Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Pasfoto Amerikaans formaat

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
Plaats reactie
Jazzmijn
Amerika-newbie

Pasfoto Amerikaans formaat

Bericht door Jazzmijn »

Hallo iedereen,

Op het moment ben ik ongelofelijk hard bezig om te regelen dat ik vanaf augustus voor een jaar in florida kan gaan studeren. Meestal wordt aangeraden om een jaar van tevoren met de voorbereidingen te beginnen, ik doe het in twee maanden. Het is druk, het levert stress op, maar het ziet er naar uit dat het gaat lukken! :D
Al het papierwerk voor m'n inschrijving en dergelijke is rond, het enige probleem waar ik tegenaan gelopen ben is dat die pasfoto's van Amerikaans formaat moeten zijn, 5x5 cm!
Weten jullie misschien waar je die kan laten maken? Ik heb gezocht op internet en kon eigenlijk niks vinden. Op de site van het consulaat staan een paar adressen maar die zijn allemaal erg ver van waar ik woon (Tilburg). Weten jullie misschien of een "gewone" fotograaf deze foto's ook kan maken?
Alvast bedankt!
han
Amerika-ontdekker
Contacteer:

foto amerikaans formaat

Bericht door han »

hallo Jazzmin
Een "gewone"fotograaf die pasfoto's maakt met een computer kan ook Amerikaans formaat maken. Bij ons in het dorp :lol: is het zelfs gelukt.In een grote stad als Tilburg zal het ook best lukken. Gewoon naar een fotograaf stappen en uitleggen wat je wilt. Succes
Wij hadden ook alles in twee maanden rond. Wel veel zenuwentoestanden of alles op tijd klaar was.
Han
Onze zoon is op stage in Miami
olavski
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door olavski »

voor de zekerheid. http://travel.state.gov/visa/temp/info/info_1287.html :)

Kan bij elke fotograaf.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
boeffie
Amerikakenner

Bericht door boeffie »

Mijn man heeft ook de benodigde pasfoto's bij de fotograaf hier in ons dorp laten maken. Vraag wel vantevoren wat dat kost want hij moest ¤25 betalen! :shock:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer