1 juli iets meer dan 1000.
Bart
Grts, Bart
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Wij vliegen via Brussel half november voor EUR 340 pp ... Kan het niet nog goedkoper denk je ? Eind augustus is na het hoogseizoen volgens mij. Kijk eens naar andere reacties op prijzen hier op het forum. Er zijn er meerdere die in september / oktober / november vliegen voor prijzen onder de EUR 400 pp. Dat lijkt me toch wel de moeite, eventueel ?
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
-
Sumo Vince
- Amerika-ontdekker
doe eens die site dan waarmee je geboekt hebt vanaf brussel. Thanks
Grts, Bart
-
Sumo Vince
- Amerika-ontdekker
633 euro de goedkoopste via Brussel. Tja lastig zo hoor hahahahah
Tja 1000,- (op het moment) of 633,-
Scheelt ruim 700 euro met zijn 2en.. Vind ik zelf de moeite wel waard om naar Brussel te rijden...
Scheelt ruim 700 euro met zijn 2en.. Vind ik zelf de moeite wel waard om naar Brussel te rijden...
-
Sumo Vince
- Amerika-ontdekker
dat is wel waar natuurlijk. Twijfel nog over de optie Virgin via Londen. Die staat op 493 pond. Tel daar nog wel 80 euro Easyjet bij op. Voordeel van Londen is wel dat je vervolgens in een keer naar LV vliegt. Met ook nog eens hele mooie tijden (landen Mc Carran om 13.30 uur). Maar misschien met de hotelparkingoptie van jou (scheelt weer een eurootje of 100 denk ik). Anyway. Dank voor de info Dude!
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Nadeel van de vlucht via Londen is dat je op het eerste en dus ook op het laatste stuk (Amsterdam>Londen V.V.) maar 20 kilo bagage mee mag nemen.
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
En met Easyjet gelden helemaal andere voorwaarden voor koffers volgens mij 
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Easyjet is behoorlijk streng wat betreft gewicht.
De kilo prijs is behoorlijk...
De kilo prijs is behoorlijk...
Dat hangt helemaal van de luchtvaartmaatschappij en je eigen trip af. Met BA mag ik gewoon op mijn eerste leg 2x 23kg mee, aangezien ze uitgaan van het principe: wat de meest riante toegestane regeling is (dus 2x 23kg op een vlucht van LHR naar de VS), geldt voor alle vluchten. Met Easyjet geldt dit natuurlijk niet, aangezien het niet 1 trip is.Rob schreef:Nadeel van de vlucht via Londen is dat je op het eerste en dus ook op het laatste stuk (Amsterdam>Londen V.V.) maar 20 kilo bagage mee mag nemen.
Virgin mag dan trouwens niet vanaf Amsterdam vliegen, maar ze zijn wel partners met o.a. BMI. Wellicht dat daar iets mee te regelen valt
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
Sumo Vince
- Amerika-ontdekker
Ik ben verder gaan speuren en kom nu uit voor 802 euro vanaf A'dam naar LV. Eerst BA naar Londen en dan Virgin. Denk dat dit voor mij de beste deal is. Aangezien de vliegtijden mij ook erg aanspreken. 13.30 aankomst LV en 16.00 uur vertrek LV. Hoedanook dank allen voor de info. Mocht er nog interessante info loskomen hoor ik dat graag.
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
- A3
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Wij vliegen op 17/8 naar Phoenix, hebben dan een binnenlandse vlucht van Las vegas naar orlando en vervolgens van orlando weer naar Amsterdam.
Voor A'dam-Phoenix & Orlando-A'dam betalen we 662 (dollars wel te vesrtaan, geen euro's).
Geboekt op Ornitz (via Kayak.com) en we vliegen met BA.
MVG
A3
Voor A'dam-Phoenix & Orlando-A'dam betalen we 662 (dollars wel te vesrtaan, geen euro's).
Geboekt op Ornitz (via Kayak.com) en we vliegen met BA.
MVG
A3
States visited: All except Alaska & Hawaii. Correction: all !
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 6932 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 14 Reacties